![]() |
Kickboksen
Ik zit te denken om op kickboksen te gaan. Zit iemand hier op/heeft iemand dr ervaring mee? Moet je er veel kracht voor hebben ofzo?
|
ik denk dat je vanzelf kracht/flexibiliteit/uithoudingsvermogen en snelheid ontwikkeld door het trainen
|
't zou voor de rest niet uitmaken dat ik maar 45 kg weeg? Ik wil nou niet meteen er een blessure aan overhouden ofzo, dat lijkt me namelijk wat minder. Het lijkt me opzich heel leuk om te doen.
|
Kickboxen is heel relaxed om te doen vind
ik. Je moet echter wel gemotiveerd zijn, en doorzettingsvermogen hebben (ook onder de training zelf). Verder maakt je lichaamsbouw niet zoveel uit. Verder wordt je er erg hyper van. (tenminste ik). Je conditie gaat er intiegelijk van vooruit, en je leert jezelf ook effectief te verdedigen. Dus een aanradertje http://forum.scholieren.com/smile.gif |
tof, bedankt voor de reactie en ik wil er nu definetely op. Alleen mijn ouders nog overhalen..
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom..en nog iets..iedereen heeft een andere bouw en snellere spierontwikkeling etc. als je maar plezier er in hebt..das het belangrijkste! [Dit bericht is aangepast door MegaManX (13-03-2002).] |
tnx voor de reacties. Weten jullie er nu nog een paar om mijn ouders te overtuigen?
|
Citaat:
|
al gedaan, ze vonden het niet goed. Ik zit ze nu weer over te halen, ff goed discussieren en zeuren en dan heb ik een kleine kans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |