Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [gfx] lamented silence (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=259286)

empyrian 26-10-2002 00:41

[gfx] lamented silence

http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/mute.jpg

HAHAH! LEKKER PUH!

N00dles 26-10-2002 01:41

Beetje overdone...

Ik krijg bovendien het gevoel dat het bloed er een beetje opgeplakt is, terwijl het juist zou moeten lijken dat het wonden zijn....(toch? :)) maar er zit geen diepte in de bloedvlekken t.ov. het gezicht zelf.

Vinzz 26-10-2002 08:56

ik zie zulke shit liever niet bij kinderen

NecroDopey 26-10-2002 10:08

Vind 'm ook minder geslaagd, de gore krijgt de overhand op de subtiliteit en das ergens wel jammer, want een plaatje verliest daardoor zijn lugubere uitstraling... tenzij je daar niet op uit bent natuurlijk en gewoon een splatterachtig tafereel wil voorschotelen

empyrian 26-10-2002 12:25

Citaat:

N00dles schreef:
Beetje overdone...

Ik krijg bovendien het gevoel dat het bloed er een beetje opgeplakt is, terwijl het juist zou moeten lijken dat het wonden zijn....(toch? :)) maar er zit geen diepte in de bloedvlekken t.ov. het gezicht zelf.

nja het moet eigenlijk gewoon bloed zijn :)

empyrian 26-10-2002 12:26

Citaat:

Alkahol!K schreef:
ik zie zulke shit liever niet bij kinderen
ik wel =] tis toch niet echt...als je zoiets in een film ziet zeg je ook 'ach tis maar een film, tis niet echt'. nou, dit ook niet.

Chanson 26-10-2002 14:28

ik irriteer me mateloos aan dat kleine blauwe vlekje links. verder knap gedaan.

skandalouz 26-10-2002 14:54

Het is inderdaad niet heel relaxed om naar te kijken :s

Maarre het is wel de beste die ik van je heb gezien. Ik zie die rooie vlekken trouwens niet als bloed, meer als bloedingen onder de huid...

Kan je trouwens misvormde mensen ook weer normaal krijgen? Misschien is dat een nieuwe uitdaging voor je en voor ons maaginhoudelijk gezien beter om naar te kijken... :p

Mzzl

p-chez 26-10-2002 16:08

Same ol' same ol'.

Kom es met wat nieuws, het 't wel gehad met je shit.. 't is een paar keer leuk, maar nu vind ik 't niks meer.

Roos 26-10-2002 16:08

Ik vind hem echt vet :) Post ook het origineel eens?

DarkCat 26-10-2002 16:34

Ga je ook nog een reeks dichtgeplakte-monden-zwarte-ogen gfx maken van bekendheden, zoals beatrix, balkenende of de zangeres zonder naam? :D

lady_x 26-10-2002 16:38

OMG :eek: ik voel me altijd misselijk als ik uw werken zie, waarom doe je zoiets?

Nu weet ik het zeker, ik doe geen threads van jou meer open :eek: :D

KrizzZzZZzzjE :P 26-10-2002 16:43

ik vind het eerder vies dan shokkerend of wat dan ook.
er geen geen ziekelijke twist of iets dergelijks.

DarkCat 26-10-2002 17:14

Britney!

"Weeee love rock n roll!"

http://members.lycos.nl/purrr/gfx/britney.jpg

Diddl'tje 26-10-2002 17:49

Nu kan ik het toch niet meer laten; wat is gfx? :o

DarkCat 26-10-2002 18:08

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Grote Feministische Xenofoob :D

Diddl'tje 26-10-2002 18:35

Citaat:

DarkCat schreef:
Grote Feministische Xenofoob :D
Hoe komt het nu toch dat ik daar zo mijn twijfels over heb... :confused: :o :p

DarkCat 26-10-2002 18:40

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Hoe komt het nu toch dat ik daar zo mijn twijfels over heb... :confused: :o :p
Okee.. het betekent Gay Filthy Xylophonist

Diddl'tje 26-10-2002 18:41

Citaat:

DarkCat schreef:
Okee.. het betekent Gay Filthy Xylophonist
Mmm.... Nog steeds niet echt :confused: :p :D

p-chez 27-10-2002 03:32

Citaat:

Diddl'tje schreef:
graphics.

lady_x 27-10-2002 10:16

je moet ziekelijk gestoord zijn om zulke werken te maken!!!

GRRR 27-10-2002 10:33

onzin. sommige mensen hebben gewoon een hekel aan kleine kutkindjes die constant lopen te mekkeren en ze het liefst de mond willen snoeren. dan ben je niet gek :p

DarkCat 27-10-2002 13:02

Citaat:

lady_x schreef:
Dus jij kijkt ook niet naar thillers/horror films? Je leest geen enge boeken? Want de makers daarvan moeten al helemaal ziek in hun hoofd zijn.. :rolleyes:

Besef goed het verschil tussen fictie en realiteit.

Diddl'tje 27-10-2002 13:21

Citaat:

DarkCat schreef:
Dus jij kijkt ook niet naar thillers/horror films? Je leest geen enge boeken? Want de makers daarvan moeten al helemaal ziek in hun hoofd zijn.. :rolleyes:

(Even offtopic: Ik had op seksualiteit het 'waar laat je je neus' topic voor je gemaakt :o )

empyrian 27-10-2002 14:40

Citaat:

lady_x schreef:
dank je.

empyrian 27-10-2002 14:41

Citaat:

p-chez schreef:
Same ol' same ol'.

Kom es met wat nieuws, het 't wel gehad met je shit.. 't is een paar keer leuk, maar nu vind ik 't niks meer.

hehe, dan kijk je toch niet?

KrizzZzZZzzjE :P 27-10-2002 14:54

Citaat:

empyrian schreef:
hehe, dan kijk je toch niet?
je post toch...

Vinzz 27-10-2002 18:14

is het de bedoeling dat niemand meer gaat kijken dan? als je hierna nog zo'n ding maak.. tja uhm ik denk dat niemand daar op zit te wachten .. laat ze dan maar lekker op je computer staan en zet ze op je windows achtergrond als je het graag ziet :p :p

ik geef toe dat andere mensen ook alleen photomanips doen..maar die zijn toch wel wat origineler dan alleen maar ogen en bloed enzow :p

lady_x 27-10-2002 19:27

Citaat:

DarkCat schreef:

:rolleyes: Euhm.. Naar mijn mening is er toch een verschil tussen een eng boek dat je leest en een afschuwelijk schrikwekkend gezicht waar je misselijk van wordt hoor, ookal is het geen realiteit.

empyrian 27-10-2002 22:15

Citaat:

Alkahol!K schreef:
is het de bedoeling dat niemand meer gaat kijken dan? als je hierna nog zo'n ding maak.. tja uhm ik denk dat niemand daar op zit te wachten .. laat ze dan maar lekker op je computer staan en zet ze op je windows achtergrond als je het graag ziet :p :p

ik geef toe dat andere mensen ook alleen photomanips doen..maar die zijn toch wel wat origineler dan alleen maar ogen en bloed enzow :p

bullshit...ik post het omdat ik kritiek en meningen wel, maar als iemand het 'wel heeft gezien', kijkt ie toch niet meer? er zijn wel meer mensen die kijken.

LUH-3417 27-10-2002 22:35

Maar met die kritiek doe je niet al te veel, is het wel?

LUH-3417

Ce-El-Wan 27-10-2002 22:47

Citaat:

empyrian schreef:
bullshit...ik post het omdat ik kritiek en meningen wel, maar als iemand het 'wel heeft gezien', kijkt ie toch niet meer? er zijn wel meer mensen die kijken.
nee hoor, als ik zeg dat je werk meer van hetzelfde is dan is dat toch mijn mening? En als ik je laatste 5 geposte dingen zie dan kun je me ook niet ongelijk geven...
Maar om toch even opbouwend te blijven: Probeer meer uit het gegeven fotomanipulatie te halen. Er is meer dan alleen bloed, wonden en barsten om een gezicht mee op te vrolijken.

Nanaki 27-10-2002 23:06

misschien is het een idee om alles in 1 topic te houden? wel zo sociaal voor de mensen die er genoeg van hebben, dit forum draait niet alleen om empyrian? :o

Creep 28-10-2002 07:26

Citaat:

Nanaki schreef:
misschien is het een idee om alles in 1 topic te houden? wel zo sociaal voor de mensen die er genoeg van hebben, dit forum draait niet alleen om empyrian? :o
Pff gezeur hiero. Zijn toch allemaal verschillende werken, dus ook verschillende topics, plus dat het reuze meevalt hoeveel empyrian hier op heeft staan.

Black Bird 28-10-2002 08:23

Citaat:

Nanaki schreef:
Sommige mensen waarderen het wel. Zo niet kun je de topics van ook empyrian gewoon niet openen. Jullie staan niet open voor wat hij gemaakt heeft, maar hij wel voor jullie kritiek. Dus ligt het een beetje aan jezelf. :o

Ik vind het trouwens niet bijzonder. Of mooi, of goed.

empyrian 28-10-2002 09:14

Citaat:

Nanaki schreef:
damn ik post in t vervolg mn zooi wel op www.zeikforum.nl

N00dles 28-10-2002 09:58

Zie mijn post in ander gfx topic van Empyrian:

Als je niet tegen de kritiek kan, waarom post je het dan nog? Toch niet om alleen erkenning te krijgen voor je werk? Doe eens wat met die kritiek; probeer eens iets nieuws...

Vinzz 28-10-2002 11:59

Citaat:

empyrian schreef:
okee maar ga je goed met die kritiek en meningen om is de vraag, en ik had het even over je werk opzich.. probeer eens wat anders dan alleen een bloederig gezicht met zwarte ogen.. want dat doe je wel goed.. maar om dat nou te doen bij elk plaatje wat je vind :p en anders zal ik idd niet meer kijken dan :p

empyrian 28-10-2002 16:33

Citaat:

Alkahol!K schreef:
okee maar ga je goed met die kritiek en meningen om is de vraag, en ik had het even over je werk opzich.. probeer eens wat anders dan alleen een bloederig gezicht met zwarte ogen.. want dat doe je wel goed.. maar om dat nou te doen bij elk plaatje wat je vind :p en anders zal ik idd niet meer kijken dan :p
ik doe genoeg met die kritiek en ik probeer zoveel nieuws...ik ga alleen niet mn shit posten als ik net met iets nieuws aan het experimenteren ben omdat het er dan toch nog niet uitziet. en als ik eens geen inspiratie heb, maak ik mensen met wonden, bloed en zwarte ogen.

OriginalMisfit 28-10-2002 23:19

erg mooi gedaan die creaties van je :) ik kan me voorstellen dat niet iedereen het kan hebben maar dat is met alles

DarkCat 29-10-2002 19:57

Ik ben fan van je :)

empyrian 29-10-2002 20:27

Citaat:

DarkCat schreef:
Ik ben fan van je :)
yeah :) kijk, daar doe ik het voor. dus als iemand mn pics niet origineel of mooi (meer) vindt, kijk dan gewoon niet...er zijn andere mensen die dat wel doen.

Roos 01-11-2002 12:10

Citaat:

empyrian schreef:
yeah :) kijk, daar doe ik het voor. dus als iemand mn pics niet origineel of mooi (meer) vindt, kijk dan gewoon niet...er zijn andere mensen die dat wel doen.

Ik vind deze ook super vet. Maar post het origineel eens?

nps 01-11-2002 20:37

Mooi gedaan, maar ik zou het een beetje doorvoeren naar de nek, omdat al die rotzooi nu zo plots ophoud waardoor het meer lijkt of het er *opgeplakt is* :)

(imho opinion, kom hier pas voor het 1st dus :P)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.