![]() |
Sex and the city!
Hoooi mensen! Wie kijkt er allemaal Sex and the City? Ik vind het echt een supertoffe serie! Alleen duurt het een beetje kort! :D
http://donnabetty.cjb.net donnaheijnsdijk@hotmail.com |
ikke ikke ikke !!!!!!! ja das idd zo ZAAALIG hé ....... :) :D :) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Jaaaa precies!!
Ik vind het ook zo lachen met die Samantha altijd.. haha :D |
Ik. Enne zo'n aflevering moet niet langer duren, zo is het leuk. :)
|
JAAAAAA :D :D
Alleen zo k*t dat ze dat ze nou al een hele tijd aan het herhalen zijn. Okay, de oude afleveringen waren ook leuker, maar als je ze ondertussen 3 keer gezien hebt is dat dr ook wel weer vanaf. Anyway, SATC roels!! :D |
ja die herhalingen zijn zo stom, ik heb mr.Big wel 1000x voorbij zien komen. Ik vond Aidan wel lief, dus die komt ook wel binnenkort terug.
Om Samantha heb ik gewoon de meeste lol :D |
Jaaa same here, Samantha ruled! Maar wat betreft die herhalingen.. Pffffff word je toch ziek van? Maja, tegenwoordig is het sowieso rampzalig wat betreft herhalingen.. Het zou me niks verbazen als ze binnenkort herhalingen van BELSPELLETJES uit gaan zenden... grrrrrrr...
donnaheijnsdijk@hotmail.com http://donnabetty.cjb.net |
Sex and the city, is inderdaad heel leuk. En toen ze nieuwe afleveringen uitzonden keek ik het nog niet zo heel lang, dus ik heb al deze herhalingen nog niet gezien. Ik vind het dus niet erg.
Alleen ff 1 off-topic vraagje aan bitsj. Waarom zet je overal je emailadres en website onder? Sorry, vroeg ik me even af. |
Is wel aardig.
|
Citaat:
|
Sex and the City... dat vind ik nou echt een *piep* serie (n) (ik ben ook de enige geloof ik)
|
Citaat:
|
Geweldige serie..m'n vriend vindt t vreselijk :)
Ik keek het altijd met m'n vriendinnen, thee en chips dr bij en dan beetje ouwehoeren tussendoor..heerlijk :) |
Ik heb vorige week het eerste seizoen op video gekocht, voor 12 €uro (Kruidvat :p :D ), toch wel leuk om in de kast te hebben staan...
|
*is 1 van de trouwe kijkers*
Owee als dat programma ooit stopt! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |