Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hellup!!! stalkers op ut forum?!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=257708)

Gekke Doos 24-10-2002 16:29

hellup!!! stalkers op ut forum?!?

iemand ervaring mee? :eek: :eek:

mensjuhs die je zomaar toevoege op msn zonder te zegge wie ze zijn? :eek: en dan gaan vrage of je heet bent? :confused: :eek: :( laatst was er gewoon een jochie dat vroeg of ik sex met hem wou, kheb nie eens een foto van um, das toch nie normaal meer??? :eek: :D :o

oww, hoe kan iemand eigeluk aan me mail komuh? snap dr nix van, want die staat gewoon uit in me profiel :( :(

Goes15 24-10-2002 16:36

Citaat:

Gekke Doos schreef:

mensjuhs die je zomaar toevoege op msn zonder te zegge wie ze zijn? :eek: en dan gaan vrage of je heet bent? :confused: :eek: :( laatst was er gewoon een jochie dat vroeg of ik sex met hem wou, kheb nie eens een foto van um, das toch nie normaal meer??? :eek: :D :o

oww, hoe kan iemand eigeluk aan me mail komuh? snap dr nix van, want die staat gewoon uit in me profiel :( :(

Weet je wat ik wel een lekker ding vind: GOES15 :D

k was het nie :p

Gekke Doos 24-10-2002 16:38

Citaat:

Goes15 schreef:
k was het nie :p
gluiperd!!!! :eek: :o

k geloof dr nix van :p

marlies 24-10-2002 16:57

Ik denk dat je gestalkt wordt door je smilies

Gekke Doos 24-10-2002 16:59

Citaat:

marlies schreef:
Ik denk dat je gestalkt wordt door je smilies
kunne smilies stalkuh dan?? :confused: :o

eztah 24-10-2002 17:06

Citaat:

Gekke Doos schreef:
kunne smilies stalkuh dan?? :confused: :o
Wist je dat niet :rolleyes: :rolleyes: :confused: :p :mad: ;) :D :) :o :( :eek:

Gekke Doos 24-10-2002 17:21

nou moe, jullie zijn ook ni lief :( (n)

moenbase 24-10-2002 17:56

Citaat:

Gekke Doos schreef:
Door het aan anderen te vragen? :\
Of door er roekeloos mee om te gaan [Dating? hm]

Alicia Silverstone 24-10-2002 18:13

misschien gewoon iemand die je mail al had? :S

GRRR 24-10-2002 18:33

een of andere domme trut zat een date te zoeken, het breezer type en toen ze hoorde dat ik indo was zat ze constant aan mijn hoofd te zeuren. ja jij ja. je weet wel dat ik het over je heb gek wijf.

lady_x 24-10-2002 19:08

dan moet je niet op 'accept' toets drukken op msn he als je die niet kent

nare man 24-10-2002 19:53

Nee, nooit last van. Ik heb m'n MSN-emailadres ook niet in m'n profiel staan, dus als mensen me willen toevoegen, moeten ze me eerst een mailtje sturen. Alleen via-via zouden ze m'n MSN-adres kunnen achterhalen, maar ik vertrouw erop dat de mensen die ik in m'n lijst heb mijn MSN-adres niet zomaar doorspelen aan allerlei wacko's.

Angie_ 25-10-2002 15:49

Citaat:

Gekke Doos schreef:

kheb nie eens een foto van um, das toch nie normaal meer???

vraagje...

nee lamaar

zinloze vraag eigenlijk hahaha

Rioto 25-10-2002 15:52

gewoon zeggen dat je tyfus lelijk ben ..dan hou hij wel op denk ik

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.