![]() |
wanneer voel je het?
Na hoeveel tijd kun je echt voelen dat je zwanger bent?? (misselijk, hoofdpijn, buikpijn...enz) Dus niet dat je het kind voelt schoppen ofzo maar wanneer je het gewoon merkt omdat je je anders voelt ofzo. Is dat pas na een paar weken of na een paar dagen al?? bedankt..
|
sommigen voelen t meteen
en sommigen voelen t pas als de weeen beginnen. |
als je niet meer ongesteld word?
Als je twijfelt moet je je niet maandenlang bezorgd gaan zitten maken, maar een zwangerschapsrest gaan halen. |
misschien hebben jullie dit wel gelezen:http://forum.scholieren.com/Forum3/HTML/001351.html
ik weet niet of het zo is maar ik maak me toch zorgen....ik heb echt de hele dag honger (trek in slagroom, waar ik een hele bak van leeg eet) ik eet de hele dag door. en van een paar dingen heel veel (8 mandarijntjes)...verder ben ik al een paar keer smorgens naar de w.c. gerend omdat ik dacht dat ik moest kotsen...tot nu toe alleen maar hele kleine beetjes. Ook heb ik af en toe buikpijn...Dit is sinds een paar dagen...Ik weet niet of dit toeval is of dat ik echt zwanger ben.. Als ik zwanger ben is dit dus het antwoord op je vraag. maja ik weet het zelf niet eens. |
Ik vind je eerlijk gezegd een beetje dom.
Ren onmiddelijk naar de huisarts. De huisarts mag niets vertellen tegen je ouders. Anders zit je straks misschien met een kind opgescheept. |
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het makkelijk is om jezelf druk te maken over niets. Bijna elke vrouw heeft dat wel eens. Er is even iets, je denkt 'wat nou als' en voor je het weet denk je aan drielingen.
Ga nou eerst een zwangerschaps test halen. Want 95% van de keren (tenminste, als je veilig hebt gevreeen) is het paniek om niets. |
tja, gaa naar de dokt voor een test
|
ben t met dark angel eens... ikzelf heb me ook al meerdere malen totaal zorgen om niets gemaakt.
ga gewoon naar de dokter en/of haal een testje. en maak je er geen zorgen om. en als je dan toch zwanger bent... je kunt altijd nog een abortus laten doen. |
Kijk, het zit dus zo, ik ben dus aan de pil (die slik ik altijd 's avonds rond een uur of half 11) toen was ik donderdagavond bij mijn vriendje geweest, toen ik bij hem was had ik er nog wel aan gedacht maar toen ging ik om een uur of half 12 naar huis en toen ik thuis was had ik er helemaal niet meer aan gedacht. Dus ik ben gelijk op bed gegaan. Toen werd ik de volgende ochtend om 10 uur wakker en heb toen gelijk de pil ingenomen. Dus op zich kon het nog wel omdat ik de pil nog binnen 12 uur geslikt had toch?? Maar toch vroeg ik dit even... weet ook niet waarom want er is dus niets aan de hand als mijn verhaal hierboven klopt...
|
Oh begrijp het ja, dat heb ik ook eens gehad, maar toen scheelde het 10 uur ofzo. Maar ik denk idd dat je je geen zorgen hoeft te maken, het staat er tenslotte niet voor niets!
|
Als je de pil gewoon binnen 12 uur inneemt, is er nix aan de hand!
|
ik zet'm op L&G http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |