Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   mossels in mijn tuin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=257477)

de joey 24-10-2002 12:06

mossels in mijn tuin

het is misschien wel gek.
nee, het is zelfs volslagen idioot, maar elke ochtend liggen er mossels in mijn tuin.

nou hoeft dit niets te betekenen, zeker niet als je aan zee woont, maar ik woon in enschede (niet bepaald in de buurt van de zee).

hoe kunnen er dan in godsnaam MOSSELS in mijn tuin komen te liggen!!!!??? ik leg ze daar niet neer hoor!

en het is ook elke nacht. niet overdag, alleen 's nachts! overdag ruim ik het weer op, ik voer het elke dag aan de duiven ofzo, maar de volgende ochtend is het weer raak!

HELP!

LiL-Ind0w 24-10-2002 12:59

erm kep wel es gehoord van regenbuien waarbij kikkers uit de lucht vielen, dat kwam dan door een windhoos die al die dingen de lucht in zoog en ze daarna weer naar beneden liet vallen als de windhoos voorbij is...misschien hier ook het geval ?

kitana 24-10-2002 14:55

Zeg ken jij de Mosselman?

Die heeft het vast gedaan! :D

Neeh ik heb geen idee hoe dit kan gebeuren en eigenlijk
geloof ik er ook geen snars van. :cool:

A* 24-10-2002 15:14

ja, dat doe ik dus elke keer:)
vind ik leuk:)

Ki Fighter 24-10-2002 15:21

Is het alleen de schelp? Of ook met het beesje er nog in? En hoe lang is dit al bezig? Want ik woon in Noord-Brabant, en in de bossen bij ons achter vind ik ook wel ooit eens mossels, maar die zijn van meeuwen die het beesje hebben opgegeten snap je.

Not for Sale 24-10-2002 18:03

Mossels krijgen volgens Binas 25.000.000 kinderen, wegen 4 gram en worden 100 jaar oud.

Lucky Duck 24-10-2002 19:28

Citaat:

Coolkast schreef:
Mossels krijgen volgens Binas 25.000.000 kinderen, wegen 4 gram en worden 100 jaar oud.
Weet je moeder dat?? :eek:

A little gift 24-10-2002 19:54

Citaat:

Ki Fighter schreef:
Is het alleen de schelp? Of ook met het beesje er nog in? En hoe lang is dit al bezig? Want ik woon in Noord-Brabant, en in de bossen bij ons achter vind ik ook wel ooit eens mossels, maar die zijn van meeuwen die het beesje hebben opgegeten snap je.
Vogels kunnen schelpen meenemen van de zee. En aangezien het nu winter word, kunnen ze stukken vliegen vanwege die vogeltrek ofzo.

bracelance 25-10-2002 06:35

Heel je leven lang zit je al te zeuren om een vriendin die meewerkt, heb je eindelijk eens een keer wat mosseltjes is het weer niet goed. Ik doe het wel niet meer hoor, OOK BEDANKT :mad:

:p :rolleyes:

Not for Sale 25-10-2002 12:01

Citaat:

A little gift schreef:
Vogels kunnen schelpen meenemen van de zee. En aangezien het nu winter word, kunnen ze stukken vliegen vanwege die vogeltrek ofzo.
Hij zegt dat ie in Enschede woont.. (klik op zijn info om te zien dat ie in Lelystad woont, maar okee)

Citaat:

kitana schreef:
Neeh ik heb geen idee hoe dit kan gebeuren en eigenlijk
geloof ik er ook geen snars van

Die Taube 25-10-2002 19:27

De Joey! Je bent mijn held! Je voert arme duiven die hongerlijden.
(mensen die 'mystiek-vorige levens' hebben gelezen begrijpen waarom ik De Joey zo aanbid.)

En ik weet hoe het komt dat de mossels elke nacht weer in je tuin liggen:

Er is gewoon 1 keer een berg mossels in je tuin gestort. En die berg mossels voer jij aan de duiven, maar duiven eten alleen gekookte mossels... dus ze brengen de mossels 's nachts terug (want dan zien de ratten hun niet) in de hoop dat je ze kookt.

Echt probeer het maar. 1 keer de mossels koken en je ziet ze nooit meer terug!

Succes!

lord K. 25-10-2002 19:46

je kan ook na gaan wat de natuurlijke vijand van de mosselen is...
Waarschijnlijk vluchten ze van het gevaar, als je ze duidelijk kan maken dat hun natuurlijke vijand ook in jouw tuin voorkomt, dan zullen ze snel vertrokken zijn...

Not for Sale 31-10-2002 13:16

Citaat:

Lucky Duck schreef:
Weet je moeder dat?? :eek:
Nee BINAS

Conan the Librarian 31-10-2002 13:32

Stout.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.