Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   hoe zit dta nu emt de terugkeer van Guns "N roses (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=258063)

mainsupreme 24-10-2002 21:11

hoe zit dta nu emt de terugkeer van Guns "N roses

ok band gaat uit elkaar
1999 komt Axel rose plots met nieuwe formatie maakt liedje voor end of days soundtrack "Oh my god"

Chinese democraty zou uitkomen (nieuwe cd)

nu af en toe zijn er concerten enzow (laatst op mtv show)
maar hebben ze nog zoveel gezeik over de naam? Dat de andere bandleden op Dizzy en Axel ant zeuren zijn?
Want slash en zijn kornuiten schijnen juist weer met andere lead zanger door te gaan?

Waar zijn de mooie tijden van Guns 'N roses, ze zorgden voor mooie muziek in de top 40

FireCracker 25-10-2002 12:08

Citaat:

mainsupreme schreef:
ok band gaat uit elkaar
1999 komt Axel rose plots met nieuwe formatie maakt liedje voor end of days soundtrack "Oh my god"

Chinese democraty zou uitkomen (nieuwe cd)

nu af en toe zijn er concerten enzow (laatst op mtv show)
maar hebben ze nog zoveel gezeik over de naam? Dat de andere bandleden op Dizzy en Axel ant zeuren zijn?
Want slash en zijn kornuiten schijnen juist weer met andere lead zanger door te gaan?

Waar zijn de mooie tijden van Guns 'N roses, ze zorgden voor mooie muziek in de top 40

weet ik ook niet, maar toen dus bij mtv zei axl dat het nieuwe album er binnekort aan zou komen en dat het een superplaat zou worden... ik zit vol spanning af te wachten...

mainsupreme 25-10-2002 12:13

Citaat:

Pherwilyaiel schreef:
weet ik ook niet, maar toen dus bij mtv zei axl dat het nieuwe album er binnekort aan zou komen en dat het een superplaat zou worden... ik zit vol spanning af te wachten...
zoals ik Oh my god hoorde neem ik aan dat het alla NIN word

Shah of Blah 26-10-2002 11:22

ik vind dat guns n roses echt hun tijd hebben gehad (niet dat ik ze vroeger wel goed vond ofzo) , en ze mogen wat mij betreft optieven =P

Footprint 26-10-2002 11:46

moet de komma nu voor of na de n

Rhinus 26-10-2002 11:55

Ik wil ook nieuwe GNR.

mainsupreme 26-10-2002 16:37

Citaat:

Footprint schreef:
GUNS & Roses :P

Footprint 26-10-2002 16:48

:mad: :p

wat is et nu? :D

Carn 26-10-2002 16:53

Oh my god was een eenmalig probeersel, het word wel een "echte" rockplaat. Ik ben benieuwd of buckethead de stijl van Slash een beetje goed kan na-apen

Glass Ghost 26-10-2002 16:58

Citaat:

mainsupreme schreef:
zoals ik Oh my god hoorde neem ik aan dat het alla NIN word
De gitarist van NIN zit er toch ook bij?

Maar met optredens enzo worden die paar nummers die ze een keer bij een gedoe van MTV hebben gespeeld? Want dat is het enige wat ze hebben gedaan naar mijn weten...ze zouden ook naar Nederland komen vorig jaar ofzo (had lekker kaartjes klaarliggen) maar ja toen leek het ze wel een leuk idee om de tour maar af te zeggen...

Ik zou trouwens niet te veel verwachten van de nieuwe cd...op tv zeggen ze altijd dat het een superplaat is...en als ie al uitkomt zal ie zeker niet op het niveau zijn van Use Your Illusion of Appetite for destruction...

mainsupreme 26-10-2002 18:59

Citaat:

Carn schreef:
Oh my god was een eenmalig probeersel, het word wel een "echte" rockplaat. Ik ben benieuwd of buckethead de stijl van Slash een beetje goed kan na-apen

hmm mja, slash zag er wle cool uit, maar is zijn kiunnen op de gitara neit beetje overrated **gewwagd he:**
maar buckethead heeft stijl een emmer op den kopf (y) zo hoort dat :D

eXo 26-10-2002 21:31

Volgens mij is de apostrof voor en na de komma.

Guns 'n' Roses

Verder kan het me niet veel boeien want ik heb het sterke vermoeden dat ze hun tijd wel gehad hebben. De eerste cds zijn goed maar ik denk niet dat ze nog muziek kunnen maken die EN populair is EN dezelfde qualiteit heeft.

Stevill 26-10-2002 21:36

Citaat:

birthmark schreef:
ik wil welcome to the jungle
ik wil over wolkenkrabbers kunnen olie-en.

Glass Ghost 26-10-2002 21:43

Citaat:

eXo schreef:
Volgens mij is de apostrof voor en na de komma.

Guns 'n' Roses

Nee, alleen na...Guns no Roses

Roxy 26-10-2002 23:13

Citaat:

Shah of Blah schreef:
ik vind dat guns n roses echt hun tijd hebben gehad (niet dat ik ze vroeger wel goed vond ofzo) , en ze mogen wat mij betreft optieven =P
daar ben ik het mee eens... vond het op pukkelpop ook echt schandalig... alle bandjes hadden netjes op tijd gespeelt niks was echt uitgelopen komen zij gewoon na anderhalf uur pas een keer opdagen... ik ging dr alleen maar staan voor het idee van we hebben gnr gezien en dan weer weggaan... maar dat ze het publiek zo lang lieten wachten vonk echt heel erg fout en arrogant overkomen..

DescenT 26-10-2002 23:44

Voor en na n. Ze laten A & D weg van And wat uiteraard, lieve mensen vrij vertaald; 'en' betekend.
daarom is het dus

Guns 'N' Roses

Wes 27-10-2002 00:38

Citaat:

DescenT schreef:

Voor en na n. Ze laten A & D weg van And wat uiteraard, lieve mensen vrij vertaald; 'en' betekend.
daarom is het dus

Guns 'N' Roses

Staat van alles en nog wat altijd en overal. Maak er van waar je zin in hebt. Gaat om de muziek niet om een apostofje meer of minder.

Gwen. 27-10-2002 10:28

Citaat:

Roxy schreef:
daar ben ik het mee eens... vond het op pukkelpop ook echt schandalig... alle bandjes hadden netjes op tijd gespeelt niks was echt uitgelopen komen zij gewoon na anderhalf uur pas een keer opdagen... ik ging dr alleen maar staan voor het idee van we hebben gnr gezien en dan weer weggaan... maar dat ze het publiek zo lang lieten wachten vonk echt heel erg fout en arrogant overkomen..

Inderdaad. We stonden gewoon fucking anderhalf uur in de fucking kou te wachten.. op een band die we niet echt wilden zien, inderdaad meer om het we hebben ze gezien gevoel. Dus na 20 minuten maar een moddergevechtje gehouden en teruggegaan.

Roxy 27-10-2002 10:32

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Inderdaad. We stonden gewoon fucking anderhalf uur in de fucking kou te wachten.. op een band die we niet echt wilden zien, inderdaad meer om het we hebben ze gezien gevoel. Dus na 20 minuten maar een moddergevechtje gehouden en teruggegaan.
pff neej wij kwamen daar later geloof ik, eerst nog rustig soep gegeten ofzow :) stonden int begin ook best achteraan maar toen zouden we nog ff naar de wc daar gaan en dan naar de camping, daar was de wc schoner :) en toen begonnen ze net en toen zagen we dat we eigenlijk wel ff bijna vooraan konden gaan staan, je kon heel makkelijk doorlopen dus daar hebben we 3 min lang gestaan en we zijn weer weggegaan :)

FireCracker 27-10-2002 11:19

Citaat:

Wes schreef:
Staat van alles en nog wat altijd en overal. Maak er van waar je zin in hebt. Gaat om de muziek niet om een apostofje meer of minder.
en toch zit ie na de n (zie cd hoesjes) :p

mainsupreme 27-10-2002 12:57

tis Guns N' roses mja

Footprint 27-10-2002 13:14

hehe owk
dan week dat ook weer

mainsupreme 27-10-2002 13:25

om ff dit topic te redden voordat eht een woordspelletje word :mad: ;)

was slash zo bijzonder?

Glass Ghost 27-10-2002 15:52

Citaat:

mainsupreme schreef:

was slash zo bijzonder?

Ik vond z'n solo's toch wel heel kenmerkend aan hun muziek, en ook eigenlijk altijd wel het beste van hun nummers...

Slither 27-10-2002 16:26

Citaat:

Footprint schreef:
Na.

mainsupreme 27-10-2002 16:32

Citaat:

Glass Ghost schreef:
Ik vond z'n solo's toch wel heel kenmerkend aan hun muziek, en ook eigenlijk altijd wel het beste van hun nummers...
belangrijkste vond ik die gave stem van AXL

I used to love her, but I had to kill her (2x)
I had to put her 6 feet under
and I can still hear her complain

I used to love her, but I had to kill her (2x)
I knew I'd miss, so I had to keep her
she buried right in my backyard

she bitched so much, she drove me nuts
heerlijk nummer :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.