![]() |
kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak?
Hallo!
Voor mijn school heb ik een praktische opdracht voor wiskunde gekregen over jongeren&sport. Daarom wil ik jullie graag vragen aan welke sport jullie doen en hoevaak?? Of doe je helemaal niet aan sport?? En in welke provincie woon je?? dankjewel xx [Dit bericht is aangepast door Chill (21-03-2002).] |
Zuid holland
voetbal 7 dagen in de week tennis 2 dagen per week andere sporten 2 dagen per week http://forum.scholieren.com/smile.gif |
noord-holland
chillen: elke dag 4 uur voetbal: dinsdagavond, zaterdagmiddag, soms in vrije tijd en soms met school gymen: 2x in de week |
Flevoland
Ik doe nu alleen nog ff aan straatvoetbal, maar ik ben hard op zoek naar een zaalvoetbalclubje http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Zuid-Holland
Hockey : speel op zondag , train op dinsdag en vrijdag . Tennis : speel 3x in de week vrij en in het toernooi-seizoen elke week een toernooi (8weken lang) Zaalvoetbal : elke donderdag |
Zwemmen: 1 x per week, maandagavond
Zaalvoetbal: 1 x per week, woensdagavond Zaterdag/zondag: badminton/basketbal/voetbal (niet in vereniging, gewoon met vrienden) En ik woon in Zuid-Holland ------------------ Che, and Cuba, are seen by many as a symbol of resistance against American capitalism I Chénge the world! [Dit bericht is aangepast door Che Guevara (22-03-2002).] |
Overijssel
Volleybal 3x in de week. |
Utrecht
Kleiduiven schieten 2 uur per week Waterpolo zonder boven water komen 2 minuten per week Paard berijden in de nacht van zaterdag op zondag mmmhhh |
Noord - Holland
Honkbal (2 keer per week) Fitness (2 keer per week) |
Gelderland
hockey maandag 1 uur woendsag 1,5 uur zaterdag (wedstrijd) 70 min |
Zuid Limburg (daar met die heuvels)
Ik doe 2 uur in de week gymen dan laat ik elke dag de hond uit en als het ff kan ga ik dan ook rennen. Dat mag je rekenen als 3 uur in de week rennen gemiddeld. |
Ik woon in belgie, en ik doe tennis en voetbal, tennis is 1x in de week en voetbal 4.
|
Leuk provincie, belgie.
Ik woon in provincie Utrecht. Korbal: 2x1u Badminton: 1x2u Wat een sportieve mensen hier. Zal ik je eens iets vertellen, dat onderzoek van jou wordt helemaal niet representatief. Hier zitten alleen maar sportverslaafden! |
Citaat:
|
Flevoland, fitness min. 3x p/w
|
Woon in Noord-Holland, doe 6x per week aan atletiek + 2x per week kracht.
|
vroeger 7 keer hardzwemmen 2 keer waterpolo zaterdag en zondag wedstrijden nu miner 2 keer fitnis en 2 keer hardzwemmen maar ik ga wel weer dat andere doen als ik geen blesurre meer heb.
kus kimber. ps ik kom uit zuid holland |
Zuid-Holland
3x per week badminton! |
Zuid-Limburg
Volleybal, trainen 3x per week, zaterdag wedstrijd. |
Zuid Holland 3x per week hardlopen en meestal iedere woensdag straatvoetbal.
|
Zuid-Limburg
Karten 2/3 dagen per maand Voetbal 3 keer per week Darten Elke Vrijdag wegstrijden soms tournooien en elke dag oefenen |
gym, dus alle praktijkvakken bij ons op school: 24 uur per week
wandklimmen: 2 uur per week. Woon in Sittard, kom uit Noord-Brabant. |
Friesland
4 uur per week volleybal 3 uur per week voetbal (naar school fietsen, telt dat ook??? 1,5 uur per dag..) |
Friesland!!
fitnes 1x per week, 1,5 uur. streetdance 1x in de week 1 uur. in de zomer zwemmen, 4 in de week 1 uur ongeveer. als naar school fietsen telt dan is dat per dag 2 uur. |
Ik doe 3x per week aan korfbal , ik heb 2x per week gym van school , ik loop elke dag naar school , ik laat mijn hond 6 x per week uit , ik voetbal altijd in de pauze en ik voetbal altijd in de pauze van school!
doeiiiiii |
bedankt allemaal die al hebben gereageerd!!
ik heb nog wat reply'tjes nodig dus ga zo door mensen!! xxx chill |
synchroon zwemmen, op internationaal niveau, en train iets van 25 uur in de week
|
Drenthe!
basketbal: dinsdag 2.5 uur woensdag 1.5 uur donderdag 2.5 uur vrijdag/zaterdag wedstrijden |
Noord-Holland
Tafeltennis, 3 keer per week + bijna elke zaterdag wedstrijd. |
Ik woon in Overijssel
Ik volleybal 2 keer in de week 2 uur en speel op zaterdag eenw edstrijd deze zijn ook meestal rond de 2 uur. Eerst gymde ik met school ook nog twee keer in de week, maar ik zit nu in 5 havo en het sport project is afgelopen en doe dus nu niks meer aan sport op school. Best jammer vind ik. |
Gelderland
4x per week hardlopen, 2x op een atletiekvereniging en 2x voor me zelf, vrij intensief |
Citaat:
Noord Brabant tennis: 1x per week skaten: gemiddeld 4x per week |
gelderland.......
skoolgym wkweenie of juh dat der mbij moet rekuhnuh ma das 2 uurtjuhs in de week....ennuh....ik k'bal 3 uur in de week....en k geef nog 1 uurtje trenen in de week waarbij ik zelf meestal ook nof even mee doe...... |
België - OostVlaanderen - Dendermonde
Ik doe handbal , speel in eredivisie. We trainen 4 x in de week en hebben zaterdag wedstrijd 5 op 7 dus. Buiten de officiële trainingen doe ik ook nog powertraining. |
Daarom wil ik jullie graag vragen aan welke sport jullie doen en hoevaak??
Hockey 1 keer in de week 1½ uur trainen... (woensdag) 1 keer in de week 1 uur wedstrijd (zaterdag) Ik speel in de c4 van mhc oss... en wij zijn dus 3e klasse... Of doe je helemaal niet aan sport?? JAWEL!!!! :D En in welke provincie woon je?? Noord-Brabant kuzzies |
Daarom wil ik jullie graag vragen aan welke sport jullie doen en hoevaak?? Of doe je helemaal niet aan sport??
elke zaterdag avond. En in welke provincie woon je??Het enige schiereiland van Nederland |
hey,
ik doe aan badminton, skeeleren & wielrennen 4 x in de week badminton 2x in de week skeeleren 1 x in de week wielrennen Ik woon in de provincie Drenthe succes:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |