![]() |
Of maar een dag later...
Zacht wacht ze
en staat ze terwijl ze kijkt naar lege plassen die opgedroogd zijn door de kleine zon Daar zucht ze en staart ze gemengd naar het glas terwijl vele druppels haar zicht naar buiten vertroebelen En verlangt ze en hoopt ze dat de wolken morgen voorgoed zullen verdwijnen in een kleur van rozegloed Of maar een dag later |
Ik ga steeds meer van Anne-gedichten houden. ;) :) 'k vind hem erg mooi. :) Vooral steeds de eerste twee regels (en de rest ook ;)).
|
*zucht* ze lijkt wel een beetje op mij, die 'ze ' persoon
prachtig dromerig, maar tergelijkertijd heel realistisch. *chapeau* |
Citaat:
Citaat:
|
Eerste twee regels zijn inderdaad erg mooi, rest is mooi genoeg om het een goed gedicht te maken.
|
En verlangt ze
en hoopt ze Dit vind ik erg jammer, dat 2x 'en', zet er dan 'dan of daar' neer... Verder best een aardig gedicht, kweet niet, vind het beetje saai, niet echt bijzonder, vast wel mooie woorden gebruikt, maar het is te oppervlakkig voor mij ofzo |
Citaat:
Zijn degene die hem wel mooi vinden oppervlakkig dan? |
Citaat:
|
Wauwie Anne, dit vind ik een mooi dichtwerkje!, heel mooi beeldend, herkenbaar:)
|
je word idd steeds beter...niet dat je neit goed was maar ik zie een duidelijke vooruitgang in je werk...
|
Citaat:
|
Citaat:
maareh...Ik vin em erg mooi, Anne! Je progressie is still rising... Graag meer van dit soort werk! |
sjun sjun sjun!!!
is limburgs voor: mooi, leuk, cool, prachtig! echt lieflijk! kusjes Vera |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |