![]() |
Welke voorbehoedsmiddelen?
Welke gebruiken jullie?
|
Ik geen, zij wel. Pil vind ik ruim voldoende.
|
zeg je nu, totdat ze naar je toe komt en eens "serieus" met je moet praten
een kind op je 17e is ook niet alles condoom en pil is wel goede combinatie vind ik |
De enige praktische reden om een condoom naast de pil te gebruiken is tegen SOA's, en eerlijk gezegd maak ik me daar bij de personen die ik neuk geen zorgen om.
|
condoom, ja de jongen dan hehe :p
|
Ik gebruik de pil.
|
Alleen de pil.
|
Hmm jah ik ook alleen de pil :)
|
pil en condoom
|
eerst pil en condoom.. en misschien later alleen pil..
|
gebruik de pil, mor schijnt kankerverwekend te zijn...
|
Citaat:
pil |
Citaat:
|
Ik slik elke dag de pil ;)
|
Pil
En soms (als ik weer eens een op de verkeerde dag ben begonnen met mn strip :o) condooms |
pil.. en condooms een maandje als ik het weer eens vergeten ben :)
|
als ze aan de pil is is dat toch ook ruim voldoende of is iemand dat met mij ons eens?
en verklaar dan eens wrom? |
alleen de pil is niet genoeg maar daar kom je meestal pas te laat achter :rolleyes:
|
Citaat:
ervaringen meej? :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
risico'w zitten er overal in het leven |
Citaat:
maar je kan wel de risico's zo klein mogelijk maken door ook een condoom te gebruiken wijsneus... |
Citaat:
hehe jah is wel zo heb je wel gelijk in mah als je risico's zo klein mogelijk wilt moet je het gewoon niet doen. ik zelf vind pil genoeg mah als me vriendin aangeeft dat ze liever heeft dat ik rubbertje omdoe is dat ook gene probleem hoor. |
dan begrijpen we elkaar...
|
:D droog :)
|
Citaat:
want MOCHT de condoom knappen kans is klein slik je een morning afterpil dat is slechts 1xc en de pil elke dag leg me dat is uit? (mits je hem opuur slikt voor de sex als je hem slikt voor bv dat je altijd op vaste data word ensow word het ander verhaal) |
Weetje, als de pil 99% betrouwbaar is, dan is pil + condoom misschien 99,5% betrouwbaar. Ik heb liever een veel relaxeder en vrijer gevoel als 'k bezig ben dan zo'n debiel rubbertje en ,5% minder kans op zwangerschap. Tja, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind 't nou niet bepaald lekker zitten ofzo.
EDIT; en om nog eens verder te gaan met mijn betoog tegen de condoom; het is hartstikke slecht voor het milieu, al die dingen ;) |
In het begin nix (vriend is gesterreliseerd (of hoe je het ook schrijven mag)) en had al een eeuw geen ander dan zn ex gehad.
Nu de Pil maar niet daarvoor maar voor menstuatieklachten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja als jij je er goed bij voelt... |
Pil.
|
pil...
|
Citaat:
|
waarom doen zoveel jongens zo moeilijk over een condoom!?!?!? weet je hoe K*T het is om elke dag een dosis hormonen in je te moeten pompen?? ik heb het ook anderhalf jaar gedaan (en heb gelukkig vriendjes gehad die geen problemen met condooms hadden) maar op een geven moment vond ik het zo'n vervelend idee elke keer die pil te slikken...mijn lichaam dacht verdomme anderhalf jaar lang dat hij zwanger is! das niet bepaald normaal denk ik zo...lijkt me voor jullie ook niet leuk als jullie lichaam de hele tijd zou denken dat het impotent is...toch?? en zo'n condoom...echt, ik snap niet wat daar zo erg aan is....bovendien beschermt een condoom tegen soa's en de pil NIET!
ennuh somebody special....dat jouw vriend al heel lang geen sex meer had gehad voor jou betekent nog niet dat hij geen soa's heeft...die gaan namelijk niet zomaar even weg als je een tijd geen sex hebt...die blijven best wel... |
Citaat:
Citaat:
|
pil + condoom toch de veiligste weg he :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |