Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Genant: te veel vochtverlies? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=258275)

anja 25-10-2002 06:56

Genant: te veel vochtverlies?

Hmmmm... hoe moet ik dit aanpakken? Ik zit een beetje met een... euh... erg genante vraag, maar ik wil er graag een antwoord op dus post ik het hier met een knalrode kop... Nou goed, hier gaan we dan. Ik weet dat je als meisje vochtig wordt als je opgewonden raakt. Nergens staat echter wat dat 'vochtig zijn' precies inhoudt. Ik ben nog niet aan sex toe met m'n vriend, maar we zitten wel vaak onder elkaars kleren en raken daar (uiteraard) opgewonden van. Ik hoop dat jullie me nu niet gaan uitlachen, maar bij bepaalde strelingen en zoenen wordt het beneden... wel euh... behoorlijk vochtig. En dat is dan nog een understatement! Het slijm (of hoe noem je het anders?) loopt dwars door mijn ondergoed en maakt zelfs vlekken op mijn broek. Alhoewel m'n vriend het allemaal wel geil vindt, schaam ik me kapot. Is dat wel normaal, ZOVEEL vochtverlies? Dit heeft niks met de g-plek te maken ofzo, enkel en alleen met opwinding...

PS: nu ik alles nog eens nalees, hoort deze topic misschien in seksualiteit thuis, maar ik plaats 'm hier toch omdat het eigenlijk meer over m'n lichaam gaat dan over seks.

ZHAzha 25-10-2002 09:15

Een goeie vriend van me vertelde wel eens een x dat hij bezig was met een meisje, en dat hij het ook zag op haar broek.. dus opzich denk ik dat het wel normaal is?
Ik heb het zelf niet.. bij mij enkel een beetje in mijn onderbroek..

Black Reina 25-10-2002 12:14

volges mij is hier niks abnormaals aan hoor:) en ook niks om je voor te schamen, heel veel meiden hebben t. af en toe heb k t ook wel eens, ligt er ook maar net aan hoe opgewonden k ben:o k maak me hier verder niet druk om. t zit niet in de weg toch?:p

Black Reina 25-10-2002 12:16

owjah:o en als je eenmaal met je vriend naar bed gaat (neuken dus :o ) dan isset alleen maar handig, als je neit nat bent, kan het alleen maar heel erg pijn doen, dan gaatet heel erg stroef

marlies 25-10-2002 17:46

Niet abnormaal en anders moet je een inlegkruisje gebruiken als je naar je vriend gaat, doe ik ook. Normaal draag ik ze nooit maar dan wel.

Andijvie 25-10-2002 18:56

Niet erg hoor, misschien vervelend idd, maar niet abnormaal :) Juist handig wanneer je sex hebt, gaat dan veeeel makkelijker!

En tja, ik herhaal dus gewoon wat hierboven al gezegd is: inlegkruisje indoen :)

carla-tje 25-10-2002 19:48

Is dit een tip voor haar? Of is het bij jullie ook zo vochtig dat een inlegkruisje echt nodig is??

lake bodom 26-10-2002 09:03

heb ik ook... tis idd wel handig met sex, doet nu geen pijn meer,
is alleen wel btje irri, alsk bij hem heb geslapen, en heb niks schoons bij me dan word me broek ook btje nat

Yamyam 26-10-2002 11:09

Bij mij is t ook al zo erg. Ik doe t met mezelf dan altijd maar onder de douche, anders wordt het een klerezooi. Handdoek onderhouden helpt niet genoeg, gaat er dwars doorheen, en nou ja... kan er toch niks aan doen.

miekmuis 26-10-2002 13:12

Bij mij is het ook best wel erg jah... maar volgens mij is dat normaal en bij sex vind ik het alleen maar heel erg prettig :)

sterrenmeisje 03-11-2002 15:17

ik heb het ook wel eens... één tip iig: begin met inlegkruisjes dragen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.