![]() |
Hoeveel lesuren?
Hoeveel lesuren hebben jullie in het huidige rooster en vind je dat te veel?
Ik, 26 (m.u.v. het mentoruur, omdat dat toch niet door gaat) en ik vind het zo wel relaxed. Ik heb nl nog nooit zo weinig lesuren gehad. |
Deze periode heb ik 23 lesuren (zonder mentoruur), en dan moet ik nog 5 kwt-uren invullen. 28 dus. Maar misschien heb ik een andere periode maar 20 uur ofzo :), het wisselt bij mij dus.
|
21 :) Lekker relaxed dus... Maar wel véél te weinig :(
|
20 lesuren, wel relax.
Maarjah ben ook blijven zitten, vorig jaar had ik 32 lesuren... |
1 opmerking: iemand met lessen van 50 minuten heeft vast minder lesuren dan iemand met een 45 min. lesuur ;)
ik heb 45 minuten les 39 lesuren per week (incl. lob ) en dan volg ik zelf nog een kwt uur frans.. maar das dus niet verplicht. |
ik heb 34 uur in een 45 minuten rooster. waaronder een begeleidingsuur en 3 toetsuren voor proefwerken
|
1 hoorcollege á 1,5 uur, 4 werkcolleges á 1,5 uur.
|
4 ath. --> 29 uur
Tweede helft van het jaar vallen er 2 vakken af dus dan nog maar 24 uur das wel extreem weinig voor bij ons op school geloof ik 50 min. rooster |
6 VWO en 24 uur in de week.
'k vind het best zo, en bovendien vervallen er na de kerstvakantie een aantal uren. 2 uur gym =>woensdag na het derde uit :D en 1 uur ckv1 |
33 lesuren van 50 minuten, 4TVWO.
|
39 uur per week, waarvan 7 tussenuren = 32 uur les.
Na de kerstvakantie krijg ik er 2 lesuren bij :( |
6 lesuurtjes van 40 minuten :D:D:D
|
komende week 9 colleges.. 7 van 90 minuten, 1 van 45 en 1 van 135 minuten.
Ik vind t wel relaxed :D maar er gaat veel tijd steken in voorbereiding enzo.. |
34 lesuren a 50 minuten.
|
officieel 27 lesuren van 45 minuten maar in werkelijkheid, door al die KWT-uren heb ik er 22. Hier zitten geen mentor- en bijlesren bij.
|
we hebben elke week andere lestijden, maar komende week heb ik ongeveer 25 uur
|
k heb maar 21 lesuren van 50 minute en dan nog een lading tussenuren! maarjaah dat komt doordat k ben blijve zitte en allemaal vrijstellinge heb gekregen.... die vrijstellingen zijn wel beter :)
|
18 "lessen" van 50 minuten.
|
35 lessen van 50 minuten, en dan ook nog 5 lessen van 50 minuten die je zelf in moet vullen
|
vorige blok: 8 uur en 15 minuten
dit blok: 9 uur en 45 minuten heerlijk studeren!!! |
ik heb in totaal 30 lesuren van 50 minuten, waarvan 3 kwt uren.
|
Ik heb 23 lesuren, 5 zelfstandig werkuren en 2 tussenuren van 45 minuten.
|
21 en 5 tussenuren; 3 eerste uren vrij.
|
ik maar 14 ofzo en dat lijkt leuk, maar als je vanaf 10 over 9 tot 3 uur op school zit , 2 uur les hebt en de rest tussenuren of kwt hebt... dan is dat minder..............
|
Citaat:
|
Ik heb dus verschillende periodes, nu nog 4 met aantal uren : 20, 17, 20, 17. Maar die moet ik met 'begeleidingsuren' en zelfstudie uren aanvullen tot 30 :| 50 minuten rooster
|
26 lesuren van 50 min + 4 f-uurtje + 10 tussenuurtjes
|
met zelfstudie 19, zonder 12 uur.... wel relax :D
|
17 x 50 minuten en 5x 45 minuten
|
22 x 45 minuten
|
36 lesuren van 50 minuten
|
6VWO: 23 lesuren van 50 minuten (inclusief 2 uur KWT) & 11 tussenuren (daarmee bedoel ik dus niet de vrije uren voor en na de 'lesdag')
|
24 uren van 50 minuten.
dat is exclusief 1 tussenuur. Ik zit dus in totaal 25 uur op school, en dat vind ik wel meevallen. Best wel relaxed rooster ook. |
23 lesuren van 50 minuten.
|
32 geloof ik a 50 minuten
|
9 uren van 45 min :D
|
26 uur.. + nog heel veel tussenuren :(
|
24 ofzo :eek:
maar in het 2e semester heb ik gemiddeld 8 uren :eek: |
ongeveer 5 x 1,5 uur..
maar dat verschilt per twee weken ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
31 (das dus plus 1 mentoruur)
ik heb lessen van 50 min. zit in 3 ath. |
Ik heb meestal twee uren na elkaar van eenzelfde vak...(met pauze ertussen gelukkig) ,
In het totaal heb ik 26uren en in het tweede semester valt da terug op 22uren.... :) |
Ik heb in totaal 34 van 50 min, waarvan er 6 een tussenuur zijn.
|
21 keer 50 minuten, waarin je nix leert.. Tweede fase is k*t :) + 4 keer een tussenuur.
|
20 lesuren per week 70 minuten per les
|
50 minuten lessen
30 lesuren en 4 ingeroosterde tussenuren |
36u
|
28 lessen (inclusief gym en mentoruur)
16 tussenuren (inclusief pauze) 5 eerste uren vrij 2 laatste uren vrij 45 minuten rooster |
35 lesuren van 45 minuten (exclusief keuzebegeleiding)
Geheel tussenuurvrij :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |