Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Onzichtbare vleugels?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=257445)

Qamra 24-10-2002 11:40

Onzichtbare vleugels?!

Leuk hoor; maandverband met vleugels die je niet ziet, kan je lekker elke onderbroek aan die je wilt; je ziet je maandverband toch niet!

Maar je loopt toch niet in alleen in je onderbroek rond? En we zijn ook niet allemaal Christina Aguilera's. En tijdens het zwemmen heb je wel een tampon in en geen verband..

Ik heb me al suf gepiekerd, maar ik zou echt niet weten wat je met onzichtbare vleugels moet....

Horror Kitty 24-10-2002 11:41

Ik vind die vleugels zoiezo onnoemelijk irritant.. zichtbaar of niet..

Qamra 24-10-2002 11:43

Citaat:

stout! schreef:
Ow de onzichtbaarheid *sorry*
hmm zodat iemand als die onder je rokje kijkt niet ziet dat je maandverband draagt?
*kan niets beters bedenken*
Goede topic (y)!

Dus je zou voor iemand die onder je rokje zit te gluren maandverband aandoen met vleugels die je niet ziet?!

Ik zou hem/haar een ram voor z'n kop geven ipv onzichtbaar maandverband aan te doen :D

S 24-10-2002 11:43

Flapflap...

S 24-10-2002 11:45

Stél, je staat in de discotheek en je knoeit over je broek.
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wát als ze je maandverband zien?!

Mensen met die vleugels zouden dan ongegeneerd rond kunnen huppelen in hun onderbroek, de mensen zónder de vleugels, tja. Die zouden de hele avond in hun vieze broek (met tequila-vlek) moeten rondlopen.

Zo gaat dat. :cool:

Qamra 24-10-2002 11:47

Citaat:

S schreef:
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wát als ze je maandverband zien?!

Mensen met die vleugels zouden dan ongegeneerd rond kunnen huppelen in hun onderbroek, de mensen zónder de vleugels, tja. Die zouden de hele avond in hun vieze broek (met tequila-vlek) moeten rondlopen.

Volgens mij is dit mannenlogica... :confused:

heldin 24-10-2002 11:49

net zo iets als die zwarte inlegkruisjes

eztah 24-10-2002 11:50

Maandverband is zowiezo een ongelooflijke klote-uitvinding.

bessuhsletjuhs 24-10-2002 11:55

maar als je een strak rokje aan hebt zie je sowieso dat maandverband zitten, of je moet zo'n string maandverband hebben maar dat zit ook niet lekker

punkyfish 24-10-2002 12:22

Citaat:

eztah schreef:

the exploding boy 24-10-2002 12:35

Citaat:

eztah schreef:

Ninnoc 24-10-2002 12:47

tjs voor als je een rokje aan hebt ofzo...
maar als je bhbandjes doorzichtig zijn zie je ze toch ook nog steeds

a new noise 24-10-2002 12:52

Citaat:

eztah schreef:

Qamra 24-10-2002 12:59

Citaat:

Ninnoc schreef:
tjs voor als je een rokje aan hebt ofzo...
maar als je bhbandjes doorzichtig zijn zie je ze toch ook nog steeds

Je moet dan wel een rokje op Christina-formaat hebben wil er iemand onder kunnen kijken.. Daarbij; je gaat daarvoor toch geen onzichtbaar maandverband aandoen? Dan denk je toch een beetje krom?

Btw; we weten nu wel dat maandverband een kutuitvinding is, maar om dat nou 100 keer te melden.. ;)

stout! 24-10-2002 14:07

Heb je al een mail naar libresse (of always?) gestuurd? Ben echt benieuwd hoe ze dit willen gaan goedpraten:D.

Moest opeens denken aan de man (want het is zeker weten een man:)) die dit heeft bedacht. Ben je daar dan trots op? Kun je dan tevreden zijn? Voel je je dan goed over jezelf?

Mortischa 24-10-2002 14:47

nou ik heb welles bij gym dat je dan lekker zo die witte flappen hebt... (jaaa eindelijk 1 + ) Ben zelf niet zo fan van tampons, maar gebruik t beiden. Ik ben trouwens voorstander van de vleugeltjes

CraigDavid 24-10-2002 14:56

ow??
weer wat geleerd
onzichtbare vleugels is dus onzin!

ieyor 24-10-2002 15:13

Citaat:

Mortischa schreef:
nou ik heb welles bij gym dat je dan lekker zo die witte flappen hebt... (jaaa eindelijk 1 + ) Ben zelf niet zo fan van tampons, maar gebruik t beiden. Ik ben trouwens voorstander van de vleugeltjes
dan doe je toch n witte slip aan? :confused: en gym is toch maar eens in de week en t zijn allemaal meisjes en die worden ook allemaal ongesteld, dus dan boeit t ook niet

Avelon 24-10-2002 15:16

Citaat:

Mortischa schreef:
? je bedoelt met omkleden?
ach die meiden zijn ook allemaal wel eens ongesteld hoor.

oh trouwens.. gaat het over onzichtbaarheid net als bij onzichtbare bandjes? dan heb je dus een glimmende onderbroek? :D

Alicia Silverstone 24-10-2002 15:28

ik snap ook niet wat mensen met string-maandverband moeten enzo......

ik bedoel:

OF je doet een onderbroek aan met maandverband met dikke vleugels en je hebt iets aan waardoor dat niet boeit,

OF je hebt een string aan en je doet gewoon een tampon in.

Waarom zou je zulke dingen door elkaar halen :confused:

Quiana 24-10-2002 15:30

hm.. t slaat idd nergens op,
je blijft het toch nog wel zien.. :confused:
Mja, k hou sowieso al niet
van maandverband,
elke keer checken: 'ben ik doorgelekt?'
Nee, blaah, geef mij maar tampons.. :o

Denise84 24-10-2002 15:34

voor als je je moet omkleden ofzo, dan ziet het er net iets charmanter uit?? geen idee.. Die zwarte inlegkruisjes vind ik nog meer onzin, die zie je al helemaal niet!

GRRR 24-10-2002 18:57

tampons zijn een stuk makkelijker in te krijgen imho

Sophietje12 24-10-2002 19:13

Ik snap er ook nix van maar ja ze moeten toch iets verzinnen om meer geld te verdienen. Ik ben wel een voorstander van maandverband, tampons krijg ik niet goed in:( die zitten dan echt kut. :(

de Duif met de Bijl 24-10-2002 19:18

tis maar waar je je druk over wil maken...:p

mij boeit t allemaal niet, kvind t allemaal wel best

Paranoide 24-10-2002 19:31

Citaat:

eztah schreef:

Paranoide 24-10-2002 19:32

Citaat:

S schreef:
De aardige barman wil je broek nu wel even wassen, maar je bent ongesteld. Wat als ze je maandverband zien?!

Ben ik nou de enige die dit heel, heel erg grappig vindt? :D

Breg 24-10-2002 20:48

Citaat:

GRRR schreef:
tampons zijn een stuk makkelijker in te krijgen imho
ik zou idd niet proberen een maandverband (met of zonder doorzichtige vleugels) in te brengen, denk niet dat dat erg makkelijk gaat.

Maar ik begrijp de logica erachter ook niet. Maar misschien zijn er van die mensen die denken: wow dat MOET ik hebben :confused:

En ze moeten toch wat verzinnen, anders raken alle Libresse-uitvinders hun baan kwijt.

Misschien verzinnen ze hierna wel maandvernad dat je niet ziet/doorzichtig maandverband. Zodat als er iemand ín je onderbroek kijkt niet kan zien dat je maandverband draagt.
Het kan toch?

Mysterons 24-10-2002 20:52

heel erg loos. als je nou een rokje ala christina aguilera aan wilt gebruik je toch een tampon, en als je een broek aan wilt en liever maandverband hebt maandverband, ik bedoel.. :confused: :confused:

Florine 24-10-2002 20:53

ik prefereer toch altijd nog tampons

Qamra 25-10-2002 08:24

Citaat:

stout! schreef:
Heb je al een mail naar libresse (of always?) gestuurd? Ben echt benieuwd hoe ze dit willen gaan goedpraten:D.

Libresse invisible met onzichtbare vleugels (dus een onzichtbaar verbandje heeft onzichtbare vleugels :rolleyes: )

Nah dat durf ik niet :o :o Hoewel.. Ik ben nu wel errug benieuwd hoe ze bij libresse erover denken.. Ik tik wel wat, dan besluit ik laten wel of ik het op ga sturen :)

En zwarte inlegkruisjes snap ik wel; je hebt een zwarte onderbroek aan, je gaat aan de sex met je partner, je gooit je zwarte onderbroekje weg en dan zie je geen inlegkruisje zitten... Wacht eens *ping* *idee*! Zwart maandverband :D :D :D :D

Quiana 25-10-2002 08:38

Citaat:

Breg schreef:

Misschien verzinnen ze hierna wel maandvernad dat je niet ziet/doorzichtig maandverband. Zodat als er iemand ín je onderbroek kijkt niet kan zien dat je maandverband draagt.
Het kan toch?

Uhm.. als je ongesteld bent,
is het bloed niet kleurloos lijkt me? ;)
Stel, je bent ongesteld,
hebt doorzichtig maandverband,
en iemand kijkt in je onderbroek.
Dan ziet diegene wel geen maandverband,
(waar ik trouwens over twijfel),
maar wel het bloed?
*sorrie, krijg hier echt ranzige
beelden van (n);)*
*juicht nog steeds voor
tampons :o*

mood indigow 25-10-2002 11:11

Citaat:

mijsje schreef:
net zo iets als die zwarte inlegkruisjes
jaw daar heb ik ook heel lang over naged8 en ik snap het nut daar nog steeds niet van :confused:

Black Sugar 25-10-2002 16:36

Maandverband = onhandig
Ultra dun maandverband = nutteloos doe dan een inlegkruisje in
Maandverband met vleugeltjes = dom, het blijft echt wel zitten en als je echt veel moet bewegen doe je toch gewoon een tampon in
Maandverband met onzichtbare vleugeltjes = nog dommer, alsof iemand die vleugeltjes ooit ziet en de mensen die het zouden kunnen zien (tijdens omkleden voor sport dus allemaal meisjes of je vriend) die mogen toch wel zien dat je wat in hebt.
Zwarte inlegkruisjes = een belachelijke uitvinding van gegarandeerd een man. Er is geen mens die in! je onderbroek kijkt.
inlegkruisjes met vouwstrip zodat je ze om kunt vouwen tot string inlegkruisjes = ook al weer zo'n stomme uitvinding. die dingen buigen voor geen meter gewone inlegkruisjes kun je net zo makkelijk vouwen.
string inlegkruisjes vind ik dan eindelijk een handige uitvinding, is iets klijner en dunner, handig voor mensen zoals mij die de eerste dag met een paar van die dingen af kunnen :)

Het is niet gek het is een vliegtuig!

Qamra 26-10-2002 08:17

Citaat:

Black Sugar schreef:
Het is niet gek het is een vliegtuig!
Dus dáárom zit het niet lekker!! :p

Breg 27-10-2002 11:49

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
En zwarte inlegkruisjes snap ik wel; je hebt een zwarte onderbroek aan, je gaat aan de sex met je partner, je gooit je zwarte onderbroekje weg en dan zie je geen inlegkruisje zitten... Wacht eens *ping* *idee*! Zwart maandverband :D :D :D :D
Ik denk dat je partner er uiteindelijk tijdens de sex ook wel achterkomt dat je ongesteld bent :p

(sex als je ongesteld bent lijkt me sowieso net echt lekker)

Roos 27-10-2002 11:51

Citaat:

Breg schreef:
Ik denk dat je partner er uiteindelijk tijdens de sex ook wel achterkomt dat je ongesteld bent :p

(sex als je ongesteld bent lijkt me sowieso net echt lekker)

Tenzij je een inlegkruisje gebruikt buiten je menstruatie (ik denk dat zij dat bedoelde)

Roozie 27-10-2002 11:58

Ach ja ik vind t niet echt een geweldige uitvinding maar ok, ik zie er wel iets in. Het staat misschien voor jezelf iets charmanter, als je even een andere broek aantrekt dat je er niet zo uitdrukkelijk aan wordt herinnerd dat je ongesteld bent..

..maar ik gebruik liever tampons.

Er schijnt iets nieuws te zijn toch? Een soort cup? Als het goed is ligt het al in de winkels!

Qamra 27-10-2002 12:03

Citaat:

rosi schreef:
Tenzij je een inlegkruisje gebruikt buiten je menstruatie (ik denk dat zij dat bedoelde)
Jeuh, en voordie laatste mini-druppels bloed die er af en toe nog wel eens uit willen vallen.. :)

En dus cups; dat zijn net vrouwencondooms maar dan groter.. Lijkt me niets.. Zit alles in die cup.. Die moet je er dan uit peuteren.. Zittie beetje vast, moet je harder trekken, springt dat ding er ineens uit en ligt voor 5 dagen menstruatie bloed over de vloer.. :|

Geloof dat dit een beetje ranzig klinkt :D

Roozie 27-10-2002 12:16

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Jeuh, en voordie laatste mini-druppels bloed die er af en toe nog wel eens uit willen vallen.. :)

En dus cups; dat zijn net vrouwencondooms maar dan groter.. Lijkt me niets.. Zit alles in die cup.. Die moet je er dan uit peuteren.. Zittie beetje vast, moet je harder trekken, springt dat ding er ineens uit en ligt voor 5 dagen menstruatie bloed over de vloer.. :|

Geloof dat dit een beetje ranzig klinkt :D

mm ja heerlijk :eek:

AtHell 27-10-2002 13:26

Dat lijkt me echt iets als een tennisracet voor iemand zonder armen... zó nutteloos.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.