Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Hoe had jij eruitgezien als je door je ouders werd gekleed?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=258362)

Sophietje12 25-10-2002 09:47

Hoe had jij eruitgezien als je door je ouders werd gekleed??

Zag je er dan hetzelfde uit of totaal anders?? Ik draag nu kleren die mijn ouders niet lelijk vinden maar als zij het voor het zeggen hadden droeg ik sjieke colbertjes, rokjes tot op de knie, hoge hakken en nette pantalons. Gelukkig hoef ik dat niet te dragen :D :p

Florine 25-10-2002 09:51

ongeveer hetzelfde

nica 25-10-2002 10:20

Ik zou dan meer duurdere kleding hebben, want mijn moeder gelooft dat van merk kleding de kwaliteit beter is ( is ook wel een beetje zo, met opdrukken die er in de was bij merkkleding bijvoorbeeld NIET afgaan). Maar als ik met haar ga winkelen kiest ze altijd de meest vreemde dingen uit, dus als ze mij helemaal mocht aankleden, ga ik er volgens mij niet uitzien. :D

eztah 25-10-2002 10:22

Precies hetzelfde.
Want mijn ouders vinden het juist belangrijk dat ik zelf beslis hoe ik eruit zie.

Dwarfie 25-10-2002 10:29

Hetzelfde, maar dan zonder de merkjes :P

Horror Kitty 25-10-2002 10:50

Heeeeeel anders.. Najah.. wijde broeken vinden mn papa en mama nog wel leukig.. :) Maar voor de rest zouden ze me in een hippe outfit steken (NEE, geen kakker-outfit of breezzah-outfit, maar gewoon stijlvol, hip en volgens de mode)

Era 25-10-2002 10:54

gheghe mijn moeder zou me in een roze jurkje proppen om me voor lul te laten lopen ;)

nah het maakt haar niet uit wat ik aan doe dus ik gok hetzelfde alleen wat minder extreem af en toe...

Roxy 25-10-2002 11:00

hmm weeknie eigenlijk want mijn ouders hebben nooit hun smaak opgedrongen, zelfs voordat ik kon praten was ik erg duidelijk, als ze met een of ander rotpakje aankwamen zetten begon ik kei hard te krijsen :):) dus ik ben altijd wel gekleed zoals ik zelf wilde... dus ik zou niet echt weten wat zij voor mij zouden willen...

Mysterons 25-10-2002 11:06

beetje hetzelfde, als ik door mn ouders werd gekleed dan lieten ze me zelf voornamelijk kiezen. een beetje aparte dingen, maar ook meer mode denk ik.

MelodyofÐeath 25-10-2002 11:09

nette broeken, truitjes en instappers oid

Quiana 25-10-2002 11:15

Hetzelfde, mijn ouders
boeit het absoluut niet wat ik aandoe,
zolang ik maar niet naakt ben.

Gwen. 25-10-2002 11:16

Weet ik veel. In goedkopere kleding iig.

eztah 25-10-2002 11:20

Citaat:

Roxy schreef:
hmm weeknie eigenlijk want mijn ouders hebben nooit hun smaak opgedrongen, zelfs voordat ik kon praten was ik erg duidelijk, als ze met een of ander rotpakje aankwamen zetten begon ik kei hard te krijsen :):)
:D

sterrenmeisje 25-10-2002 11:21

Citaat:

Miss Quasy schreef:
verder mischin ietsje nettere.... hele broeken zonder rafels enzo :) en andere schoenen natuyurlijk he.. mama houd van van die degelijke instappers enzo

Gwen. 25-10-2002 11:26

Citaat:

*pixie* schreef:
verder mischin ietsje nettere.... hele broeken zonder rafels enzo :) en andere schoenen natuyurlijk he.. mama houd van van die degelijke instappers enzo
Hihi. Ecco's :D

boardbabe 25-10-2002 11:59

Citaat:

Miss Quasy schreef:
same here, en dat wil nog niet zeggen dat ik in extreem dure kleren loop

FireCracker 25-10-2002 12:05

dan was ik nu een miepje geweest... met lang blond haar want dat vind mijn vader leuk, en niks donkers, want dan vindt mn pa dat hij voor lul loopt :confused:

Ilsch 25-10-2002 12:06

mijn moeder.. zou me een strakke broek aan doen.. met van die omgeslagen pijpen.. en hoge schoenen/laarsjes.. en strak shirt met vestje ofzo... en twee staartjes in mijn haar

gelukkig kan ik mezelf aankleden en eigen keuze's maken :D

ZHAzha 25-10-2002 12:12

zo'n esprit broek met een esprit truitje of vestje
en dan van die lelijke laarsjes eronder haar in een staart

BLEH

the exploding boy 25-10-2002 12:35

Hetzelfde, mijn moeder heeft dezelfde smaak als ik en mijn vader vindt bijna alles best zolang ik ermee rechtop kan blijven staan.

corduroy 25-10-2002 12:39

Netjes. Haar net in een staartje, en vooral niet te strakke kleren, want dat kan ik eigenlijk niet hebben vindt mijn moeder. En qua schoenen zweert mijn vader bij leuke meisjesschoentjes, dus vooral geen kistjes enzo. Maar vroeger was het commentaar veel erger dan nu, want tegenwoordig kleed ik me een stuk normaler en diverserrrrrr.

Synonym 25-10-2002 12:43

Nou... mijn moeder is schoenengek, dus ik zou altijd qua schoenen met de mode meelopen >> dus van die schoenen die in zo'n punt uitlopen... Strakke spijkerbroek met iets uitlopende pijp erboven en met een apart bloesje ofzo... Niet zo heel erg vind ik... Ze vinden de meeste dingen die ik aanheb ook wel leuk.

Passenger 25-10-2002 12:48

Nouw, absoluut niet zoals ik dr nu uitzie... Dan had ik namelijk in van die mooie Cars-broeken gelopen (waar ik dan 3000 stuks van had), nette overhemdjes met een t-shirtje dr onder, zwarte leren schoenen, geen sik, geen bakkebaarden, etc. etc. etc.

bah... zo zag ik er 2 jaar geleden uit... en zo ziet 80% bij mij op school er nog steeds uit...

Qamra 25-10-2002 13:01

Geen idee.. Me moeder vond me nieuwe broeken helemaal geweldig (me spijkerbroek meer, omdat die andere toch wel errug geel was :rolleyes: )...

Maar ja me oma vind dat ik er ook altijd hardstikke leuk uitzie...

Kweenie wat me ouders van me verwachten.. Het zijn geen hersenloze mensen, ze zeggen het alleen als ik er als een hoer bij loop, maar dat gebeurd niet vaak :p

Roos 25-10-2002 14:15

Mwa ongeveer hetzelfde wel. Het komt soms wel eens voor dat mijn moeder iets voor mij leuk vindt, wat ik niet zo leuk vind, maar over het algemeen hebben we wel dezelfde smaak. Tenminste, ze kleedt zich wel anders omdat ze ouder is, maar ze weet meestal wel goed wat leuk is, en wat fout.

DutchGirl 25-10-2002 14:31

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/6/261043.jpg

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/4/7/471078.jpg

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/6/265363.jpg

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/7/279059.jpg

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/2/6/261069.jpg

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/4/7/470630.jpg

Zoiets..

en daar houd ik TOTAAL niet van.. (die trui is opzich nog niet zo erg, maar alles moet zo nodig van MEXX zijn en ESPRIT want dat is toch zo IN, bla blal balalala blalalal blalalalalaal blalaala)

Esmée 25-10-2002 14:35

Hetzelfde.
Ja als m'n moeder het helemaal mocht kiezen liep ik elke dag netjes in rokje en zo maarrrr daar begin ik niet aan, soms is leuk maar niet elke dag :)

Black Sugar 25-10-2002 16:24

Ik denk ongeveer hetzelfde alleen dan zou ik nooit een rok over een broek en bepaalde kleurencombinaties dragen.

'I'he Prophet 25-10-2002 16:26

Meer casual en minder alto. Ongeveer hetzelfde dus, alleen de nadruk is anders.

Mad^Athlete 25-10-2002 16:33

Ik zou strakke broeken dragen . . . hoogstwaarschijnlijk veel meer merkkleding en van die schoenen die in zijn . . . gewoon mode, mijn moeder kennende.
Als mijn vader me zou aankleden zou ik nu nog in hetzelfde lopen als 10 jaar geleden. Mijn vader moet namelijk aangekleed worden door mijn moeder en zusje

charly not 25-10-2002 17:27

Het zelfde op een paar dingen na. M'n moeder heeft soms een beetje een aparte smaak, komt ze met erg achterlijke dingen aanzetten..
maar over het algemeen wel etzelfde.
Van m'n vader weet ik et eigenlijk niet. Ik denk iets sportiever ofzo :confused:

K-Cobain 25-10-2002 17:33

Citaat:

nica schreef:
Maar als ik met haar ga winkelen kiest ze altijd de meest vreemde dingen uit, dus als ze mij helemaal mocht aankleden, ga ik er volgens mij niet uitzien. :D
Nee, en mijn moeder ziet er al elke dag al uit of ze een feest heeft of dat ze gaat trouwen :(
Zwaar gestoord... Maar als ik kleren met haar uitzoek ofzo dan vind ik het juist fijn. Want ik mag het zelf weten.
En beter dat ze vreemde dingen uitkiest die ik niet wil en ook niet hoef, dan dat ik naar C&A enzo ga en die ik moet dragen :)
Meestal vind ik het ook wel leuk, maar niet die gewaden met duizenden kettingen en schoenen met 5 gespen enzo :rolleyes:

LiViNg EnD 25-10-2002 18:14

Uhh... nouww, netjes en modieus... kleding moet vooral komen van mexx en esprit winkeltjes en vooral NIET van t waterlooplein... (heeft me mams een HEKEL aan) k moet er niet opvallend bijlopen... maar gewoon zovan: standaard

emperor crono 25-10-2002 18:39

Citaat:

the exploding boy schreef:
Hetzelfde, mijn moeder heeft dezelfde smaak als ik en mijn vader vindt bijna alles best zolang ik ermee rechtop kan blijven staan.
Harnasje? :D

Sytrial 25-10-2002 18:43

Dan zou ik me niet durven vertonen :D

mystic girl 25-10-2002 19:32

Citaat:

Sytrial schreef:
Dan zou ik me niet durven vertonen :D

the tourist 25-10-2002 19:42

Ongeveer hetzelfde, mijn moeder vindt alles leuk wat ik koop :) (en veel dat ik niet koop)

WolterB 25-10-2002 19:49

ik denk ongeveer t zelfde, iets minder duur, heb een redelijk dure smaak de afgelopen 1½ jaar

WishfulDreaming 25-10-2002 19:53

Kleren met strepen denk ik, en ruitjes, die vindt mn ma zo leuk :o maar misschien ook een beetje hippie achtig. Mn broeken in ieder geval niet zo wijd als ze nu zijn :\

kleine wicca 25-10-2002 21:31

Geen idee, me ouders vinden (bijna) alles best en gothic vinden ze schattig :P

Nuck 25-10-2002 21:53

Ongeveer hetzelfde. Mams weet wel wat ik leuk vind, en dat vindt ze zelf ook geslaagd :).

maar 25-10-2002 23:03

Ietsje sportiever misschien als mijn moeder me aan zou kleden, en als mijn vader het zou doen iets netter. Maar ik zit er mooi tussenin; als ik met iets thuiskom dat de een niet mooi vindt, vindt de ander het bijna altijd wel mooi (y)

gentleman 25-10-2002 23:23

Hetzelfde als nu, zéér waarschijnlijk...

Qamra 26-10-2002 08:14

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Geen idee.. Me moeder vond me nieuwe broeken helemaal geweldig (me spijkerbroek meer, omdat die andere toch wel errug geel was :rolleyes: )...

Maar ja me oma vind dat ik er ook altijd hardstikke leuk uitzie...

Kweenie wat me ouders van me verwachten.. Het zijn geen hersenloze mensen, ze zeggen het alleen als ik er als een hoer bij loop, maar dat gebeurd niet vaak :p

Ik weet al wat; me moeder zou me nooooooooooit in het blauw en zwart steken.. Ze háát die combinatie echt.. "Vind je dat wel leuk, dat blauwe en zwarte" "Ja mam.... :rolleyes:"

Ik snap neit wat ze ertegen heeft; blauw en zwart gaat goed samen.. (toch?)

SvartVinge 26-10-2002 10:04

opzich wel hetzelfde, mn pas zou me iet netter kleden maar mn moeder gewoon net zoals nu:)

miro 26-10-2002 10:23

Als mijn moeder me had aangekleed:

Dan waren mijn kleren met heel wat meer kleuren, had ik altijd een oilily (wat een moeilijk woord om te schrijven :D)shaaltje om. geruite bloesjes. Alles iig een stuk fleuriger.

punkyfish 26-10-2002 10:56

Dan was ik helemaal in het blauw gekleed, net als vroeger. Ik mocht alleen maar wit en blauw aan... *trauma's*

Yamyam 26-10-2002 11:20

Saai haha.
Ik moet er niet aan denken.
Ze zouden hoogstwaarschijnlijk al mijn shockerende kleding wegdoen, haha. Loop ik alleen nog maar in stretch broeken en fleece sweaters rond, terwijl ik er liever uitzie op een 'opvallende' manier.

Ahum, la-ma.

Kubstudent 26-10-2002 15:45

Hetzelfde als nu denk ik...

death-rose 26-10-2002 15:46

ooohhww.. dan zou ik een echte kakker zijn... :(
mijn ouders vinden het vreselyk dat ik un gothic ben.. terwijl ze het niet willen laten merken..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.