![]() |
wat wordt het nedelands 11tal van de toekomst
doel ten rouwelaar
achterin lamey loovens sprockkel hofland middenveld vd meyde v bommel vd vaart robben voorin nog steeds patje en ruudje bank van persie sikora boutahar vd gun stekelenburg huntelaar bobson kuyt hersi nu jullie |
en dan ben ik 1 van de grootste talenten nog vergeten inderdaad Martin mattel !
oja theio janssen mag er ook wel bij heur |
tering
kunnen we dat nog een nederlands elftal noemen of moeten we dan zeggen: Nederland voor onder de normale prestaties |
Citaat:
johnny van de beukering....van vitesse |
Moens
Bosvelt melchiot Hofland Lamey Zenden van bommel Robben v/d vaart Vennegoor v. Nistelrooy |
Citaat:
|
Robben zal er denk ik ook niet in komen te spelen. Ik vind hem niet bijzonder goed spelen bij Groningen. Beetje overschat op dit moment, omdat hij naar PSV gaat.
|
als keeper...de keeper van het 2e van ajax, en ff z'n naam kwijt (heb k zien keepen tegen stormvogels/telstar...die gast is super)
euhm...ik wil iig kuyt erin!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet de opstelling niet alleen de volgende spelers worden wel wat in de toekomst en voor oranje dus denk ik ook.
Lamey kuyt vennegoor of hesselink loovens van persie (die kan er wat van hoor) vd vaart vd meyde bommel hofland robben heitinga ruud ook nog vd gun stekelenburg huntelaar sikora beukering en die kerel van psv, colin ofzo |
Citaat:
|
Kun je niet echt een volledig antwoord opgeven. Wat nou word genoemd zijn vooral talenten in de Nederlandse Competitie, het is afwachten hoe zij izch internationaal gaan ontwikkelen. En elk jaar komen er wel nieuwe talenten door, dus persoonlijk kan ik er weinig over zeggen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |