Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   open dag VU 2 november 2002 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=258626)

$tarlight 25-10-2002 14:54

open dag VU 2 november 2002

~zie titel~

zijn er meer mensen die hier heen gaan??? en naar wat voor voorlichtingen gaan jullie --> ik wil alleen maar even bij psychologie kijken, verder een lekker dagje amsterdam ;)

Quiana 25-10-2002 15:19

--> dating?
Ikke ga niet ;)

Tisch 25-10-2002 15:25

Ik ga ook :)
Maar ik heb al een date :)

$tarlight 25-10-2002 16:15

Citaat:

Tisch schreef:
Ik ga ook :)
Maar ik heb al een date :)

en ik hoef geen date ;) wou alleen even weten of er veel mensen gaan die hier komen

sublime 29-10-2002 13:01

ik wil wel, maar er wil niemand met me mee... ja 1 iemand, maar die wil maar een voorlichtingsronde doen en ik 4.

en ik heb geen zin om alleen in a'dam te zitten... wil iemand hebben om tegen aan te praten :)

Manuzhai 29-10-2002 15:29

Ik studeer al aan de VU... Psychologie en Informatica.

wyner 29-10-2002 16:41

Citaat:

sublime schreef:
en ik heb geen zin om alleen in a'dam te zitten... wil iemand hebben om tegen aan te praten :)
Al die voorlichters en studenten... die je allemaal willen paaien om naar de VU te komen, zij zullen met alle aandacht je aanhoren.

sublime 29-10-2002 18:32

Citaat:

wyner schreef:
Al die voorlichters en studenten... die je allemaal willen paaien om naar de VU te komen, zij zullen met alle aandacht je aanhoren.
ook als ik sjagerijnig en vol sarcastisch kritiek de hele boel af loop te kraken? :D

maar tis al opgelost, want ik kon toch niet naar alle voorl. rondes van de studies die ik wilde. had ik net besloten dat ik naar geschiedenis en filosofie wilde bleken ze tegelijk te vallen. dus nu ga ik alleen naar geschiedenis en ga dus toch met de eerder genoemde vriendin die maar naar 1 studie wilde :)

Exhale_02 29-10-2002 19:20

UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA!

Lijkt me duidelijk :D

sublime 29-10-2002 20:26

Citaat:

Exhale_02 schreef:
UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA! UvA!

de UvA lijkt mije eerlijk gezegd helemaal niet leuk :) :p

halve banaan 29-10-2002 21:04

Citaat:

sublime schreef:
de UvA lijkt mije eerlijk gezegd helemaal niet leuk :) :p
Bepaalde gebouwen van de uva liggen veel mooier, de VU is een lelijk blok beton.

De VU schijnt echter wel beter te zijn :p Maar ik ga toch voor de UvA :o

autodropje 29-10-2002 21:06

Citaat:

Exhale_02 schreef:
UvA!

Uit meeste boeken komt dat dit de slechtste uni is, dus dan toch maar liever een andere ;)

sublime 29-10-2002 21:06

Citaat:

halve banaan schreef:
Bepaalde gebouwen van de uva liggen veel mooier, de VU is een lelijk blok beton.

De VU schijnt echter wel beter te zijn :p Maar ik ga toch voor de UvA :o

ach ik wil sowieso niet naar amsterdam... probleem is alleen dat de vu ind nogal goed schijnt te zijn. maar of ik dat een goed genoege reden vind om in adam te studeren? ik denk het niet :S

wyner 29-10-2002 23:15

UvA is een chaos.

Exhale_02 30-10-2002 20:40

Citaat:

autodropje schreef:
Uit meeste boeken komt dat dit de slechtste uni is, dus dan toch maar liever een andere ;)
Belachelijk! Nonsens! :D

$tarlight 31-10-2002 19:19

Citaat:

Manuzhai schreef:
Ik studeer al aan de VU... Psychologie en Informatica.

Leuk?????

Evito 01-11-2002 09:45

De VU is echt een fijne school!
Het onderwijsaanbod lijkt me (tot nu toe) erg goed,
en er zitten echt verdacht veel vriendelijke mensen daar op school! Iedereen houdt de deur voor elkaar open enzo! Dat was op mijn middelbare school wel anders :|

sublime 01-11-2002 18:37

Citaat:

Evito schreef:
De VU is echt een fijne school!
Het onderwijsaanbod lijkt me (tot nu toe) erg goed,
en er zitten echt verdacht veel vriendelijke mensen daar op school! Iedereen houdt de deur voor elkaar open enzo! Dat was op mijn middelbare school wel anders :|

de vu lijkt mij ook geweldig... alleen amsterdam niet. de vu zal wel niet speciaal voor mij naar groningen willen verhuizen he?:)

Evito 01-11-2002 21:49

Citaat:

sublime schreef:
de vu lijkt mij ook geweldig... alleen amsterdam niet. de vu zal wel niet speciaal voor mij naar groningen willen verhuizen he?:)
Maar ik wel :$ :P

Amsterdam is wel een leuke stad...toch? :)

sublime 01-11-2002 23:06

Citaat:

Evito schreef:
Maar ik wel :$ :P

wat moet ik dáár nou weer van denken :)

Amsterdam is wel een leuke stad...toch? :)
nee vind ik niet zo eerlijk gezegd... te groot en te vies :) niet gezellig. en ik ben het type dat zich tussen al die mensen heeeeel alleen zou voelen, denk ik...

Evito 02-11-2002 13:05

Citaat:

sublime schreef:
nee vind ik niet zo eerlijk gezegd... te groot en te vies :) niet gezellig. en ik ben het type dat zich tussen al die mensen heeeeel alleen zou voelen, denk ik...
Ik voel me daar heel prettig. Ik ben heel graag alleen,
en toch zijn er veel mensen om me heen. Een eenling in de grote stad, en enorm anoniem.

sublime 02-11-2002 18:37

Citaat:

Evito schreef:
Ik voel me daar heel prettig. Ik ben heel graag alleen,
en toch zijn er veel mensen om me heen. Een eenling in de grote stad, en enorm anoniem.

ik denk dat ik weg zou kwijnen :D

maar iig, de vu is ook van de baan dus probleem is opgelost :)
IK VOND UT STOM....

Evito 02-11-2002 19:59

Citaat:

sublime schreef:
ik denk dat ik weg zou kwijnen :D

maar iig, de vu is ook van de baan dus probleem is opgelost :)
IK VOND UT STOM....

Waaat
waarom?? :D

sublime 02-11-2002 23:08

Citaat:

Evito schreef:
Waaat
waarom?? :D

waarom ik het stom vond? geen idee eigenlijk... nou iig hadden ze niet genoeg mogelijkheden voor mij; geen universitaire opleiding journalistiek bv. en verder vond ik die campus niet leuk en het gebouw te lelijk (goeie argumenten he..:D)

wel erg leuk was de boekenwinkel op de campus :) maar dat was ook het enige.... :S

Evito 03-11-2002 09:32

Citaat:

sublime schreef:
waarom ik het stom vond? geen idee eigenlijk... nou iig hadden ze niet genoeg mogelijkheden voor mij; geen universitaire opleiding journalistiek bv. en verder vond ik die campus niet leuk en het gebouw te lelijk (goeie argumenten he..:D)

wel erg leuk was de boekenwinkel op de campus :) maar dat was ook het enige.... :S

De VU-Boekenwinkel zelf is wel erg lekker
*is er vaak in tussenuren :D*

Ik kies verder altijd voor de lelijkste gebouwen,
maar ik moet niet zeggen dat ik het hier echt lelijk vind
degelijk wel

sublime 03-11-2002 12:30

Citaat:

Evito schreef:
De VU-Boekenwinkel zelf is wel erg lekker
*is er vaak in tussenuren :D*

Ik kies verder altijd voor de lelijkste gebouwen,
maar ik moet niet zeggen dat ik het hier echt lelijk vind
degelijk wel

binnen viel het nog wel mee, maar de buitenkant.. brrr :S

Evito 03-11-2002 12:35

Citaat:

sublime schreef:
binnen viel het nog wel mee, maar de buitenkant.. brrr :S
Hmm wat is er mis met de buitenkant?
Doel je wel op het hoofdgebouw?
Trouwens - wat boeit de buitenkant?? :D

sublime 03-11-2002 16:52

Citaat:

Evito schreef:
Hmm wat is er mis met de buitenkant?

nou, het stuk boven die hoofdingang is wel mooi... maar verder, zo grijs en grauw. jak...

Doel je wel op het hoofdgebouw?
Trouwens - wat boeit de buitenkant?? :D

ik zei toch al dat het een slecht argument was :D

Evito 03-11-2002 17:11

Ja heel slecht! :D
Maar ik neem aan dat je gewoon een goed excuus zoekt? :rolleyes:

sublime 03-11-2002 19:05

Citaat:

Evito schreef:
Ja heel slecht! :D
Maar ik neem aan dat je gewoon een goed excuus zoekt? :rolleyes:

ja daar komt het op neer denk ik.... het enige wat me niet lekker zit is dat de vu de beste geschiedenis opleiding heeft... maar ja je kunt niet alles hebben....

wyner 04-11-2002 09:56

Misschien mis ik iets, maar het lijkt me een beetje stom als je de "beste" geschiedenisopleiding afwijst omdat het gebouw niet bij je in de smaak valt. Is dat dan ook echt het enige minpunt? (Zijn de docenten/studenten/mensen/ondersteuningen/diensten wel okee?)

sublime 04-11-2002 12:10

Citaat:

wyner schreef:
Misschien mis ik iets, maar het lijkt me een beetje stom als je de "beste" geschiedenisopleiding afwijst omdat het gebouw niet bij je in de smaak valt. Is dat dan ook echt het enige minpunt? (Zijn de docenten/studenten/mensen/ondersteuningen/diensten wel okee?)
de vu heeft geen mogelijkheden om een universitaire master journalistiek te doen, en dat is bij mij wel de bedoeling.. ik kreeg sowieso het idee dat de mogelijkheden een beetje beperkt waren.
dat is dus wel het belangrijkste minpunt zeg maar... en verder zou ik ook nooit in amsterdam willen wonen, en aangezien ik er dan minstens 4 jaar zou studeren vind ik dat ook wel belangrijk..

hoe het gebouw er uit ziet doet er natuurlijk niet écht wat toe :)

wyner 04-11-2002 13:57

Lijkt me toch dat je dan een Bachelor Geschiedenis aan de VU kunt doen, en dan daarmee met gemak een Master Journalistiek kunt opzoeken bij een andere universiteit...

Maar misschien heb je dan nog problemen met het dagelijkse forenzen of zo?

sublime 04-11-2002 22:20

Citaat:

wyner schreef:
Lijkt me toch dat je dan een Bachelor Geschiedenis aan de VU kunt doen, en dan daarmee met gemak een Master Journalistiek kunt opzoeken bij een andere universiteit...

zou ind kunnen... he wat irritant... nu had ik net de vu geshcrapt breng je me weer helemaal aan het twijfelen :)

Maar misschien heb je dan nog problemen met het dagelijkse forenzen of zo?

ja das ook nog zoiets; mn broer reist nu elke dag op en neer van zwolle naar amsterdam; HEL!!!!
maar ik zou sowieso in de stad willen wonen waar ik studeer; ik ben niet fantastisch met sociale contacten leggen en als ik dan ook nog eens aan de andere kant van het land woon werkt dat helemaal niet, volgens mij :S

wyner 05-11-2002 08:17

Citaat:

sublime schreef:

ja das ook nog zoiets; mn broer reist nu elke dag op en neer van zwolle naar amsterdam; HEL!!!!
maar ik zou sowieso in de stad willen wonen waar ik studeer; ik ben niet fantastisch met sociale contacten leggen en als ik dan ook nog eens aan de andere kant van het land woon werkt dat helemaal niet, volgens mij :S

Flinke broer heb je, zeg.

Je kunt ook zeggen dat zodra je helemaal aan de andere kant van het land woont, het juist makkelijker wordt om nieuwe contacten te leggen--omdat je geen andere keus hebt, en je geen "oude kennissen" hebt om op terug te vallen.

Ik moet zeggen dat lid worden van een studentenverenigingen (niet die grote ouderwetse, maar de kleinere en meer nuchtere, waar oa ontgroening niet verplicht is) ook erg helpt met mensen leren kennen... vooral als jij en de andere leden eenzelfde motivatie hebben om erbij te komen. (Roeiverenigingen, internationale studentenverenigingen, etc.)

Evito 05-11-2002 17:32

Citaat:

sublime schreef:

(Y) Je moet ook geen sociale contacten willen leggen!
Wel eens iets van Seneca gelezen?

sublime 05-11-2002 21:17

Citaat:

wyner schreef:
Flinke broer heb je, zeg.

????

Je kunt ook zeggen dat zodra je helemaal aan de andere kant van het land woont, het juist makkelijker wordt om nieuwe contacten te leggen--omdat je geen andere keus hebt, en je geen "oude kennissen" hebt om op terug te vallen.

ja ind, als je aan de andere kant van het land wóónt, amar voor je een kamer in amsterdam hebt... in groningen en utrecht bv ken ik mensen die me veel sneller aan een kamer kunnen helpen en anders heb ik daar nog genoeg logeeradressen...

Ik moet zeggen dat lid worden van een studentenverenigingen (niet die grote ouderwetse, maar de kleinere en meer nuchtere, waar oa ontgroening niet verplicht is) ook erg helpt met mensen leren kennen... vooral als jij en de andere leden eenzelfde motivatie hebben om erbij te komen.(Roeiverenigingen, internationale studentenverenigingen, etc.)

was ik ookal van plan ja :) mn oudste broer die al jaren in groningen studeert gaat er al helemaal vanuit dat ik uiteindelijk dáár terecht kom en heeft me al half aangemeld :D

sublime 05-11-2002 21:17

Citaat:

Evito schreef:
(Y) Je moet ook geen sociale contacten willen leggen!
Wel eens iets van Seneca gelezen?

nee en waarom niet willen? ik wil het juist wel :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.