![]() |
Daar gaan we weer! Zondag 14 april: PSV - FEYENOORD
Jaaaaa inderdaad de 5de ontmoeting van dit seizoen en tevens de laatste. Hoeveel gaat het volgens jullie worden? Ik denk dat beide ploegen MOETEN winnen, willen ze nog iets bereiken. Ik gok op een kleine overwinning van Feyenoord
PSV - FEYENOORD 0-1 |
haha nou nog 1 keertje dan;
PSV - FEYENOORD 1-2 |
daar w8 ik nog ff mee http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
ik denk 0-2 voor Feyenoord
|
1-1 maar weer he http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
nog een beetje te vroeg voor een voorspelling
met championship manager heb ik trouwens effe 1-3 in de kuip gewonnen met utrecht tegen feyenoord, dat doet niemand zo effe 1, 2, 3 na http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Van de ene kant denk ik een gelijk spel, omdat het blijkbaar niet anders kan tussen deze twee ploegen in onderlinge ontmoetingen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Van de andere kant denk ik dat als PSV punten laat liggen thuis tegen Heerenveen dat de titelstrijd dan definitief tussen Ajax en Feyenoord gaat, dus dan staat er voor Feyenoord veel op het spel, dat zij dus meer voor de overwinning gaan. Maar jah PSV is dan nog altijd in de race voor een CL-plaats he... en ze spelen thuis... nee ik gok toch op een gelijk spel: 2-2. |
1-2, FEYENOORD WINT (logisch)
|
Citaat:
|
0-1 ono
|
2-0
|
ik hoop dat feyenoord wint, maar als je het verloop bekijkt dat zit 1-1 of 0-0 er het meest in, moge de beste winnen dan maar
|
Citaat:
cm 01/02 team ajax |
PSV-Feyenoord 1-1.
|
Ik denk 1-1 of 2-1 voor Feyenoord
|
1-1 voor feyenoord
|
2-1 psv
|
Ik hoop dat het gelijkspel wordt. Of anders een overwinning van psv. Ik gok dat het weer 1-1 wordt. Is al 3x gebeurd.
Goals: v. Hooijdonk & Vennegoor of H. |
Ik denk dat PSV wel wint. Feyenoord richt zich eerst op de wedstrijd tegen Inter en zal toch behoorlijk vermoeid zijn, terwijl PSV zich goed kan voorbereiden. Ik denk 2-0!
|
2-1 voor PSV
|
1-3 FEYENOORD HEERST
|
ik denk 1-1,maar uiteindelijk worden DE ECHTE ROOD/WITTEN KAMPIOEN!!
UEFA CUP en landskamipoen,moeilijk kiezen,dan maar beide:D |
Ik denk gelijkspel,maar ik hoop 1-2 ofzo :)
|
1-0 AJAX WORDT KAMPIOEN!!!!!
:D :D :D |
2-3 Das logisch als glas
|
vanwege de overwinning van donderdag komt FEYENOORD in een positieve bui, ik las wel op de site van FEYENOORD dat Kalou geblesseerd is,
dat scheelt een doelpunt, omdat PSV wraak wil nemen zullen ze zeker scoren maar nie winnen van FEYENOORD! FEYENOORD HEERST! HAND IN HAND, KAMERADEN, HAND IN HAND, VOOR FEYENOORD 1 GEEN WOORDEN, MAAR DADEN, LEVUH FEYENOORD 1!!!! |
1-0 voor PSV... :)
Het moet toch 1 keer dit seizoen gebeuren dat er een ploeg wint.. ;) En laat dat de thuisploeg zijn. Wellus waar met slechter voetbal maar het resultaat telt... En zo komt de competitie stand op 1. ajax 2. psv 3. feyenoord |
3-3 :)
|
Zoals ik ook al in de voorspellings topic zei, denk dat het 1-1 zal worden. Vooral nu de belangen groot zijn willen geen van beiden clubs verliezen, ze willen biede graag winnen en dus scoren ze en laten ze weer de tegenstanders komen daardoor denk ik dat er wel een gelijkspel uitvloeit
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker niet met veel doelpunte, dat denk ik nu dus ook niet :) Dus hou ik het maar op 1-1 aangezien 0-0 toch altijd saai is :p |
Ik denk 2-0 voor PSV. Feyenoord mag dan wel van Inter gewonnen hebben (over 2 wedstrijden), jullie hebben er ineens wel heel erg veel vertrouwen in. Van RKC en NAC kon Feyenoord thuis niet winnen, en ik denk dat PSV nu wel MOET winnen om dit seizoen nog een beetje goed te maken. 2-0 dus.
|
opstelling feyenoord
doel zoetebier achterin emerton van wonderen paauwe rzasa midden ono bosvelt buitenspelers kalou leonardo voorin van hooijdonk tomasson |
2-0 voor PSV :)
Ik zie juiste voorspellingen. |
Citaat:
Jammer voor Ajax want voor ajax was een gelijkspel beter, maar het gaat nu tussen Ajax en PSV voor het kampioenschap :cool: :) |
jammer hoor, geen feyenoord maar psv als concurrent.
Ajax heeft kampioenschap nu in handen dus..... utrecht thuis moet lukken, utrecht uit is namelijk veel minder. den bosch thuis....tja altijd beter dan uit te hebben he dat 10man-op-lijn-team. nec uit.....moeilijkste denk ik maar daar moeten ze gewoon op strijden zou zonde zijn als laatste wedstrijd verliezen. |
Dat had ik dus mooi goed voorspeld :D
Toevallig was ik er zelf bij in Eindhoven. Het was best een aardige wedstrijd om te zien. Vooral PSV heeft heel wat kansen verprutst. Feyenoord speelde de eerste 25 minuten sterk, maar daarna werd het allemaal een stuk minder. Gezien het aantal kansen heeft PSV terecht gewonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |