![]() |
Pearl Jam: nieuwe plaat en straks zowaar een concert..
Ja, spannend spannend spannend, oeh ik krijg zware vlinders bij de gedachte aan de nieuwe plaat en aan de concerten die ze straks gaan geven. Zijn er meer mensen die vastbesloten zijn de band te gaan zien en ook zo benieuwd zijn naar het nieuwe album? Ik vind I Am Mine alvast erg mooi. Het snijdt.
|
Ik vond de nieuwe cd na 1 keer luisteren best tegenvallen.
Maar die single vind ik na 2 keer luisteren toch wat beter, dus wie weet. |
met alle respect, maar ik vind pj ook geen band om 1 keer te luisteren. alle cd's zijn na een aantal keren luistern totaal anders dan de eerste keer.
|
hmm pearl jam
sja, koop de CD ten en je hebt het beste en alles wta je nodig ehbt mooie band enkel lijkt teveel op elkaar maar damn ALIVE is zo F'n goed |
ik zal ze zien, hoe dan ook :)
|
waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op? waar treden ze op?
|
Ieeeeee!!! :)
Count me in!! Ik moet ze zien! Is er hier iemand lid van tenclub eigenlijk? |
whaah pearl jam roeleert! kHeb alle albums...en dat "Ten" alles isz wat je nodig hebt isz dikke onzin..elk album staat op zich en is weer iets anders, maar wel ontzettend goed..
die MOET ik eg live zien :-) |
precies preciiieees!
'Alive' verbleekt na wat meer aandacht en openstaan voor de andere cds (ja ik weet dat dit zeikerig muziekjournalisterig en stom klinkt) enorm bij de schoonheid van een heleboel andere nummers. Ik ben niet lid van tenclub, maar kijk wel vaak op de site. Ik ben niet zo van fan-zoekt-fan. Ik weet niet waarom. Ik hou het allemaal liever voor mezelf, om te koesteren. |
jammer maar pearl jam zal in 2003 geen europese shows doen, hebben ze in interview gezegd/
wel australië geloof ik |
Citaat:
ik heb t trouwens niet zo met fanclubs en dergelijke..alhoewel je bij de Ten-club wel eerder cd's krijgt ofzow..maja |
ik ben niet zo dol op pj.
|
ben benieuwd, ben I am mine nu ff aan t downloaden...
|
whoooohh, jahh, mooi nummer hoor... :)
|
Machina, weet je dAt wel zeker? geloof ik eigenlijk niets van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |