![]() |
paar jaartjes terug
hoeist nu met
danny blind? marc overmars? dani? jari litmanen? van der sar? etc..... http://forum.scholieren.com/tongue.gif ik mis ze, echt |
Danny Blind heeft een of andere functie bij Ajax.
Marc Overmars zit bij Barcelona en het Nederlands Elftal. Dani weet ik niet (zal wel ergens in Portugal voetballen). Jari Litmanen zit bij Liverpool en speelt daar de laatste weken wel, voorheen niet zo veel. Edwin van der Sar zit bij Fulham en het Nederlands Elftal. |
Blind werkt bij ajax
overmars speelt in barcelona dani speelt bij atletico madrid litmanen speelt bij liverpool en vd sar keept bij fulham |
Citaat:
|
Maar om nog ff verder te gaan op dat rijtje(is toch het cl-winnend team van ajax????). Finidi George -> Ipswich Town Nwankwo Kanu -> Arsenal [Dit bericht is aangepast door Kezmanian Devil (02-04-2002).] |
moet je voetbal magazine van deze maand lezen http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
ik ben nog steeds verliefd op jan willem van ede
|
what about Sonny Silooy? :p
|
feyenoord dan
henrik larsson:celtic regi blinker:sparta rob maas:hertha bsc orlando trustfull:vitesse |
Wat is Fulham??
K Devil schreef: (is toch het cl-winnend team van ajax????). Was da?? |
Citaat:
|
Ja, en ze kunnen zo de franse competitie in :)
|
Citaat:
Leve de dramavoetballers van Feyenooit!!! |
GASTON TAUMENT
SANCHEZ IWAN VIDMAR DAT WAREN NOG IS SPELERS :cool: en nu :( |
Citaat:
Nog een paar: Peter Bosz Geoffry Prommayon Marcelo |
Citaat:
behalve taument dan ;) |
ik vond ze wel :cool:
BLINKER vergeten ;) Kiprich |
Citaat:
|
jeeeeeeeeeeej, hup vidmar! :rolleyes: :o
|
heh jozef kiprich is echt de bom
en johnnie de wolf |
zal ik nog een paar heersende namen noemen
Berhard Schuitenman Henk Fraser Harvej Esajas Clacio Cavallo Rob Witschge Piet Keur |
[QUOTE]Pibbo schreef:
[B]zal ik nog een paar heersende namen noemen Berhard Schuitenman:grazer ak Henk Fraser:gestopt:btw speler van sc feyenoord het 5e:cool: Harvej Esajas:speeld ergens op cyprus volgens mij Clacio Cavallo:bedoel je claucio van rayo vallecano soms Rob Witschge:assistent trainer van haarlem,stopt aan het einde van het seizoen Piet Keur :wies dat nou weer:confused: |
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B] Citaat:
Piet Keur, was spits van FEYENOORD en laatste seizoen AZ 96 dacht ik |
ff een paar nieuwe
graff gorre de wolf tati sanschez picun de goey zwijnenberg claeys |
Citaat:
|
:confused: :confused:
ik had 't over dani, jari, marc, danny en ed ok...... zij roeleren :p |
Citaat:
|
zwijnenberg is zeker gestopt
en cleays speelt weer in belgie |
Boateng:
Taument: scholten: fraser: refos: demetradze: |
Citaat:
|
Niet om lullig te doen tegen feyenoorders ofzo, maar het valt mij op dat er nooit zoveel feyenoorders worden verkocht en als ze verkocht worden naar het buitenland dat ze dan vaak naar een lagere club gaan. Dit natuurlijk wel op enkele uitzonderingen na, zoals Boateng de Goey en Dudek.
|
van bronckhorst
boateng de goey taument larsson petta konterman cruz blinker dudek gullit:p |
Citaat:
|
kouba
porbosky luca fusi vialli |
Citaat:
Oh nee,je bedoeld een andere Scholten :p ;) :D *Flauw* |
hoeist nu met
danny blind? marc overmars? dani? jari litmanen? van der sar? etc..... ik mis ze, echt Ik ook!!! toen was Ajax nog echt leuk!! (Vooral Jari :D de enige persoon waar ik echt fan van geweest ben...) En Sonny Silooy!!!! Wow, wat een herinneringen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |