![]() |
Mijn liefde schijnt (kleine comingback)
Mijn liefde voor jou
schijnt dag en nacht als een warme gloed raakt langzaam jou gezicht Niets in deze wereld had ik verwacht zo vol en intens te leven met jou in mijn gedachten Mijn liefde voor jou Schijnt volop in een winternacht Wanneer ik naast je lig en op een antwoord wacht Aarzeling schiet door mijn lichaam ik durf het niet, maar raak je aan Intens genietend van jou blik Jouw wereld in de mijne geslopen Zachtjes naar me toegkropen Houd ik van jou, en slik De zoete tranen van mijn wangen Daarnet nog jong en onbevangen Nu voor jou een open terrein Waarin ik heerlijk kind kan zijn voor Milou |
Mooi zeg... Het geeft me een heel warm gevoel. Milou? (mooie naam) :)
|
Citaat:
Klein taal- of typfoutje...het is 'jouw wereld' ipv 'jou wereld'. |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
mooi geschreven, goed klein beetje spanning opgebouwt, lief, gewoon leuk :)
|
Ik zal het even uitleggen:
Milou is een heel goede vriendin van mij. Maar ik heb meer gevoelens voor haar dan 'slechts'vriendin. Dat heb ik haar op een avond verteld. We hebben tot half 4 s'snachts samen gepraat. Ze reageerde heel erg leuk. Omdat ze 2 jaar jonger is dan ik, heb ik het gevoel dat ik bij haar wat jonger kan zijn, me wat vrijer kan opstellen. wat meer 'kind' dus. Ook had ik het met haar over mijn opname in een kliniek. Daarom moest ik huilen, maar omdat ze zo mooi en warm reageerde, had ik er een heel goed gevoel over. Vandaar de 'zoete'tranen. hoop dat het zo duidelijk is. liefs Snowy |
Citaat:
*stil* Door deze uitleg maakt het het voor mij nog extra mooi........... |
Mooi en erg lief dichtsel!. Een warmte-gevoel-gedicht:). Ik vind het in een leuke vorm en het einde maakt 'm helemaal af.
Wb;) |
Citaat:
|
Wat een mooi gedicht!En ook herkenbaar!Ik(ook Milou!)heb een goede vriendin, toen ik haar vertelde dat ik op meiden viel vertelde zij me dat ze lesbisch was en verliefd op me was omdat ze bij mij zichzelf kon zijn(ik ben jonger, vind niks raar enz.)Het is uiteindelijk niets geworden.Naar haar woorden heb ik toen dit geschreven:
Laten we vluchten Je moet weg, het is nog vroeg Nog een zoen, dat is genoeg Voor een dag lang zwijmelen en zuchten Konden we maar samen vluchten Naar onze werkelijkheid Je moet nu weg, het is tijd Want ons samen zien, dat wil men niet Dat doet me zo immens verdriet Ik ben niet zomaar een meisje, verliefd Op een ander meisje, dit gedicht Is een uitnodiging Laten we samen vluchten waar mensen Niet van walging hun hoofd afkeren en wensen Dat wij niet bestaan Kom liefste we gaan ze heeft het nooit gelezen... Milou |
Wauw... de warmte stroomt door het hele gedicht.
Vind hem erg mooi! XXXX Fan |
Het gevoel uit dit gedicht bespringt je gewoon, prachtig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |