![]() |
Een super leuke vriendin
Hee mensjesssssssssssssssssssssssssss
Ik vind een vriendin van echt super leuk. Het is geen super goeie vriendin maar het is echt leuk als we bij elkaar zijn, deze week zag ik haar weg en ik vind haar echt heel leuk. Morgen gaan we ook samen naar een feest wordt echt heel leuk. Maar ik vind haar dus heel leuk en wil haar dit laten zien. Maar zal ik het gewoon laten merken ( suggesties? ) Of zal ik het haar zeggen? Dat laaste is natuurlijk het makkelijkste maar niet een manier met style dam ze is zo leuk, o ja mijn ex komt ook op dat feest maar daar ben ik we overheen dus zo erg is dat niet. Wat zeggen jullie |
Het is net uit met je ex...... :S
Naja t zal wel aan mij liggen... Maar ik zou dus niet op dat feest erover beginnen, waar je ex dus ook is. Het lijkt echt net alsof je haar ermee wilt raken enzo, het is hypocriet van mij om te zeggen dat dat goedkoop is, want ik heb ook weleens zoiets gedaan (was wel een heel ander geval, maargoed)...dus ik zal ook niet zeggen dat het goedkoop is. Maar vooral omdat het een vriendin van je is zou het zonde zijn als je die vriendschap door zoiets aantast. Nou ja... ik weet het verder ook niet... :o suc6 iig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het eerst laten merken, niet zeggen.
En als zij er dan op ingaat kan je het toch gewoon zeggen? |
Citaat:
misschien gaat het allemaal wel vanzelf |
Nou als het net uit is met je vorige vriendinen dit meisje weet dat vraag ik me af hoe serieus ze die gevoelens van je zal nemen....
|
oke: DOEN DOEN DOEN DOEN, iig een kans wagen als je iemand ZOOO leuk vind... misschien vind ze je ookwel leuk en dan wordt het wat en dan krijgen jullie een hele leuke relatie en probveer niet te zwaar aan die vriendschap te tillen
agh.... *frustratie* :( |
Nee het is niks geworden...........
Maar het is jammer maar niks aan te doen, maar ze is wel een vette vriendin met een hele mooi style........ Nu heb een meisje meer om bij uit te huilen als ik verdrietig ben :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |