![]() |
Nederlandse Muziek
Toch altijd weer jammer dat zodra het woord Nederlands valt iedereen weer kotsend wegspringt al Hazes en Koos Alberts roepen .
Altijd weer jammer dat toch veel mensen de kwaliteitsbands van Nederland niet kennen , daarom hier maar eens een discussie :) Absolute must gehoords zijn bijvoorbeeld : Krang De Kift Stuurbaard Bakkebaard Ellen ten Damme . 3x Nederlandstalig zelfs en 1x Engels :) . maar kwaliteit hoor. Wat vind jij de beste Nederlandse ( niet bekende ) band op dit moment ? |
oh, leuk onderwerp wel. spinvis en meindert talma vind ik te gek, allebei nederlandstalig.
daryll-ann, solex en bauer vind ik ook magisch, engelstalig. eigenlijk sowieso de excelsior bandjes.. |
spinvis
Beef After Forever Face Tomorrow |
green lizard
beef face tomorrow sender verder denk ik nog ff.. |
Spinvis is idd wel geinig .
Meindert Talma, helemaal vergeten idd, is ook meer fries eig. Maar wel een erg goede band ja :) |
arling & cameron niet te vergeten, en scram c baby!
|
uppercut
maypole facegrind rimmshot suppository deluge beans face tomorrow kutschurft angel crew ........en vele anderen |
die ken ik niet, dat hele rijtje. wel een mooie avatar.
|
Herman van Veen swingt de pan uit.
ja dat vinnik koel. :) |
acda en de munnik
meindert talma (en eventueel met wat negroes) skik spinvis de kift poema's doe maar e.v.a. |
de kift
skik johan trockener kecks caesar |
Citaat:
beetje zelfde stylo wij ;) |
haha, absoluut. ontopic: caesar telt ook wel mee ja. en misschien benjamin b?
|
racoon vind ik wel een geinig bandje
|
alles wat ik van 't excelsior label ken vind ik wel ok eigenijk... verder zijn falcon, deepflow en kom'ah hele goede nederlandse drum 'n bass producers en is Nederland één van de toppers als 't om electro gaat.
|
De heideroosjes,
Mihoen (Utrecht), (www.roerbak-geweld.nl) Sesame Stress (Hilversum) (www.sesamestress.com) Dreadlock Pussy, IMHOC (speedrock) Peter Pan Speedrock (ruleerd zwaar, en is toch nederlands?) Beef .Calibre (belgie is gewoon stiekem een provincie van Nederland :P) |
Citaat:
Peter pan is cool en komt idd uit eindhoven ( rock city :p ) En Mihoen is idd ook wel cool :) |
Citaat:
|
Spirit84 -|-
Reckoning force Aversion Darwin The Dead scenestars Stoma Malares ow dat zijn lokale bandjes :p maar ok. die vind ik goed |
Jammah Tammah
The Apers Acda & de Munnik Van Dik Hout Human Alert (alleen in humorloze buien) Relax Brainpower Extince Postmen De Dijk Trockener Kecks The Scene |
caesar
bettie serveert junkie xl urban dance squad racoon rowwen heze :p hmm, beetje een merkwaardig lijstje |
M!hoen
|
Johan is ook wel cool
|
ken niet zoveel onbekende nederlande bands eigenlijk... maar vind independent wel goed; mijn broer en een vriend van hem... :D ze hebben net een demo cd geloof ik.
maar tis gewoon heel erg mooi, alleen gitaar en zang.... lekker rustig. |
absoluut face tommorow
en op een goeie 2e plaats komen the apers |
The Nazis From Mars:D
Suimasen Blof Incense verder sluit ik me volledig aan op bijna alle bands hierboven genoemd.. |
Nog steeds niemand Frederique Spigt genoemd?? :confused:
|
de Heideroosjes
Green Lizard Beatbusters Undeclinable de Travoltas Beef Agresión dreadlock pussy de Tonies After Forever Autumn Human Alert Circus Absurd en Neuk! was ook altijd goed :( |
Nerd: bij deze. Ik kan La Spigt wel waarderen.
en ja: Travoltas. |
ojee;
celestial season kirsten this beautiful mess ilse de lange kom straks toch weer met nog een paar namen:D |
Vreemd genoeg is Silkstone nog niet genoemd.
|
The Apers
I Against I Undeclinable de Travoltas Beef Face Tomorrow de Heideroosjes the Pilgrims Acda & D Munnik Doe Maar |
sinister
houwitzer severe torture pyaemia disavowed prostitute disfigurement inhume |
Citaat:
JUIST :D:D:D:D HERMAN!!!! |
orphanage
BZB Stoned in Egypt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Laten we Boudewijn de Groot niet vergeten
|
De Hardheid!
M!hoen Jammah Tammah :cool: BimSkalabim Beef Uppercut mm.. eigenlijk hebben wij het nog niet eens zo slecht :) |
armand
johan |
ellen ten damme en johan
|
Beef
Di-rect Acda en de Munnik Kane Green Lizard Johan en Moord en brand is een heeeele goeie band, vooral life :)(y) |
the sheer ( www.thesheer.nl )
|
Undeclinable.
En Beef. |
Citaat:
Boudewijn de Groot swingt de pan aussie uit :) |
Bløf
van dik hout boudewijn de groot |
The Palooka's! :D
En verder : The Barnhouse Effect, Agresion.. euhw.. *denkt verder* |
Is iedereen Anouk al weer vergeten na haar "sabatical"? Heb haar nieuwe single deze week al twee keer langs zien komen op MTV en dat is echt een supervet nummer. Als de rest van het album ook zo klinkt... (y)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |