![]() |
3 top rts
welke zal het beste zijn van deze 3
c&c generals age of montology warcraft3 |
c&c generals denk ik, maar ik moet het nog zien....
hopelijk niet WC3 ;) |
Citaat:
|
maar verw8 ook heel veel van generals
|
Ik ga toch uit op AoM
C&C: Generals is veel verwachtingen op aan het wekken maar ik zelf verwacht meer in graphics en verhaal dan gameplay AoM daarintegen zie ik zeer hoog zitten op mijn verlanglijstje |
ik hoop C&C generals, als 't de graphics die 't beloofd weet te combineren met die goeie ouwe gameplay van de C&C reeks, dan is 't heaven :o
|
Gezien de loop van C&C games wordt Generals het waarschijnlijk niet. (krijgt een beetje het EA effect. Gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk games van eenzelfde reeks achter mekaar uitkakken)
AoM zal het worden want uit eigen ervaring zeg ik dat alleen de multiplayer van WC3 boeit. |
1. Earth 2150, alle delen maar lost souls vind ik grafisch toch beter. en Earth2140 hoort hier ook bij.
2.c&c red alert(deel1, deel2 sucks) 3. en op de derde plaats doe maar c&c tiberium sun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij d8 waarschijnlijk dat je jou top 3 zou moeten sturen
|
Citaat:
|
Ik ga voor generals, ik zie c&c toch nog wel als de moeder van de rts'en dus ik verw8 er veel van, maarja meestal als je veel verw8 valt het tegen. Warcraft 3 boeit mij niet echt, ik heb liever wat realistiche gevechts velden.
|
Citaat:
|
is dat nou nodig king?
tis simpel ze zijn allemaal even goed in hun eigen genre... ze zijn echt geen concurrenten van elkaar zoals al die team based fps spellen |
Citaat:
|
http://aow2.godgames.com/welcome.html Age of Wonders II, de beste turn-based strategy game die er is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel concurrenten? serieus?
x-plane |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |