![]() |
voor jou
Je kijkt me aan
recht in mijn gezicht en ziet dat ik huil ik huil voor jou omdat ik niet de woorden heb om te zeggen wat ik voel voor jou wat ik denk door jou wat ik wil van jou Je kijkt me aan recht in mijn gezicht je ziet dat ik probeer te lachen met alle macht probeer te ontkennen wat ik voel voor jou wat ik denk door jou wat ik wil van jou Je kijkt me aan recht in mijn gezicht en je blik liegt als je zegt dat je nog steeds van me houdt en ik heb geen tranen meer geen gevoel geen gezicht ik heb niets meer voor jou enkel een vaag gevoel voor een vage kennis met een wazig verleden door een gelogen liefde ik ken haat door jou |
Sterk.
Wel beetje cliche, maar daar mag ik eigenlijk niet op letten want je brengt echt een heel sterk gevoel naar voren. Dat is wat het gedicht zo mooi maakt. De opbouw is goed en ik vond de structuur wel aardig. Dat laatste stukje bij elk deel. Van jou, jou en jou vond ik wel wat te ....... . |
(y) ! echt heel erg mooi, ook herkenbaar... vind het goed opgebouwd, misschien wel een beetje voorspelbaar maar niet storend ofzo, echt goed...
|
Heel mooi verwoord. Ik herken het niet van mezelf maar kan me er wel goed een voorstelling bij maken.
Technisch detail: Moet in de laatste strofe het woord 'ik' niet met een hoofdletter? (Gezien je elke strofe met een hoofdletter begint) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |