![]() |
kat op schoot :( en is boos
Mijn kat ligt op schoot te slapen, maar verslapt dan helemaal en valt er telkens bijna af. Dan leg ik een arm om hem heen, zodat ie niet valt, grijpt ie me beet! Wat moet ik nu?
|
Kijken of je drvoor kan zorgen dat ie niet gaat vallen, zodat je em niet hoeft tegen hoeft te houden als die wél gaat vallen...
Als ie wel valt, grijptie je bij je benen...en dat doet écht zeer... |
Dat heeft mijn kat ook eigenlijk.. (dat niet met de arm mogen ondersteunen) en slap is ze altijd wel :p
Maar ik maak dan een holletje op mijn schoot (kan vaak door handdoek,deken of rokje ;))maar ook door je benen gewoon wat berder uit elkaar te doen. Dan wordt de poes ondersteund op dat moment dat ze nog niet 'verslapt' is en dus zich nog knus op jouw schoot nestelt:) |
Mijn kat doet t ook. Ik word altijd gewoon boos. Leren ze vanzelf af bij je te gaan zitten.
groet Bart |
Als hij er dreigt af te vallen kan je hem ook gewoon weer even aaien, waarschijnlijk wordt hij dan een beetje wakker en als hij doorheeft dat hij bijna valt zal hij wel anders gaan liggen.
Dat werkt bij mijn kat meestal wel.. en een beetje ondersteunen vind hij ook niet erg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |