![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst? II
wat is jouw laatste aanwinst :) de ander is gesloten en ik vond dat er wel een nieuwe mocht komen
|
bed + nachtkastje van ikea,
nieuwe houtje touwtje ribjas :cool:, boek over andy warhol en nog een boek: visual function (an introduction to information design). euhm, en nog 6 mokken. :p |
Een sjaal met Burberry ruit van Mongo Country & Leisure Wear (jaja....) bij een woonwinkeltje en nog een sjaal voor mn mams.
|
Citaat:
voor mij.. armwarmers. beenwarmers.. handschoentjes.. pantoffels.. poster van marilyn monroe.. en nog iest?! |
een tv, en nu ben ik blut
|
Citaat:
|
Citaat:
..ontopic: Sigaretten. :/ |
Citaat:
oh ja :D ook nog roze sokjes met glitters :D:D:D |
regenboog-teen-kousen
en twee gelukspoppetjes, een eendje voor mezelf en een kikkertje voor mn vriendin (y) |
-zwart/oranje en zwart/paars-gestreepte panty's (Hema, nu zijn ze echt op :p )
-zakje M&M's mini's (markt) -Fancy, voor meiden die alles willen weten :p (Bruna) |
een kimono en een hele mooie zwarte jas
|
Citaat:
tis oneerlijk overal waar ik ben zijn ze op :| |
Citaat:
|
qua kleding, schoenen(invito) en een winterjas.
|
Een roze wollen sjaal, die ik vervolgens heb geruild voor een oranje wollen sjaal, die ik weer moest terugbrengen. Kortom, niks gekocht :rolleyes:.
|
een paar zwarte handschoenen (wol)
pakje smoking deluxe pakje tips pakje drum mild :eek: wauw |
t-shirt edenbridge (gekregen :) )
|
aan kleding:
4 paar sokken (WE) échte laatste aankoop: een ventilator voor mijn comuter :) |
Broek van Mexx --> beetje bruinig..
En broek van Esprit --> beige Vest van Esprit --> donkerblauw ennem.. een trui van zembla.. En verder nog een haarband ding, een bioscoopkaartje voor the bourne identity (goede film) en choco crossies :) |
Goede timing.. ben vanmiddag wezen winkelen :)
Zwarte bondage-rok (oftewel zo'n rok met allemaal riemen en kettingen dr aan :)) Zwart armbandje met paar kettingen die aan een zwarte ring vastzitten.. Zwarte suede jas, met fluffy-spul bij de kraag en uiteinden van de mouwen.. :) *blij mee is* |
- Trainigsjas Nike.
- Trainingsbroek Nike. - Fleecetrui Kappa. Voor tennis. :cool: |
laatste kledingstuk:
felrode lange ribjas met zwarte randjes bij kraag en int midden en onder... ben flieft op um :) laatste alles: denk dat dat maandag is geweest ofzow, broodje kaas bij de shoarma boer... of iets te roken.. |
me half hoge zwarte dr martens
|
Citaat:
Is dat dat boek over hoe je met een grafiek/tabel anders in te delen het er heel anders uit kan laten zien? En dat meer van dat soort dingen? Zo ja wie is de schrijven daar van? |
- Veels te grote Overzeas, ik heb echt geen idee waarom ik 'm kocht, ik moest blijkbaar gewoon iets kopen. *confused*
- Oranje coltrui. - Grijs/witte polo met v-hals. - Felgroen shirt. - En heel veel eten. :/ |
een zwarte lakrok
|
Citaat:
schrijver is Paul Mijksenaar, isbn is 90-6450-303-6 |
-Lila ondergoedsetje
-Zwarte koltrui |
bier
maar kwa kleding een broek |
Stof voor een tulen onderrok die ik nog moet gaan maken.
Want ik heb een jurk die niet wijd genoeg staat... *sigh* Ik houd veel van theatraal... |
Wollen Armani Jeans Vest ditmaal in herfstkleuren ipv blauw :)
Morgen even kijken of ik een leuke winterjas kan scoren (ja, nog 1 :P) |
heeeele lange warme sjaal van diesel.
|
Citaat:
Ik zit nog te twijfelen over een heeelle mooie khaki jas van fijne ribstof, stevige kraag en een felrode binnenkant. Zeg maar een trenchcoat, maar dan hip :) Hij is alleen heel duur en niet erg praktisch, omdat het een lichte kleur is... en m'n moeder wil hem niet betalen.. |
Geld! *wijst naar links* En ik wil nog veel meer geld krijgen :o
Nou mag ik FB worden! ...:p |
Citaat:
Ik heb een nieuwe winterjas, zandkleurig, met uhm, een kraagje, btje aan de korte kant.. Heb ook een armbandje gekocht, superleuk, zilver, met een zwart patroontje. En nieuwe lipgloss, gewoon doorzichtig :) Als het goed is ga ik nog een nieuwe broek kopen, maar ff kijken of de helft door mn vader betaald word, zit een btje krap :o |
Citaat:
|
zwarte lange jas
zwart truitje.. nieuwe laarsjes |
eigenlijk ook nog een hele brede en lange sjaal zwart-donkergrijs-lichtgrijs-wit in de lengte gestreept met touwtjes aan de uiteinden, en een groene trui met kapusjon en vage tekens erop, maar die krijg ik voor sinterklaas ivm geldgebrek :D
|
*heeft zich weer "blut" geshopt... :(*
-knal gele skate-broek van Stuka -donker blauwe skate-broek van Stuka -zwarte riem met rode hartjes... En dat bij elkaar was dúúr!! Maar wel errug mooi :D |
Citaat:
Ik weet m'n laatste aanwinsten zo ff niet meer :confused: Is al tijdje geleden blijkbaar.. |
Uhh... een paarse trui, eenm lamp voor me kamer (ikea) en koekjes die k net heb gebakken :)
|
deel 2?? volgens mij al iets van 21832455 hoor :)
|
een verlengkabel voor mn box :o
|
Citaat:
Heb je em nu? Welke? Je blauwe in het bruin, of dat andere model? |
Citaat:
En ik nog niet... :( |
'k heb net een heel leuk Miss Sixty truitje gehaald, hij is zwart hmmz.. beetje moeilijk te beschrijven :d
|
Heb hem al enkele weken: Mijn nieuwe Rood/witte Gaastra jas... Erg warm op de fiets!! :D
|
Citaat:
Zwarte fleeche sjaal, blauwe bh (die is lief :)) en ehh kruidnoten :o |
*zit in Engeland, dus heeft in Engeland geshopt*
Een regenboog-kleuren sjaal, een winterjas, en van die 'teenkousen' met allemaal kleurtjes. |
nieuw Ramones jasje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |