![]() |
Bush verneukt de OS
President Bush heeft door zijn ultra streng beveiligingsbeleid Salt Lake city een gevangenis gemaakt.
Je mag er niet boven vliegen, doe je dit wel dan wordt je door een aantal f16 verzocht opterotten. Alleen de Amerikaanse pers mag op de banen komen. Het terrijn schijnt zo dicht te zitten dat alleen spelers en genodigde er op kunnen komen. Het wemelt er van de politie |
Sorry, maar oa het IOC vraagt dit. Elke keer gebeurt er wel iets op de OS. Bush doet natuurlijk ook extra zijn best om het laten uit te schijnen dat hij de man is, maar dat is gewoon mensen achter je krijgen voor de volgende verkiezing.
In Amsterdam met het huwelijk mochten er ook geen vliegtuigjes vliegen, stond er ook heel wat politie klaar, werd je gecontroleerd als je binnen wilde... |
Citaat:
De OS zijn het grootste (of een van de grootste) spektakel van het jaar, dus loop je een risico dat je niet mág nemen als overheid / organisator, als je geen veiligheidsmaatregelen treft. |
Ik wilde ff zeggen dat er 15% meer politie aanwezig is.
Forumbaas wat is er dan allemaal gebeurt, op de afgelopen 3 OWS? Een aantal landen durfde bovendien niet naar de OS omdat Bush hun 'de as van het kwaad' noemde |
Citaat:
Daarbij gaat het niet om de OWS maar om de OS. En ik zal eens FF opzoeken straks (dan heb ik meer tijd) of ik nog info kan vinden over de laatste OS. Citaat:
Er zijn enkele sporters die niet aan de openingscermonie meededen omdat ze bang waren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |