![]() |
Jackass The movie gezien
Ik heb vandaag Jackass the movie gezien in de bioscoorp. Is een goede film.
|
(y) :cool:
|
Citaat:
die komt toch pas in januari uit?? :confused: |
Citaat:
Wat vond je er verder van, Chardos? |
In de film zater veel meer bizarre acties dan in de serie. De hele film is eigenlijk een aaneenschakeling an acties. Netzoals in de serie. Ik vond het echt de moeite waard. Het was alleen wel erg prijzig. ik betaalde voor de films 8,75 dollar.
Het mag dus wel wat goedkoper. Ik ga niet meer verklappen. Je moet de film zelf maar zien |
Citaat:
ben heel erg benieuwd maar ik zal zeker wel helemaal in een deuk liggen in de bios :) |
k heb hem dus nog niet gezien...
maar is het net zo iets als die voorloper an jackass: CKY ??? want die zijn zeer wreed echt aanradertjes!!! |
Haha, maak ons maar jaloers :p
Waar gaat de hele film over, is het een combi van de afleveringen met een goedlopend proza? |
IMDB: Jackass: The Movie
Trailer kan je overigens hier bekijken. Ik ben zelf wel fan van de 'normale' Jackass-afleveringen, dus ik kijk wel uit naar deze film :) |
JACKASS : THE MOVIE opent in Amerika met $22.7 miljoen dollar. En dat voor een film die maar $5 miljoen dollar heeft gekost.
|
Dat heet nou goed geld verdienen...
|
Citaat:
|
wie gaat er nu naar de cinema, download die films gewoon!!!
|
PS, jackass das nu toch veel te commercieel geworden. ik ken da al van het begin, ik was bijna de enigste die daar naar keek. nu kennen de nurds dat al ook. (CURSE YOU COMMERCIALS)
|
Citaat:
|
Ik ga der zaterdag heen :cool:
|
Citaat:
Boohoooo!!! Ik kijk het nooit meer! :( :( :( (n) (n) (n) Kutcommercie!1~~` ..en up voortaan niet meer een maanden oud topic met zo'n nutteloze reply aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik kende johny en die dikke camera man al ergens anders van, maar dat wij jij toch niet (y) |
De film is echt :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
|
daar hoef je toch niet voor naar de bios~???
|
Lijkt me echt helemaal niets aan. :| Alsof de serie nog niet genoeg was, worden we nou ook nog doodgegooid met een film vol met die onzin. Als ik kneuzingen wil zien dan duw ik wel mijn broertje van de trap.
|
Citaat:
heb um dus ook gezien gewoon thuis vond um wel grappig |
Citaat:
|
Ja, grappig. Gedownd, gekeken, gebrand, weggegeven.
|
Citaat:
Het lijkt mij helemaal niets. Maar goed. |
Dit was echt geinige film.. hoewel film :) Ik heb deze ook gewoon thuis gekeken, naar de bios ga ik wel als er echt een goede film draait (zoals LotR :p ).
De paper-cut scene vond ik ook erg ranzig (lucy48 je bent niet de enige :) )... ik ben haast geneigd om alle scenes op te noemen maar dan moeten degene die um nog niet kennen hem zelf maar kijken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat tondeuze stuk... als ik zo'n slachtoffer was, zou ik ze overmeesterd hebben en dan helemaal kaalgeschoren, inclusief schaam- en beenhaar...
|
nee niet gezien :D
|
Vind CKY 3 eigenlijk beter .
|
:D jackass kijk ik nou altijd, heb alleen nog geen bios kaartje.
iemand idee van bioscooptijden in leiden?? :p enneuh....hoe zet je een plaatje in of naast je berichtje?? |
hem onwijs grappig!! ook met dat autootje! :D :D
|
Citaat:
|
:( snik....ben ontroerd van die behulpzaamheid (not)
ik had een leuk jackass plaatje maar kweenie hoe ik die in t forum moet plaatsen :eek: t enige dat ik van jackass the movie heb gezien is dat van die krokodil aan die tepel van steve0 (mrPain) :D |
ga d'r mayb. morgen heen.
|
Citaat:
|
:D weet ik (not)
:o oeps |
GEWELDIG! Hoewel sommige dingen niet echt door de beugel konden.
Kenny (die een deja-vu heeft hier en nu) :) |
Citaat:
|
Citaat:
verder vond ik het geen film, gewoon een gerekte uitzending van Jackass (niet minder vet door het magische begin) maar het hoort niet erg thuis in de bioscoop... |
Het was toch echt Johny knoxville :rolleyes: ;)
|
Ik vind JackAss per definitie vreselijk. Ik moet er best om lachen soms, maar het is echt verachtelijk. (n)
|
Jackass is goed.
Vooral Bam Maghera met zijn pa. |
Whaaa ik bewonder ze echt! Als mensen aan t golfen zijn durf ik nog wel op een toeter te blazen ofzow... Maar sommige dingen... Echt cool :)
En bam is wel "leuk" :cool: |
Citaat:
|
wakker pissen?
DAT MOET IK ZIEN!!!!! hoe zet je trouwens een avatar (zo'n klein plaatje naast je bericht) erbij? ben nieuw hier :) |
Citaat:
2.voor de geinterreseerden in de VPRO-gids van deze week staat een interview met johnny knowville, maa wel snel zijn, dinsdag liggen de nieuwe meestal al in de winkel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |