![]() |
open dag VU 2 november 2002
~zie titel~
zijn er meer mensen die hier heen gaan??? en naar wat voor voorlichtingen gaan jullie --> ik wil alleen maar even bij psychologie kijken, verder een lekker dagje amsterdam ;) |
--> dating?
Ikke ga niet ;) |
Ik ga ook :)
Maar ik heb al een date :) |
Citaat:
|
ik wil wel, maar er wil niemand met me mee... ja 1 iemand, maar die wil maar een voorlichtingsronde doen en ik 4.
en ik heb geen zin om alleen in a'dam te zitten... wil iemand hebben om tegen aan te praten :) |
Ik studeer al aan de VU... Psychologie en Informatica.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar tis al opgelost, want ik kon toch niet naar alle voorl. rondes van de studies die ik wilde. had ik net besloten dat ik naar geschiedenis en filosofie wilde bleken ze tegelijk te vallen. dus nu ga ik alleen naar geschiedenis en ga dus toch met de eerder genoemde vriendin die maar naar 1 studie wilde :) |
UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA!
Lijkt me duidelijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
De VU schijnt echter wel beter te zijn :p Maar ik ga toch voor de UvA :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
UvA is een chaos.
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk????? |
De VU is echt een fijne school!
Het onderwijsaanbod lijkt me (tot nu toe) erg goed, en er zitten echt verdacht veel vriendelijke mensen daar op school! Iedereen houdt de deur voor elkaar open enzo! Dat was op mijn middelbare school wel anders :| |
Citaat:
|
Citaat:
Amsterdam is wel een leuke stad...toch? :) |
Citaat:
|
Citaat:
en toch zijn er veel mensen om me heen. Een eenling in de grote stad, en enorm anoniem. |
Citaat:
maar iig, de vu is ook van de baan dus probleem is opgelost :) IK VOND UT STOM.... |
Citaat:
Waaat waarom?? :D |
Citaat:
wel erg leuk was de boekenwinkel op de campus :) maar dat was ook het enige.... :S |
Citaat:
*is er vaak in tussenuren :D* Ik kies verder altijd voor de lelijkste gebouwen, maar ik moet niet zeggen dat ik het hier echt lelijk vind degelijk wel |
Citaat:
binnen viel het nog wel mee, maar de buitenkant.. brrr :S |
Citaat:
Doel je wel op het hoofdgebouw? Trouwens - wat boeit de buitenkant?? :D |
Citaat:
|
Ja heel slecht! :D
Maar ik neem aan dat je gewoon een goed excuus zoekt? :rolleyes: |
Citaat:
|
Misschien mis ik iets, maar het lijkt me een beetje stom als je de "beste" geschiedenisopleiding afwijst omdat het gebouw niet bij je in de smaak valt. Is dat dan ook echt het enige minpunt? (Zijn de docenten/studenten/mensen/ondersteuningen/diensten wel okee?)
|
Citaat:
dat is dus wel het belangrijkste minpunt zeg maar... en verder zou ik ook nooit in amsterdam willen wonen, en aangezien ik er dan minstens 4 jaar zou studeren vind ik dat ook wel belangrijk.. hoe het gebouw er uit ziet doet er natuurlijk niet écht wat toe :) |
Lijkt me toch dat je dan een Bachelor Geschiedenis aan de VU kunt doen, en dan daarmee met gemak een Master Journalistiek kunt opzoeken bij een andere universiteit...
Maar misschien heb je dan nog problemen met het dagelijkse forenzen of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt ook zeggen dat zodra je helemaal aan de andere kant van het land woont, het juist makkelijker wordt om nieuwe contacten te leggen--omdat je geen andere keus hebt, en je geen "oude kennissen" hebt om op terug te vallen. Ik moet zeggen dat lid worden van een studentenverenigingen (niet die grote ouderwetse, maar de kleinere en meer nuchtere, waar oa ontgroening niet verplicht is) ook erg helpt met mensen leren kennen... vooral als jij en de andere leden eenzelfde motivatie hebben om erbij te komen. (Roeiverenigingen, internationale studentenverenigingen, etc.) |
Citaat:
Wel eens iets van Seneca gelezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |