![]() |
meiden, wat vinden jullie nou eg lkkr op bij jezelf te doen?!
heyzz meiden,
wat vinden jullie nou supah lkkr om bij jezelf te doen?! :D vingeren blijf zow saai ;) tipzzzz pleez dikke kus mij |
Citaat:
wat wil je verder nog doen dan jah douchkop en shit mah jezelf beffen gaat beetje moeilijk he :p of je zet de kruimeldief erop :D |
hm eigenlijk niet veel.. als ik het met mezelf doe lukt het me niet eens om te komen :o kan alleen met hulp van me vriend.. of sja de douchestraal.. maar dat doe ik ook al een eeuw niet meer.
|
Citaat:
(ik ook niet :P haha lol) |
Citaat:
|
Citaat:
heb je alles al geprobeert? 2 vingers erin duim over klit g spot alles? (wel ogen docht doen he en helemaal afsluiten voor alles om je heen anders werkt het zoieso niet) |
Citaat:
Maar ik zit er niet mee.. MAAR daar gaat deze topic niet echt over ;) |
Citaat:
khoop dat je je concetratie wel hebt opnder een schoolexamen TIP concentreer je op exemen dan tiussendoor ff vingeren en dan verder weet je cker dat je concentratie goed zit :D |
Citaat:
haha nou.. mijn gedachtes dwalen zowiezo snel af :) maargoed bedankt voor de tips.. laten we nu maar kappen voordat er een slotje op komt (n) |
Citaat:
koen is wel aardige kerl is allang blij dat we hier geen hieuwe topic over openen :P /offtopic (trouwens koen software en multimedia run je uitstekend net zoals deze trouwens (ben op sexualiteit nog maar weekje) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn we nog steeds maar met z'n drieën? |
4en :P
|
Citaat:
|
hmmm... ik doe het eigenlijk altijd hetzelfde... Saai? Valt wel mee. Ik vind het gewoon lekker. Ik fantaseer wel steeds iets anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, nja, ik vind persoonlijk die Myrna wel hot :p
Omg.. Ik bedoel, ik kijk liever DragonballZ :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Verder kunnen we toch beter een béétje ontopic blijven denk ik, gaat dat lukken? :D |
Citaat:
En ehm... *zit angstig na te denken over hoe hij ontopic moet gaan* Ja, wat vinden meisjes nou eens supah lekkah. Ik zou klaarkomen wel relaxed vinden, als ik een meisje was (y) (sorry Koen) |
Sorry hoor maar vingeren is ECHT niet saai!
|
hebben jullie ooit het murder inc teken met je hand gemaakt en er dan ingestoken? werkt bij mijn vriendin!
|
Citaat:
Jij bent toch een kerel? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
haha Citaat:
ik vind van wel :D kben keer buiten op klaar lichte dag gepijpt.. ik ogen open alles in gaten houden om mah niet genaaid te worden. klaarkomen duurde zeer lang. als het donker is of je licht op bed en je kijkt je vreindin aan ensow hoeft het natuurlijk niet das waar. ligt aan de situatie |
hai iederee,
thnx voor jullie reacties ;) volgens gaan er 3 over mijn vraag ;) :D mar tog bedankt! kus mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |