Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   zelf sporten??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=25934)

Loesje 31-03-2002 14:57

zelf sporten???

voor degene die zelf sport, hebben jullie vaak ruzie met de tegenstanders. Ik dus wel. Ikzelf hockeyen en ik krijg het altijd voor mekaar dat ze mij niet aardig vinden!!

DJ Incompetent 31-03-2002 15:02

ja vaak wel, maar vooral dreigen, nog nooit echt gevochten...

DJ Incompetent 31-03-2002 15:03

maar je onderwerp is een btje onduidelijk :S

Finntroll 31-03-2002 15:04

nope, k doe volleybal, en daar maak je niet echt contact met de tegenstander!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

Soms wel wat geschreeuw of n bal in of uitis etc, maar ja.....

de communiceerbeer 31-03-2002 15:39

ja heel vaak, we hadden zelfs een periode waarin het ongeveer elke wedstrijd gezeik was.

jnieuwelaar 31-03-2002 16:11

judo, mwah spreekt voor zich, alleen respecteer je elkaar daarbij.
handbal, ja wel eens een duw ofzo. De cirkelspeler heeft het vaak zwaar te verduren.
wandklimmen, neuh.

$tarlight 01-04-2002 13:07

volleybal niet dus, maar bij voetbal wel... ik weet niet hoe het komt, maar het draait altijd uit op gescheld.. terwijl anderen er nooit last van hebben..

Utreg_Nr1 01-04-2002 13:44

hmm meestal heb ik wel conflicten maar dat los ik heel verstandig op (en ik ben niet eens aanvoerder http://forum.scholieren.com/wink.gif)

Meestal als ik iets te hard inkom bijv.

[Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (01-04-2002).]

debo 01-04-2002 15:27

Tijdens het voetballen zijn we een keer met de tegenstander gaan vechten, op zich was dat wel minder

ABgirl 01-04-2002 21:05

nee, heb ik geen last van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik tafeltennis. De meeste tegenstanders zijn ook best wel aardig.

Drs. Tannus 10-04-2002 07:21

komt regelmatig voor dat ik met de tegenstander op vuist ga :D :D rara hoe kan dat :confused: :confused:

snoopy 10-04-2002 09:21

neuh... ik doe aan atletiek, maar ik ben een lief meisje :confused: ,dus ik maak nooit ruzie... :)

Drs. Tannus 10-04-2002 09:53

Citaat:

Drs. Tannus schreef:
komt regelmatig voor dat ik met de tegenstander op vuist ga :D :D rara hoe kan dat :confused: :confused:
Is ook vechtsport :D :D

jdiezrequejo 10-04-2002 11:46

Toen ik nog op voetbal zat hadden wij niet vaak ruzie, het was meestal wel zo wanneer de scheidrechter aardig begin tegen te fluiten dat wij wat geirriteerd raakten en soms wel domme overtredingen maken.

Maar goed, dan is de andere partij weer geirriteerd en zo krijg een soort "oorlogje" op het voetbalt veld

Maar zo vaak heb ik dat niet gehad, kan het iig op de vingers tellen

Tofke_H 10-04-2002 12:35

Valt best wel mee... Zo af en toe iemand die een beetje (te veel) zijn mond opzet tegen me, maja dat hoort erbij.

Vespasienne 10-04-2002 12:56

Op hockey hadden we in de c en d best vaak ruzie en er zijn wel wat hechtingen geweest... vooral met pinoké en de kikkers hadden we altijd ruzie.

Krugdinho 10-04-2002 13:31

zo vaak:)

The Holy Terror 10-04-2002 14:27

vrij vaak, maar dat hoort erbij

ABgirl 10-04-2002 16:42

Citaat:

Vespasienne schreef:
Op hockey hadden we in de c en d best vaak ruzie en er zijn wel wat hechtingen geweest... vooral met pinoké en de kikkers hadden we altijd ruzie.
de kikkers??? Dat is toch een club uit nieuw-vennep?

The Bachelor 11-04-2002 12:49

Citaat:

Drs. Tannus schreef:

Is ook vechtsport :D :D

he droplul, vechten is geen sport, al denken de hooligans dat wel!

The Bachelor 11-04-2002 12:50

Citaat:

ABgirl schreef:

de kikkers??? Dat is toch een club uit nieuw-vennep?

ik dacht dat ze bij voetbal triest waren met de sprinkhanen!

nisha 11-04-2002 13:04

Citaat:

Finntroll schreef:
nope, k doe volleybal, en daar maak je niet echt contact met de tegenstander!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

Soms wel wat geschreeuw of n bal in of uitis etc, maar ja.....

Ik volleybal ook maar vaak genoeg kleedkamer gevechtengehad. Echt van die sneue meisjes gevechten, dus het kan ook bij volleybal hoor! geloof me

Drs. Tannus 11-04-2002 13:56

Citaat:

The Bachelor schreef:

he droplul, vechten is geen sport, al denken de hooligans dat wel!

Moet jij nodig zeggen jij ging met stoeltjes gooien bij ViTez-AjAx:D

B.G.G.O 11-04-2002 16:51

volleybal niet echt vechten, wel zeer vuil kijken richting tegenstander en die over de zeik helpen kan bes wel grappig zijn :D. doe ik eigenlijk alleen bij van die klootzakken die gewoon onsportief bezich zijn. Begin niet uit mezelf.

Drs. Tannus 15-04-2002 07:41

Citaat:

B.G.G.O schreef:
volleybal niet echt vechten, wel zeer vuil kijken richting tegenstander en die over de zeik helpen kan bes wel grappig zijn :D. doe ik eigenlijk alleen bij van die klootzakken die gewoon onsportief bezich zijn. Begin niet uit mezelf.
gelijk heb je

The Bachelor 15-04-2002 09:03

Citaat:

Drs. Tannus schreef:

Moet jij nodig zeggen jij ging met stoeltjes gooien bij ViTez-AjAx:D

ohw shit, nu heb ik mezelf veraden:D

Drs. Tannus 15-04-2002 09:34

Citaat:

The Bachelor schreef:

ohw shit, nu heb ik mezelf veraden:D

Net goed. zitten we in geldnood en dan gaan ze de zaak ook nog eens slopen

Newt on Ice 16-04-2002 21:26

ik heb t niet zo op team en competitie sporten.
haalt het slechtste in de mens naar boven
geef mij een willekeurige bord-sport (nee geen schaken) en ik leef me uit , en dan gaat het niet om beter te zijn als anderen maar beter als jezelf te zijn
ja en de adrenaline kick he :p

MegaManX 16-04-2002 23:36

ik tennis maar heb nooit ruzie met de tegenstander gehad..1 x per ongeluk in iemands ballen geserveerd :D
was niet de bedoeling.. hij mistte m gewoon

charly not 17-04-2002 21:22

uhm soms maak ik wel ruzie.. als die lui lopen te zeiken, of met hun stick tussen me benen loop ik meestal wel te schelden.. lekker beuken :D wel lachuh altijd.. laatst vette ruzie op t veld.. wsa wel geinig

Drs. Tannus 18-04-2002 10:28

Citaat:

Newt on Ice schreef:
ik heb t niet zo op team en competitie sporten.
haalt het slechtste in de mens naar boven
geef mij een willekeurige bord-sport (nee geen schaken) en ik leef me uit , en dan gaat het niet om beter te zijn als anderen maar beter als jezelf te zijn
ja en de adrenaline kick he :p

???? ik snap niet :confused:

Spoeleh 18-04-2002 21:02

in mijn laatste wedstrijd heb ik iemand K.O. geslagen.. maja dat gebeurt wel vaker bij boksen :)
hmm maar ook bij hockey heb ik nog best vaak ruzie. met sommige teams is het gewoon standaard vechten als we daarheen moeten ...

xsten 20-04-2002 13:57

Citaat:

Loesje schreef:
voor degene die zelf sport, hebben jullie vaak ruzie met de tegenstanders. Ik dus wel. Ikzelf hockeyen en ik krijg het altijd voor mekaar dat ze mij niet aardig vinden!!
Dat is volgens mij geen uitzondering met hockey. Ik heb wel eens wedstrijden gehad dat je gewoon gezellig met iemand staat te praten in het veld (ik ben keeper dus dan mag het), maar uiteindelijk komt er toch ruzie tegen het einde van de westrijd....

she_devil 22-04-2002 18:45

Ja... je wint een basketbalwedstrijd en loopt daarna nietsvermoedend de kleedkamer uit naar de kantine, staat daar het hele team van de tegenstanders je op te wachten om je in elkaar te slaan. Belachelijk!!! Dit bij ons nu al twee keer gebeurd (OP urk en in kampen!). :eek:

SaNnIe 23-04-2002 11:30

Ik speel basketbal en heb elke zaterdag een wedstrijd. En wij hebben echt heel erg vaak ruzie. Ik ook. Ik weet niet wat het is, maar ze mogen mij nooit echt. :) Ik zit altijd in de weg :) We krijgen ook regelmatig commentaar dat we te hard spelen. Maar we spele gewoon fanatiek vind ik :D En we geven net zoveel beuken terug als we krijgen. ;)

SaNnIe 23-04-2002 11:32

Citaat:

she_devil schreef:
Ja... je wint een basketbalwedstrijd en loopt daarna nietsvermoedend de kleedkamer uit naar de kantine, staat daar het hele team van de tegenstanders je op te wachten om je in elkaar te slaan. Belachelijk!!! Dit bij ons nu al twee keer gebeurd (OP urk en in kampen!). :eek:
Urk??? Ik ga naar Urk voor een drie tegen drie toernooi! Dus het is erg gevaarlijk daar??? We zulle op onze hoede zijn dan.... :)

she_devil 23-04-2002 20:56

Citaat:

SaNnIe schreef:

Urk??? Ik ga naar Urk voor een drie tegen drie toernooi! Dus het is erg gevaarlijk daar??? We zulle op onze hoede zijn dan.... :)

Ja kzou maar uitkijken als ik jou was!! :p

Nouja ik heb al best wel vaak tegen urk gespeeld en er was nooit wat aan de hand, maar alleen die laatste wedstrijd stonden ze ons dus buiten op te wachten. Ze hebben de eerste twee die naar buiten kwamen in elkaar geslagen toen kwam onze coach ertussen... Wij wouden terugslaan natuurlijk maar de ouders die reden hielden ons tegen:mad: dus... nouja in elk geval sterkte op urk!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.