![]() |
Vitez RuleZ!!!!
Wat moet er gebeuren om die lui weer aan het voetballen te krijgen???
|
zo slecht gaat t toch niet? http://forum.scholieren.com/confused.gif
|
nou remco http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
het gat toch niet slecht??? alleen tegen clubs die alleen maar verdedigen hebben ze het moeilijk... |
De huidige TOP 6:
Code:
Stand Team Gespeeld Winst Gelijk Verlies Punten Voor Tegen NAC Vitesse 3-3 (1-0) Vitesse PSV 0-0 (0-0) Vitesse FC Twente 2-0 (0-0) Roda JC Vitesse 0-2 (0-1) Vitesse FC Den Bosch 1-1 (1-1) Vitesse Feyenoord 2-1 (1-1) 3 van de 6 wedstrijden gewonnen waaronder tegen Feyenoord. 3 van de 6 wedstrijden gelijk waaronder PSV. En 1 wedstrijd waar er ee achterstand was tijdens de halve. Maw ik snap echt niet vanwaar jij dit topic geopend hebt? Hij blijft nog eventjes open zodat je eventueel een nuttige verklaring kan geven waarom dit topic open moet blijven en anders gaat ie op slot. |
Kuiper Trustfull Fortes samuek en nog 2 jeugdspelers moeten weg
|
Citaat:
|
Volgens mij wordt het contract niet verlengd.
Ik heb het gelezen op teletekst vanochtend. Verder gaat waarschijnlijk Remco vd Schaaf naar PSV. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De uitslagen zeggen niks. Maar als je ze ziet spelen wordt je er treurig van. neem nou tegen NAC dat was gewoon puur geluk dan verdiend. de verdediging gaat Zondag ook gigantisch falen als Stefanovic niet doet. dat is een van hun weinige goede verdedigers.
|
Ik neem het terug
3-1 Arnhem RuleZZZZZZ!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Sturing doet het goed hoor nadat Koeman weg is, en bij Ajax gaat het ook beter nadat Koeman daar is. Dus beide teams (vitesse waar het hier om gaat) zijn opgeschoten en vind ik het niet slecht doen |
Ajax is het beste man,
en ja ok die wedstrijd Vitesse- Ajax vorige week was minder, maar Ajax rules Ajax Rules, always has, always will, and we'll f*ck you guys if we have to! |
Kan de Indiaan een beetje goed pijpen dan?
De Amsterdam Hooligans fucken iedereen hoor! Kijk maar uit |
dit gaat nergens over
vitesse kan veel beter :( *slotje* |
Citaat:
*AJAX-AJAX* (*) |
Citaat:
Er zijn misschien mensen met een wat pessimistische instelling maar om daar nou zo agressief over te doen. Het kan dat ze in Duiven zo'n denk vermogen hebben maar ik woon er pas 2 jaar. Ik heb altijd in Arnhem gewoond. Dus dan kan het nooit aan het denkvermogen in Duiven liggen. Je klinkt alsof ik je een beetje beledigd heb, was niet mijn bedoeling. Ik zal het dan bij deze maar terug nemen.Dat lijkt me het makkelijkst. |
Citaat:
|
Zijn ze op Zuid niet kritisch tegenover het vertoonde spel dan?
Weer een voordeel tegenover de 'stoere mannetjes van Zuid' wat hier bevestigd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar zit je thuis of op school
|