![]() |
beste spel allertijde
war3 volgens ik
|
pfft....
Ben jij blijkbaar veel te jong voor om dat te weten.... Space quest 4, dat was pas een goed spel. Kostte ook f165,00 toendertijd :p |
SUPAPLEX
(en anders Commander Keen serie of Crystal Caves) |
De Wing Commander reeks (y)
|
BioForge voor PC vond ik wel vet ...
maar ja ... dat is dus echt tijden geleden ... Voor consoles kies ik voor Final Fantasy Adventure ... Chocobo's r0013 |
Citaat:
gewoon op de pc? |
|
Citaat:
|
Michael Jackson - Sega :cool: :p.
Daar dcenk ik met veel plezier aan terug. |
Red Alert :cool:
|
Diablo 2 :D
|
RPG: Final Fantasy 7 (PSX/PC)
In de categorie Adventure game wint Monkey Island 2. |
age of empires
|
Citaat:
*NM-Powerplay *Power_Play Allebei op europe |
De allereerste zelda, in die mooie glimmende gouden cardridge...op de NES natuurlijk :)
De delen daarna waren ook leuk, maar vooral gebaseerd op die allereerste. Alleen Ocarina of Time was echt weer vernieuwend, die verdient een mooie 2e plaats. |
Hmm... Zit te twijfelen tussen Halo en Morrowind...
|
Citaat:
en snes Legend of Zelda - A Link to the Past (nes mario bros 3 btw) N64 Perfect dark X-Box (tot nu toe) Halo :cool:! GC (tot nu toe) mario sunshit :cool: (edit: shine:D) |
Ik vond Zak McKracken and the alien miendbenders van lucasfilm wel cool ...
ook Maniac mansion... dat zijn DE adventures die mij zijn bijgebleven ... op me gouwe ouwe Amiga ... [pc had geen mooie muziekjes :D ] |
populous1 is toch wel het beste ik zie eerst war3 maar was deze ff vergeten
|
Citaat:
|
Police Quest 1, 2 en 3 zijn voor mij 3 toppers.
Verder euhhmm.. SimCity 2000. En dan vooral de netwerk versie. :) En natuurlijk Transport Tycoon (Deluxe)! |
Citaat:
Half-Life was errug goed, en de FF reeks ook wel (is deze topic trouwens niet al heel vaak geweest?) |
Oke, hopeloos ouderwets. Maar toen ik 10 was stond bij mijn oom en PC dat nog het spel 'Castle Adventure' bevatte.
En dat heb ik echt gaar gespeeld (zeggen ASCII graphics jullie iets?) |
Wacky Wheels & Alley Cat :D
age of empires was ook altijd wel lachen... |
Trade Wars 2002 vind ik een van de leukste spellen om te spelen. Helaas zijn de dagen van BBS'sen wel geteld; en op internet spelen gaat 9 van de 10 keer zo traag als wijlen Ien Dales door een waterglijbaan.
Zijn d'r trouwens nog meer mensen into TW2002 geweest? Of ben ik hier weer de einzelganger (en tevens oppernerd). |
Citaat:
Die Apogee-reeks roeleerde sowieso. |
Citaat:
Nu zal ik nooit weten hoe het afloopt :( |
De FF reeks gewoon als RPG, het heeft er een beetje mee te maken wat je leuk vind... dit is wel mijn favo genre dan, maar ook Zelda is geweldig, Mario is gewoon qua gameplay altijd perfect natuurlijk, maar ik heb ook heel veel Iss Pro op de PSX gespeeld vond ik ook echt een geweldig spel... je hebt echt onnoemelijk veel toppers moeilijk om te kiezen, maar toch FF 7 dan maar....
|
Suikoden 1 Superspel maar niet zo bekend in Europa....
Age of Empires 2 + aanvulling :D greetz |
Ik vond Metal Gear Solid echt heel vet.
Ik speelde hem op de pc.. maar ook de eerste N64 ZELDA was echt mooi en goed. Nu ben ik bezig met Morrowind wat ik ook wel weer superr vind. Goeie klassiekerseries als FULL THROTTLE LEISURE SUIT LARRY ennehh KING'S QUEST blijven goed jammer dat die uitgevers niet zo veel meer doen daarmee FULL THROTTLE 2 komt en ESCAPE FROM MONKEY ISLAND 5 geloof ik WREED!!!!!!! |
Game & Watch!!!
|
Citaat:
|
diablo 2
mario games op de (S)NES (verslaafd als klein kindje ;)) |
Citaat:
en uh.. beste spel allertijden: king's quest numero 1. en airborne ranger, en loderunner, en en en :D zo, shame on me: vergeet gewoon even Battle Chess reeks te noemen. (1, 2 en 4000 .. hm, kga de diskettes maar weer es uit de kast toveren :D) *nostalgie komt naar boven borrelen* Cartooners (cartoons) van Electronic Arts heb ik ook super vaak gedaan... kon je je eigen tekenfilmpjes maken met standaardfiguren enzo :D |
en Sokoban
en Ancient art of war van Bröderbund |
Civilization II en III
en warcraft III en Unreal tournement (echt beste spel om over internet te spelen ooit) |
Rollercoaster Tycoon (2)
|
Supaplex natuurlijk!
|
Phantasmagoria - pc
Pitfall - Atari 2600 en International SuperstarSoccer en idd Larry zoals ik net ergens lees :D |
*schaam* *bloos*
Eeehm...... Alley Cat iemand? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |