![]() |
[gfx] lamented silence
|
Beetje overdone...
Ik krijg bovendien het gevoel dat het bloed er een beetje opgeplakt is, terwijl het juist zou moeten lijken dat het wonden zijn....(toch? :)) maar er zit geen diepte in de bloedvlekken t.ov. het gezicht zelf. |
ik zie zulke shit liever niet bij kinderen
|
Vind 'm ook minder geslaagd, de gore krijgt de overhand op de subtiliteit en das ergens wel jammer, want een plaatje verliest daardoor zijn lugubere uitstraling... tenzij je daar niet op uit bent natuurlijk en gewoon een splatterachtig tafereel wil voorschotelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik irriteer me mateloos aan dat kleine blauwe vlekje links. verder knap gedaan.
|
Het is inderdaad niet heel relaxed om naar te kijken :s
Maarre het is wel de beste die ik van je heb gezien. Ik zie die rooie vlekken trouwens niet als bloed, meer als bloedingen onder de huid... Kan je trouwens misvormde mensen ook weer normaal krijgen? Misschien is dat een nieuwe uitdaging voor je en voor ons maaginhoudelijk gezien beter om naar te kijken... :p Mzzl |
Same ol' same ol'.
Kom es met wat nieuws, het 't wel gehad met je shit.. 't is een paar keer leuk, maar nu vind ik 't niks meer. |
Ik vind hem echt vet :) Post ook het origineel eens?
|
Ga je ook nog een reeks dichtgeplakte-monden-zwarte-ogen gfx maken van bekendheden, zoals beatrix, balkenende of de zangeres zonder naam? :D
|
OMG :eek: ik voel me altijd misselijk als ik uw werken zie, waarom doe je zoiets?
Nu weet ik het zeker, ik doe geen threads van jou meer open :eek: :D |
ik vind het eerder vies dan shokkerend of wat dan ook.
er geen geen ziekelijke twist of iets dergelijks. |
Britney!
|
Nu kan ik het toch niet meer laten; wat is gfx? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet ziekelijk gestoord zijn om zulke werken te maken!!!
|
onzin. sommige mensen hebben gewoon een hekel aan kleine kutkindjes die constant lopen te mekkeren en ze het liefst de mond willen snoeren. dan ben je niet gek :p
|
Citaat:
Besef goed het verschil tussen fictie en realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het de bedoeling dat niemand meer gaat kijken dan? als je hierna nog zo'n ding maak.. tja uhm ik denk dat niemand daar op zit te wachten .. laat ze dan maar lekker op je computer staan en zet ze op je windows achtergrond als je het graag ziet :p :p
ik geef toe dat andere mensen ook alleen photomanips doen..maar die zijn toch wel wat origineler dan alleen maar ogen en bloed enzow :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar met die kritiek doe je niet al te veel, is het wel?
LUH-3417 |
Citaat:
Maar om toch even opbouwend te blijven: Probeer meer uit het gegeven fotomanipulatie te halen. Er is meer dan alleen bloed, wonden en barsten om een gezicht mee op te vrolijken. |
misschien is het een idee om alles in 1 topic te houden? wel zo sociaal voor de mensen die er genoeg van hebben, dit forum draait niet alleen om empyrian? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens niet bijzonder. Of mooi, of goed. |
Citaat:
|
Zie mijn post in ander gfx topic van Empyrian:
Als je niet tegen de kritiek kan, waarom post je het dan nog? Toch niet om alleen erkenning te krijgen voor je werk? Doe eens wat met die kritiek; probeer eens iets nieuws... |
Citaat:
|
Citaat:
|
erg mooi gedaan die creaties van je :) ik kan me voorstellen dat niet iedereen het kan hebben maar dat is met alles
|
Ik ben fan van je :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind deze ook super vet. Maar post het origineel eens? |
Mooi gedaan, maar ik zou het een beetje doorvoeren naar de nek, omdat al die rotzooi nu zo plots ophoud waardoor het meer lijkt of het er *opgeplakt is* :)
(imho opinion, kom hier pas voor het 1st dus :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |