![]() |
bands die uit elkaar zijn maar die iedereen gehoord moet hebben
Tja.. titel zegt genoeg
Voor mij: Frozen Sun (kent iemand deze band eigenlijk wel???) Ultraspank Far Alice in Chains Zao Grade |
At the Drive-in
Sunny Day Real estate Jawbreaker Grade idd The Refused the descendents (maar eigenlijk weet ik niet of die nou echt helemaal uit mekaar zijn) oh ja, en the smashing pumpkins hehe hoezo cliche lijstje :p verder ken ik er niet zo heel veel die uit mekaar zijn..ja ken er wel veel, maar niet die de moeite waard zijn. |
FAR :eek: iemand die Far kent!!
*doet een dansje* At The Drive-In is een briljante band.. NBP moest ook niet uit elkaar gaan :( SP ook niet |
Citaat:
Onelinedrawing en New End Original heelt enigzins de wonden, maar nooit helemaal he :P Ik heb wel een geweldige live cd van onelinedrawing waarop hij een paar songs van far weer speelt en van deftones. |
Snot!
Snot ruleerd! :D |
The God Machine
|
Craig's Brother
|
rage against the machine
|
Operation Ivy
|
Citaat:
naja, ik ken ze wel, maar wel via 86dagreed..jeujjj new end original is ook vet, errug vet |
ik ken van far maar een lied volgens mij... had green lizard vorig jaar op pinkpop gespeeld
was wel een cool lied (y) |
nirvana
|
the Lovesteaks
(maar die zijn in een andere bezetting weer bij elkaar) |
Die iedereen gehoord moet hebben?
Hoe bedoel je dat, in de zin van: die MOET je gehoord hebben (die waren echt vet!!) of Daar kon je niet omheen?? Als het het laatste is nou dan heb je ook nog BSB enzooi... Als het de eerste is natuurlijk Nirvana ghehe... :D |
Quicksand
Earthtone9 Kyuss You're Pretty Winter Army Of Darkness Refused Alice In Chains At The Drive-In Celestial Season Malochia Nirvana Operation Ivy (Dit topic heb ik volgens mij ook ooit eens in een ver, duister verleden gemaakt;) :p ) |
Ramones (hoe durft iedereen hen te vergeten:P)
Nirvana Operation Ivy Rage Against The Machine en At The Drive-In was ook wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ryker's
|
Citaat:
ja, deze was ik vergeten, deze bands (y) |
Minor Threat
|
Between the buried and me mag er ook bij
|
Life of Agony, maar het schijnt datze weer bijmekaar gaan :D
|
obituary
death suffocation carcass brutal truth black sabbath angelcorpse |
Skunk Anansie
|
Citaat:
waarom weet ik dat niet?? kut, das zoo lekker he die muziek |
Velvet Underground
Talk Talk The Sound Suicide The Replacements The Police The Pixies OMD NEU! The New York Dolls The Jam Happy Mondays Stone Roses Abba |
Ultraspank
Snot At the Gates Earthtone9 Death |
Citaat:
|
Sublime
Vrij logisch. |
At the Gates (toch?)
Death Carcass Obituary en dan nog wat minder belangrijke bands |
death
at the gates the smashing pumpkins. |
The Promise Ring
|
Citaat:
|
Citaat:
eeh the beatles? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog ergens een cd van ze liggen.. jammer dat ik ze niet live heb kunnen zien :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Faith No More (y)
Life of Agony (nou ja, men is weer bijelkaar, maar goed) Smashing Pumpkins RATM Primus (zijn die eigenlijk uitelkaar officieel? of gewoon lange vakantie?) Fear Factory (ofcourse) Machine Head (oude lineup ;) ) |
aaaaarghh
hoe kan ik Faith No More vergeten??!?!!??!!? |
Queen
Beatles Creedence Clearwater Revival (CCR) Police Eagles |
Citaat:
|
Jack off Jill
Switchblade Symphony (zeeeeer jammer..) |
BLACKSTREET! maar die produceren gelukkig nog wel voor anderen enzow...
|
The God Machine
Kingston Wall Allebei is één van de muzikanten overleden (n) :( Niet echt heel veel mensen kennen ze, maar ik ben altijd bezig met propageren :) :o |
Emperor natuurlijk
|
Citaat:
|
Hmm veel goede bands idd
Ik nomineer dan ook maar : Snot Far Fear Factory Refused ( meest ondergewaarde punkband geloof ik ) Sepultura ( oude dus ) |
Citaat:
Ik ben gister trouwens bij een band geweest die qua sfeer wel iets van TGM had, 35007, ofwel Loose. Alleen live misten ze de kracht om écht te overtuigen. Hun album "liquid" klinkt wel erg lekker! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |