![]() |
een reactie op ropco
Ropco zei:
Met name jongeren die door glaasje draaien en andere spirituele seances in contact kwamen met the other site en er niet vrolijker van werden. Goed punt!Je moet geen (kwade) geesten oproepen van 'the other side' , wat in mijn ogen de hel is of de hemel.God heeft de mens naar de hemel gehaald/hel gestuurd met de bedoeling ze daar te houden.Hun dagen op aarde waren geteld en "er was gewoonweg geen plek meer voor hun".Welke idioot haalt het dan in z'n hoofd om juist die mensen die rust hebben gevonden in de "eeuwige jachtvelden", wer terug te halen, gewoon om te kijken wat er gebeurt...sick f*ck,laat die mensen in hun waarde,ze zijn heegegaan, en het was niet de bedoeling om ze te recyclen!En wat te denken van het idee dat je na dit leven, terug zult keren in een ander lichaam...de Bijbel zegt dat je eenmaal sterft en dan zult w8en op het oordeel (Hebr. 9:27.) !Evengoed denken de mensen dat wanneer zei een kwade geest oproepen zei beschikken over een geheime kracht.Bullsh*t, de duivel overmeestert je en je zult voorgoed zijn slaaf zijn!En je hoeft echt geen christen te zijn om dit te kunnen bedenken/begrijpen!En waar ik dit op baseer? Van horen zeggen ja, maar het is zeker iets om over na te denken... |
Zo, en hiervoor word je lid van s.com? Mischien is dit eerder mystiek. Ik geloof niet in geesten, nog hecht ik enige (letterlijke) waarde aan de Bijbel. Dogma's buiten!
REIE |
ik vind het een beetje dom geindoctrineerd gelul.
|
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp je niet en ik ben ook geen christen. Ik wil geen goede en kwade krachten accepteren als ik ze niet zie (in de zin van "vatten/begrijpen"). Dit zijn dogma's! waarom moet ik ze accepteren als ze nergens op gebaseerd zijn behalve op een hallucinante bui van jouw ropco? Enkel de mens verdeeld dingen in nuttig en onnodig, of goed en kwaad. Dat wil nog niet zeggen dat het zo subjectief is, maar alleen zo voor bepaalde mensen zo uitkomen. REIE |
"Reply", niet "post."
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |