Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat moet ik kopen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=257884)

Seik00tje 24-10-2002 19:11

wat moet ik kopen

hoi Mensen
me vriend is over een maand jarig en ik heb al ander half jaar met um maar ik weet echt niet wat ik moet kopen ..iets liefs maar wat kan iemand helpen denKen ??? alvastt bedankt kisX :confused:

Pruttelpot 24-10-2002 19:15

Ik wil al heel lang een vliegend varken, van die dingen die je voor een paar kwartjes bij de Expo (pruttelwinkeltjes) kan kopen, kortom, geef die aan hem, dan gooit ie hem boos terug, en dan kan je hem naar mij opsturen :)

Maarem, emmmm, een grote bos rozen gaat er altijd goed in.

lieve 24-10-2002 19:26

Moeilijk hé?! Wat heb je hem dan vorig jaar gekocht?????? :rolleyes:

Neen, het is inderdaad niet makkelijk?
En je weet zo niet direct iets waar je hem echt veel plezier mee zou kunnen doen?
Of inderdaad iets origineels zoeken in den Expo?!
Of een romantisch etentje? ...
Ik weet het zelf niet!
Als het zover is dat ik een vriend heb, en als die bijna jarig is...
wel dan kan je deze topic vinden met mijn naam... :p :p :p ;) ;) ;)

Groetjes Lieve,xxx

nare man 24-10-2002 19:49

Waarom zou je per se iets moeten kopen omdat je een halfjaar hebt? Is een etentje niet genoeg? Zo 'speciaal' is het feit an sich dat je een halfjaar hebt toch niet? Ik snap nooit, mensen die de meest symbolische betekenissen toekennen aan op zich totaal irrelevante data...één, twee, drie maanden verkeringen, een halfjaar, een jaar...

Bovendien: denk dat je vriend het het meest op prijs stelt als je zélf iets bedenkt...lekker origineel ben je, als je al een halfjaar met 'm hebt en nog steeds niet weet wat hij leuk vindt...:D

moenbase 24-10-2002 20:08

Citaat:

Seik00tje schreef:
hoi Mensen
me vriend is over een maand jarig en ik heb al ander half jaar met um maar ik weet echt niet wat ik moet kopen ..iets liefs maar wat kan iemand helpen denKen ??? alvastt bedankt kisX :confused:

Jullie hebben al anderhalf jaar, maar je weet niet wat hij leuk vind?
Dan zou ik mij toch serieus gaan afvragen wat voor relatie jullie hebben. :rolleyes:

MissyMe 24-10-2002 20:26

Citaat:

nare man schreef:
Waarom zou je per se iets moeten kopen omdat je een halfjaar hebt? Is een etentje niet genoeg? Zo 'speciaal' is het feit an sich dat je een halfjaar hebt toch niet? Ik snap nooit, mensen die de meest symbolische betekenissen toekennen aan op zich totaal irrelevante data...één, twee, drie maanden verkeringen, een halfjaar, een jaar...

Bovendien: denk dat je vriend het het meest op prijs stelt als je zélf iets bedenkt...lekker origineel ben je, als je al een halfjaar met 'm hebt en nog steeds niet weet wat hij leuk vindt...:D

Uhmz...volgens mij staat er dat ze een relatie van anderhalfjaar hebben en dat haar vriend bijna jarig is ;)

nare man 24-10-2002 20:28

Citaat:

MissyMe schreef:
Uhmz...volgens mij staat er dat ze een relatie van anderhalfjaar hebben en dat haar vriend bijna jarig is ;)
NOG erger! Dan hebben ze dus al anderhalf jaar, maar heeft ze nog steeds geen idee wat haar vriend voor z'n verjaardag zou willen hebben! :eek:

tacidvs 24-10-2002 20:43

Citaat:

nare man schreef:
Ik snap nooit, mensen die de meest symbolische betekenissen toekennen aan op zich totaal irrelevante data...één, twee, drie maanden verkeringen, een halfjaar, een jaar...
Dat houdt de kosten binnen de perken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.