![]() |
The Strokes!
Jajajaja, het is best wel een hype (geweest) maar manmanman wat een sublieme band! Woohoo! Wat vinden jullie? Iemand nog zwaaaaaaaare kritiek op deze trendy wankers;)?
|
omhooggevallen bandje. zeer leuk, maar wel erg opgehemeld.
|
wel aardig ja, maar ze worden door iedereen de hemel in geprezen, zulke bijzondere muziek maken ze nu ook weer niet.
|
leuk
mijn pa vindt het super :p |
Citaat:
|
coole muziek en van die hype heb ik niks gemerkt, ik ken ze pas een half jaar ofzo
|
ik heb juist meer dat ik er niks van verwachtte omdat ze zo gehyped werden, maar dat ze me juist verbaasden door hun enorm vette sound. ik vind ze echt wel vet.
en een band wordt niet omhooggevallen als ie opgehemeld wordt, dat staat an sich los van mekaar hoor, al geloof ik wel dat het met hun zelfbewustzijn wel snor zit ;) |
beetje soft
|
Citaat:
|
Ik vind ze ook wel grappig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
zang is :( :mad: |
Hype of niet, The Strokes zijn echt fantastisch. Trouwens, die zanger is juist tof.
|
ik vind ze wel leuk, maar 't klinkt allemaal wat wannabe-ruig... tis allemaal net té afgemixt enzo, en 't image is ook net té hip :s
als ze nog ooit met nieuwe nummers komen kan ik zeggen of ik ze echt goed vind of niet, want ik vond is this it nogal hoogtepunten en dieptepunten hebben. |
Black Rebel Motorcycle Club is veeel beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige nummers van ze vind ik wel erg leuk :)
|
Citaat:
|
Ik vind ze goed, ken alleen het nummer Someday, maar die sound is echt super! En die zanger, wat is daar nou weer mis mee?
|
Citaat:
Dat kan je nu wel zeggen, maar het is amper met elkaar te vergelijken. Dan kan je dat net zo goed van andere goede bands gaan zeggen, zo is er altijd wel weer een beter. |
Citaat:
|
Leuk, maar eentonig.
|
wel aardige muziek =)
|
The Strokes Rule.. :cool:
New York City Cops.. zo mooi he :D (y) |
Woeiii The Strokes zijn geweldig. BRMC is idd beter, maar dan vooral op muzikaal vlak zeg maar.. Strokes zijn leuker om naar te luisteren.
En idd stom dat ze met elkaar vergeleken worden.. Zelfs The Music wordt met hen vergeleken.. wat een onzin. |
Citaat:
1. BRMC 2. The Music 3. The Strokes Moet alleen nog even een keertje The Strokes live zien. BRMC dit jaar 3x gezien. (y) The Music is live ook fucking goed, een v/d beste gigs van 2002. |
BRMC ken ik niet echt, maar de recensies die ik daarover las waren allemaal negatiever dan die over the strokes en hun single vond ik ook niet zo erg veel aan.
|
Citaat:
The Strokes vind ik leuker omdat het wat luchtiger is zeg maar.. en je wordt er vrolijk van. BRMC is meer geschikt voor als je even melancholisch wil worden zeg maar.. |
Citaat:
BRMC heeft een veel abstractere en complexere sound dan The Strokes, en hun muziek heeft zo'n heel zweverig seventies sfeertje. |
(y) :cool: (y)
houdt wel van een beetje 'soft' |
Vet, net als the white stripes
|
Citaat:
zweverige seventies sfeertjes ben ik over het algemeen niet zo heeel groot voorstander van :)( |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool: ik vind ze (y)
|
hey toevallig... een vriendin van me zou nog een cd voor me copieren van muse... maar dat was mislukt, en toen had ze d'r een van the strokes gecopieerd (is this it).. Dus ik heb een cd van ze voor me liggen, zo ff luisteren, wat ik er van vond vertel ik nog wel...
|
Citaat:
is ook wel hun beste nummer |
jaaaaa ze zijn heeel goed. maar ze gedragen zich zo vreselijk ik weet niet, nonchalant ofzo. ze doen echt zo goed mogelijk hun best om zo onverschillig mogelijk te zijn maarja, het gaat om de muziek en die vind ikheel erg goed.. :p
|
en the vines en de hives en de yeah yeah yeahs en the white stripes en de libertines en de datsuns, lekka!!!
|
Citaat:
maar dat is idd wel een koel rijtje, alleen klinkt 't allemaal niet echt als the strokes. |
Citaat:
the strokes (y) |
Citaat:
|
The Coral
The Hives The Strokes The Livertines The Vines The Liars The Yeah Yeah Yeah's The Charlatans The Verve The White Stripes The Stereophonics The Stone Roses The Who The Doves The Levellers The Music The is hip ^_^ |
Citaat:
en tis stereophonics, zonder the ;) |
Citaat:
2de: je hebt gelijk :o |
Citaat:
|
The Jeeeeeeeeeeevas!
sorry. The Shining heb je ook nog, die zijn niet zo denderend hoor. The D4 is helemaal erg. Maar The Shining heeft nog wel wat leuke nummers bijv Quicksilver. |
Citaat:
The Von Bodies moet ik trouwens ook nog eens beluisteren. |
en tis ook doves, zonder the, toch?
de namen 'the datsuns' en vooral 'the moldy peaches' hoor ik de laatste tijd ook steeds, is dat iets? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |