![]() |
queens of the stone age
no one knows----Echt een gaaf nummer vind ik. Is megahit op 3fm. Ik kkende ze niet. Kennen jullie ze? en zo ja wat vinden jullie ervan?
|
ik ken ze en kende ze ook voor de single
heb je het laatste album al beluisterd? zeker even doen hoor, als je de single leuk vind |
Ik vind de single ook leuk alleen ik heb de cd geluisterd in een cdwinkel en die vonnik een beetje veel van hetzelfde. Niet om te kopen tenminste.
|
Ik kende ze al wel, erg goede band Als ik me schoolonderzoeken goed maak, dan krijg ik songs of the deaf van me pappa,lief he...
|
vind het wel een leuk nummertje met grappige clip, verder vink het niet echt bijzonder.
|
jah ik vind het ook een kewlie nr!!!! maar hoe zit het nou eiglijk met de drummer (zanger van foofighters) is die alleen te gast of zit hij gewoon in de band???
|
Die zit in de band :)
|
Citaat:
|
HUH??? Ik hoorde zo van vrienden van wel.... :confused:
|
Citaat:
ontopic: ik vind queens of the stone age wel leuk, kende ze ook al voordat ze die single uitbrachten....wel een leuk nummer. |
Citaat:
|
Josh Homme blijft geweldig. :cool:
|
He he die vorige album van hun was :cool: De nieuwste ken ik nog niet :o
|
echt wel een goeie band. ik denk als je de cd na 1 keer luisteren nix vindt, dat je toch even verder moet kijken. daar is het tenminste wel de band naar.
|
ikke?
|
Citaat:
je vindt deze band natuurlijk ook alleen maar fantastisch omdat de ex-drummer van nirvana erinzit...... jammer zoiets... trouwens..... queens of the stone age heeft alleen maar wisselende leden |
Citaat:
(y) |
geweldig nummer is dat.
|
Citaat:
toch maar es wat meer van gaan tjekken |
nee meer hoef ik er niet van te hebben.
|
Wordt waarschijnlijk wel cd van het jaar qua reacties te horen. In muziekbladen enzo.
|
Citaat:
Ja, ik ben true want ik kende ze voor 'de single' maar ik vind er niet zoveel an eigenlijk. Als we dan toch met de 'Dave Grohl' connection bezig zijn, ik vind Foo Fighters beter en Nirvana nog veel beter. |
Hmmz.. ik ken ze ook al bijna een jaartje ofzow *true*, maar heb er nooit veel aan gevonden.. nieuwe nummer gaat nog wel..
|
Nou dan heb je toch lekker een hekel aan mij. Doe je best.
Wat een klote-vooroordelen heb jij zeg, gatverdamme!! |
Citaat:
niet zeuren, dan rot je maar op... |
of je gaat met the-offspring-geek-spelen
die zou dexter holland ook nog cool vinden als die zijn eigen poep ging eten |
Citaat:
|
Citaat:
en SneeS het zijn wel vooroordelen want noisy kon niets weten over de motivatie van mevr. K-Cobain |
Citaat:
|
En??
Hoe weet hij nou of ik ze goed vind omdat Dave erin zat of omdat ik ze sowieso goed vind. Alleen omdat ik K-Cobain heet zegt hij dat. En ook vast omdat ik ze nu pas ken. En ik zei alleen dat ik hun cd niet geweldig vond. |
Neem dan ook een fatsoenlijke nickname PEUTER
voor de rest...sorry...het was geen doodsbedreiging ofzo hoor |
Die heb ik, en ik ben geen peuter, als je problemen hebt is er altijd nog wel een plek vrij bij het riagg voor je
Citaat:
|
ik ben pas true-er dan K-cobain want ik kende nirvana al voordat kurt cobain doodging :rolleyes: :rolleyes:
voor de mensen die het niet begrijpen: deze post is spottend.. |
Citaat:
|
Citaat:
Lief zijn mensen, jullie zijn allemaal veel cooler dan K-Cobain, neem dat maar van mij aan, dus doe maar geen moeite meer ... :rolleyes: |
Nou weer over Qotsa graag.
wie gaat er allemaal naar de concerten in Tilburg en Amsterdam? |
als je goed naar mij kijkt zie je dat ik kurt cobain ben
|
geachte k-cobain en a new noise,
ik wil je graag vragen niet zo kinderachtig te doen en iets minder te happen op mensen. De rest die mee deed in de flame, hou je ook een beetje koest graag. Verder was het wel leesplezier :D |
Citaat:
|
mooie muziek, dat nieuwe numemr enkel nog niet gehoord toch es radio aanzetten :o
|
Citaat:
*heeft onwijs zin in* :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
wah ja dat nieuwe nr van ze is geweldig:) en die clip is ook wel humor....helaas is het concert uitverkocht:| maar anders zou ik toch zwaar overwegen om erheen te gaan:)
|
K ken ze al vanaf de eerste cd die ik overigens niks aan vond. :p
Rated R vond ik z'n momenten hebben en die nieuwe is gewoon geweldig. Mijn broer gaat 2 november naar concert. Ik hoor van hem wel hoe het was. En hoe kan iemand in godsnaam Songs for the Deaf te veel op elkaar lijkende nummers vinden hebben... Elk nummer heeft ongeveer een andere zanger (ik overdrijf, ok) en muzikaal zijn ze ook behoorlijk verschillend. |
2 november, 013 (y)
|
Citaat:
|
leuk nummer, gare clip :D hehe..
|
Ik ken ze 'al' sinds Rated R uitkwam, yay for me. De eerste plaat vond ik iets minder, maar Rated R en vooral Songs for the Deaf zijn briljant.
Ik ben erbij op 2 november. :) Citaat:
|
kheb danique2 en iemow-kor nog gezien
heb daar een hele tijd bij de jassen mezelf af staan vragen waar ik jullie van kende en toen jullie net in de trein stapten op 't station dacht ik opeens aan dit forum :s en volgens mij heb ik yuckfou ook nog zien lopen op 't station. for the record; ik was die kerel met het oerlelijke officieel erkende 30 jaar oude geel met zwarte voetbalshirt van onze lokale voetbalclub aan (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |