![]() |
Siouxsie and the Banshees
Wie kent ze, en wat vinde men ervan? :)
Ik vind ze best goed, heel apart enzo :) die stem.. geweldig.. De stijl is geloof ik new-wave.. (of heb ik het nu heel erg mis? :o) download-tips : Sick Child Halloween The Passenger Candyman (Ik sta open voor eventuele toevoegingen ;)) |
Yup, they're cool :D.
|
Citaat:
|
geweldig natuurlijk :)
|
ik heb een klein vermoeden maar ik weet het niet zeker......dat terror koe ze heel coel vindt ;)
|
Citaat:
|
*kent ze en vind ze goed*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
u heeft goede muzieksmaak :) (jah, ik LEES in de wat luister je nu topics :eek: :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tssss meelopers, iedereen vind siouxie ineens gaaf :p
|
Ja ik hoor er wel veel over, maar nooit echt een nummer ofzo gehoord, zal wel s wat downloaden...
|
pff.. nou nou... gaan we ff allemaal idolaat zijn van SiouxSie :rolleyes:
jullie zijn nog erger dan de kurtcobain lovers van 14.. niet dat ik jullie jullie pleziertje wil afnemen hoor |
ik heb 1 x hun lieve gezien en 3x the creatures (van siouxsie en budgie) en ze zijn zooo lief en goed en de 2 na beste band ter wereld gewoon :)
en forever is mooi en falling down natuurlijk en the happy house en cascade etc. |
ok ok ok i ben toch maar wat gaan downen ik ken het al erg lang van naam maar heb nog nooit ( bij mijn weten dan ) er iets van gehoord uw hoord in een week wat ik vind :)
|
:D
Ik ga (ook) meelopen en vind siouxsie zeer gezellig :) |
je avatar is te lelijk voor woorden koe :)
|
Citaat:
Geupt wat een woord he :) |
Ik vind er werkelijk geen ene ruk aan ..
|
dat kan
maar wat vind je dan wel leuk |
na al die tijd over de band gehoord te hebben zal ik eens wat downen, want new wave is best cool.
|
oh ja ik zou nog reageren : Plezant voor het oor en lekker eigen geluidje (y)
|
(y) briljant
|
Ik heb een tijdje terug wat nummers gedownd, en het is koel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |