![]() |
Robijn Fashion Awards 2002
Wie gaat er kijken? :) Het komt dacht ik vanavond op tv.
Ik heb het vorig jaar gezien, en vond het erg leuk om te kijken :) Wat vinden jullie? |
moet werken :)
maar idd ze hebben wel eens hele leuke dingen... |
hmm der is toch een site van? wie weet wat de link daarvan is :confused: ?
|
|
Citaat:
|
ik ga vanavond weg maar ik ga het wel opnemen denk ik
|
Euh, de winnaar(s) is/zijn toch allang bekend?
Was op het nieuws :confused: |
ik heb paar van die ontwerpen voorbij zien schieten op tv?
ik vond dat zwarte wel koel.. met die puntige schouders.. was gebaseerd op een film ofzo.. kweenie meer precies.. |
Een vriendin van mij mag misschien één van die creaties showen dus ik ga zeker kijken! Ik vind dit soort dingen sowieso heel leuk om naar te kijken.
|
altijd leuk om een fashionshow te zien :)
|
Ik ga t opnemen want vanavond ga ik eerst vieren dat ik weer van de tentamens af ben :p
Maar wil t zeker wel zien (y) |
oewww, hoelaat komt het?
ik wil het best wel zien:) |
om 22.25 komt t.. op net 5.. :)
|
ik had op de website op die teddy-beer-outfit gestemd.. die vonk wel koel :)
|
Citaat:
|
weet iemand eignelijk ook toevallig wanneer op tv5 enz modeshows zijn?
ik vind dat nml altijd zooo leuk (hmz ja) maar ik zie dat alleen heel soms als ik er heel toevallig langszap. ik snap niets van die programmering vroeger was er ook nog wel eens style programma op cnn ofzo? ik haat die nederlandse dingen meestal dus dat hoef ik niet te weten |
Ik heb het gezien en de presentatie (modeshops) van de ontwerpen waren wel kewl, maar die uitreiking vond ik echt super amateuristisch op zo'n mini-podium....dat ging de vorige jaren toch veel groter en spannender??
|
Echt precies de dingen die ik niet koel vond wonnen. :/ Dat van die raven vond ik ronduit zwak (publieksprijs), en bij de vakjury vond ik bij dat in die Franse stijl wel okay, maar die lijn van die huisdieren van dat ijslandse meisje vond ik stukken beter.
Bij publieksprijs vond ik de 1e 2 heel leuk, bij de eerste was de presentatie koel, doordat ze voor die 'vlakken' gingen staan waardoor de lijnen van hun kleding doorliep, en bij de 2e vond ik het idee met die klederdracht/patchwork gewoon erg leuk. :) |
Citaat:
|
hmz.. de winnaar is net afgestudeerd van de school waar ik nu zit. zullen we wel een heel verhaal over gaan moeten aanhoren enzow..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat met die wol, was dat die lijn die ging over die teddyberen en een tank? Rechte lijnen in stevig materiaal tegenover ronde, losse vormen in zachte stoffen? Die vond ik ook wel leuk ja.. Maar de presentatie van dat ijslandse meisje was gewoon ook heel goed, qua muziek en inrichting in die (veels te kleine, naar mijn mening) catwalk/ruimte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb t nog niet gezien, was gister weg, dus heb ik t opgenomen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond de modellen wel leuk :o
|
Grrr kan wel wat Robijn gebruiken!! Geloof me ik ken hem en hij heeft echt nog nooit van wassen gehoord ! Hij stinkt enorm!!
|
je ruikt je bovenlip gast. hoe vaak moet ik het blijven zeggen :p
|
Je bent zo klein je komt niet eens in de buurt van mijn lip dus hoe kun jij dat nou weten!
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |