![]() |
12-01-2003 >>> Hammerfall in Tilburg
Ik ga iig, en nu vraag ik me af wie (als) van jullie ook gaan?
Zou stiekem nog een SOORT van meeting in kunnen zitten. |
*schopt NS en vervloekt het ontbreken van OV kaart*.
Ik niet. :( nuttig :] |
Citaat:
|
heeding the call one and for all
never surrender with glory we fall \w/ :) \w/ |
ik ga in ieder geval niet.
|
Citaat:
|
ik ga!
|
Ik ga ook
Ik heb er al een topic over gamaakt. maakt niet uit |
Misschien! :)
|
't Nieuw album is uit en volgens The Large is het beter dan de voorgangers. (y)
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Crimson Thunder Release date: Oct. 28th 2002 Label: Nuclearblast Records -------------------------------------------------------------------------------- Album Line-Up Vocals: Joacim Cans Guitar: Oscar Dronjak Bass: Magnus Rosén Guitars: Stefan Elmgren Drums: Anders Johansson -------------------------------------------------------------------------------- Tracklist 01 - Riders Of The Strom 02 - Hearts On Fire 03 - On The Edge Of Honour 04 - Crimson Thunder 05 - Lore Of The Arcane 06 - Trailblazers 07 - Dreams Come True 08 - Angel Of Mercy 09 - The Unforgiving Blade 10 - In Memoriam 11 - Hero's Return dat is echt pas maandag hoor, en dit album promoten ze |
tis een heerschend album
vandaag me kaartje gehaald |
Citaat:
|
ga misschien
maar ik ga kiezen tussen Stratovarius en HammerFall voorprogramma van Stratovarius is volgens mij leuker... maar hebk al gezien dus word nog lastig hehe |
kga naar strato en hammerfall denk k
nieuwe cd heerscgt |
Ik zal die nieuwe CD eens downloaden dan. Wat is Strato's laatste CD eigelijk?
En nu ga ik kijken hoe duur de concerten zijn. 013.nl(?) here kom ik! |
16 Euro voor STRATOVARIUS + SYMPHONY X + THUNDERSTONE is niet duur.
Nu eens kijken of ik iemand mee kan krijgen. Waarom heb ik geen PowerMetal vrienden en alleen PunkRock vrienden? Ik zal ze eens hard moeten slaan. |
ik ga zeker naar Hammerfall en Stratovarius. Maar ik woon dan ook 5 km van Tilburg af (y)
Nieuw album van Hammerfall is idd zeer vet |
Die nieuwe van Hammerfall is zeker wel veruit hun beste CD. (y)
|
Gaan er hier nog mensen naar de Pre-party om 15:00 uur?
Ik waarschijnlijk wel. |
Citaat:
ik loog :( dit weekend zit ik op terschelling |
Citaat:
Ik ga ook niet (n) geen geld :( M'n loon komt een week later dan gepland : \ genaaid. Anyway, Sonata Arctica's nieuwe album bijna uit :p komen ws naar NL in juli :eek: (y) |
ja, daar ga ik heen. (y)
|
hehe de afhakers gaan ZEKER wat missen
gvd hammerfall :eek: :hb: |
Citaat:
|
Citaat:
m'n ma gaat me geld voorschieten :o (y) |
hehe
beter :D nog ff 3 dagen |
O ja
ik ga ook :) |
Dan zie ik jullie daar waarschijnlijk wel.
Ben waarschijnlijk om 16:00 uur in 013 |
Citaat:
nog niet gehoord, maar als ie net zo is als het andere werk van strato trapt ie konten. |
en toen nog maar 1 dag :p
|
hehe nog een paar uurtjes
|
en het is bijna zover :)
jammer dat ik nauwelijks nog op mijn benen kan staan maar dat komt wel goed :) |
walking the way of the warrior
|
over half uurtje hiero weg
effe naar de pre-party :D en als mensen mij willen herkennen (wat ik me neit kan voorstellen) ik ben te herkennen aan Moonspell-shirt en vies lang rood haar :p |
Citaat:
Hammerfall gaat gewoon weer vet heerschen vanavond!!!!! |
hehe damn right!
|
WERKELIJK genoten (y)
|
klopt :D
twas weer eens bruutheid voorprogramma was wel aardig verzorgd alleen de zanger van masterplan had wel wat meer volume mogen krijgen met zijn microfoon. en hammerfall uberheerschte geweldige show geweldige muziek |
Zo Hammerfall heerste gisteren weer spontaan de pan uit. Het was echt weer eens geweldig!!!!! Echt genoten daaro....nu lekker nekpijn van het bangen, maar dat was het allemaal weer waard.
Nostradameus en masterplan waren ook wel gaaf alleen had de zang bij masterplan wel wat harder gemogen. over hammerfall kunnen we eigenlijk gewoon zeggen....walking the way of the warrior en dat moeten ze lekker blijven doen. :D |
iedereen die ik ken ging.. maar ik had geen geld :(
|
Citaat:
|
je zou kunnen zeggen dat het cool was enzo. :)
|
Het was Godverdomme supergaaf!!!!
lang geleden dat ik zo genoten heb van een concert :D Nostradameus was meeeeesterlijk, alleen erg kort Masterplan was ongelovelijk vervelende muziek. HammerFall was ook geweeeeldig Kheb 2 plectrums gekregen van ze die van Oscar en van Magnus en van Nostradameus ben ik kwijt had bijna, en toen lag ie op de grond, maar die gasten daar konden hem niet vinden.... maar ach was geslaagd concert heavy metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaáááááááááááááll |
dan stond ik vlak bij jou undertaker, dat onvindbare plectrum viel vlak voor mijn neus ongeveer
|
Citaat:
heeft u lang haar en stond je beetje naar rechts toe? of kende jij die man met die snor die er ook werkte? (die had kort haar) hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |