![]() |
Perfect Dark Zero.
Wanneer komt 'ie?
Dit is denk ik de #1 reden waarom ik een Xbox ga kopen. Maareh, om ff op mijn vraag terug te komen, waren het nou geruchten of gaat 'ie echt komen? Wanneer? |
Ik hoop dat ie flopt, kut bill gates..
|
Citaat:
PD was een zwaar strak spel, ik speel het nu nog. Hij heeft Rare alleen overgekocht, waarmee ik eigelijk blij zou moeten zijn. Kijk, anders had ik een 'Cube gekocht, nu een Xbox (vanwege het spel ;)). |
HAHA, nintendo bezit wel de rechten op Joanna Dark ...
|
Citaat:
maar ik heb er nu screenshots van gezien en het ziet er echt veeeeeeel slechter uit dan de eerdere dingen die ik ervan heb gezien (n) niet dat het erg is, want ik hoef toch geen x-box |
Er zijn geen screenshots van, alleen wat tekeningen van een vernieuwde Joanna Dark. Verwacht hem maar niet voor eind 2003/begin 2004
|
tis jammer dat nintendo zon mooie game moet verliezen aan zo'n stom ding wat bill gates alleen meer heeft gemaakt om geld te kunnen verdienen (achja een paar miljoentjes of miljartjes wat maakt het nog uit) en om de console game wereld is goed te verzieken
hoe haalt ie vent ut in zun hoofd om rare een beetje over te kopen de dwaas datie is! alleen maar voor zijn eigen best wil en de rest kan stikken zodat iedereen ff zijn mooie "koelkast" in huis te halen.. dacht ut niet.. alleen hopen dat donkey kong (waar nintendo nog wel patent op heeft ) het goed zal maken op de cube... dat lucht op :D !!! |
Citaat:
|
Citaat:
screenshots :D dan ben jij een knappe jongen. dat hij komt (op xbox :x) is zeker, het zal alleen nog een tijd duren. en reken maar dat 't een topspel word, rare is niet tevreden met minder (zou je moeten weten), sorry freggelfreak. |
kut xbox
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan niet he. boeit mij het of je me gelooft, maar zulke sites bestaan dus wel als je dat niet kent ligt dat meer aan jou denk ik
|
tis niet waar :D en als iemand zo'n screen zou zien, kan je hem op slaan en dus ook posten en dan heb je een primeur en dan veel publiciteit.. DUS als ze er al waren had iedereen ze al gezien (btw.. 'op site's komen die alleen voor makers zijn' LOL!)
en owja.. waarom zouden ze screenshots sturen/laten zien aan een gamecube site terwijl perfect dark voor xbox komt =/ |
Er zijn als het goed is nog geen screenshots van PD0, maar ik heb wel plaatjes gezien van joanna als stripfiguurachtig lichaam. Het spel schijnt ook behoorlijk cell shaded te zijn, ik vind zelf dat dat een aktie game verpest. maarja ik heb toch een kubus en gelukkig verpest rare PD op de xbox :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |