![]() |
zelf sporten???
voor degene die zelf sport, hebben jullie vaak ruzie met de tegenstanders. Ik dus wel. Ikzelf hockeyen en ik krijg het altijd voor mekaar dat ze mij niet aardig vinden!!
|
ja vaak wel, maar vooral dreigen, nog nooit echt gevochten...
|
maar je onderwerp is een btje onduidelijk :S
|
nope, k doe volleybal, en daar maak je niet echt contact met de tegenstander!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Soms wel wat geschreeuw of n bal in of uitis etc, maar ja..... |
ja heel vaak, we hadden zelfs een periode waarin het ongeveer elke wedstrijd gezeik was.
|
judo, mwah spreekt voor zich, alleen respecteer je elkaar daarbij.
handbal, ja wel eens een duw ofzo. De cirkelspeler heeft het vaak zwaar te verduren. wandklimmen, neuh. |
volleybal niet dus, maar bij voetbal wel... ik weet niet hoe het komt, maar het draait altijd uit op gescheld.. terwijl anderen er nooit last van hebben..
|
hmm meestal heb ik wel conflicten maar dat los ik heel verstandig op (en ik ben niet eens aanvoerder http://forum.scholieren.com/wink.gif)
Meestal als ik iets te hard inkom bijv. [Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (01-04-2002).] |
Tijdens het voetballen zijn we een keer met de tegenstander gaan vechten, op zich was dat wel minder
|
nee, heb ik geen last van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik tafeltennis. De meeste tegenstanders zijn ook best wel aardig.
|
komt regelmatig voor dat ik met de tegenstander op vuist ga :D :D rara hoe kan dat :confused: :confused:
|
neuh... ik doe aan atletiek, maar ik ben een lief meisje :confused: ,dus ik maak nooit ruzie... :)
|
Citaat:
|
Toen ik nog op voetbal zat hadden wij niet vaak ruzie, het was meestal wel zo wanneer de scheidrechter aardig begin tegen te fluiten dat wij wat geirriteerd raakten en soms wel domme overtredingen maken.
Maar goed, dan is de andere partij weer geirriteerd en zo krijg een soort "oorlogje" op het voetbalt veld Maar zo vaak heb ik dat niet gehad, kan het iig op de vingers tellen |
Valt best wel mee... Zo af en toe iemand die een beetje (te veel) zijn mond opzet tegen me, maja dat hoort erbij.
|
Op hockey hadden we in de c en d best vaak ruzie en er zijn wel wat hechtingen geweest... vooral met pinoké en de kikkers hadden we altijd ruzie.
|
zo vaak:)
|
vrij vaak, maar dat hoort erbij
|
Citaat:
|
Citaat:
he droplul, vechten is geen sport, al denken de hooligans dat wel! |
Citaat:
ik dacht dat ze bij voetbal triest waren met de sprinkhanen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
volleybal niet echt vechten, wel zeer vuil kijken richting tegenstander en die over de zeik helpen kan bes wel grappig zijn :D. doe ik eigenlijk alleen bij van die klootzakken die gewoon onsportief bezich zijn. Begin niet uit mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
ohw shit, nu heb ik mezelf veraden:D |
Citaat:
|
ik heb t niet zo op team en competitie sporten.
haalt het slechtste in de mens naar boven geef mij een willekeurige bord-sport (nee geen schaken) en ik leef me uit , en dan gaat het niet om beter te zijn als anderen maar beter als jezelf te zijn ja en de adrenaline kick he :p |
ik tennis maar heb nooit ruzie met de tegenstander gehad..1 x per ongeluk in iemands ballen geserveerd :D
was niet de bedoeling.. hij mistte m gewoon |
uhm soms maak ik wel ruzie.. als die lui lopen te zeiken, of met hun stick tussen me benen loop ik meestal wel te schelden.. lekker beuken :D wel lachuh altijd.. laatst vette ruzie op t veld.. wsa wel geinig
|
Citaat:
|
in mijn laatste wedstrijd heb ik iemand K.O. geslagen.. maja dat gebeurt wel vaker bij boksen :)
hmm maar ook bij hockey heb ik nog best vaak ruzie. met sommige teams is het gewoon standaard vechten als we daarheen moeten ... |
Citaat:
|
Ja... je wint een basketbalwedstrijd en loopt daarna nietsvermoedend de kleedkamer uit naar de kantine, staat daar het hele team van de tegenstanders je op te wachten om je in elkaar te slaan. Belachelijk!!! Dit bij ons nu al twee keer gebeurd (OP urk en in kampen!). :eek:
|
Ik speel basketbal en heb elke zaterdag een wedstrijd. En wij hebben echt heel erg vaak ruzie. Ik ook. Ik weet niet wat het is, maar ze mogen mij nooit echt. :) Ik zit altijd in de weg :) We krijgen ook regelmatig commentaar dat we te hard spelen. Maar we spele gewoon fanatiek vind ik :D En we geven net zoveel beuken terug als we krijgen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nouja ik heb al best wel vaak tegen urk gespeeld en er was nooit wat aan de hand, maar alleen die laatste wedstrijd stonden ze ons dus buiten op te wachten. Ze hebben de eerste twee die naar buiten kwamen in elkaar geslagen toen kwam onze coach ertussen... Wij wouden terugslaan natuurlijk maar de ouders die reden hielden ons tegen:mad: dus... nouja in elk geval sterkte op urk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |