![]() |
condoom gaat niet om
Mijn vriend en ik doen het eigenlijk altijd zonder condoom. Nou was het laatst zo dat ik mn pil niet helemaal goed geslikt had dus eigenlijk wilden we t met condoom doen.
Nu hier het probleem. Het condoom ging gewoon echt niet om, we kregen m nog nauwelijks uitgerold, we weten allebei hoe het moet maar t lukte gewoon niet. Kan dit komen doordat mijn vriend zeg maar een grotere penis heeft dan de gemiddelde jongen? Of moet zo'n condoom overal omheen kunnen? domme vraag waarschijnlijk :o |
Ermm kreeg die krengen zelf ook niet om, uitrollen lukte zowiezo niet, moest 'm zijwaarts uitrekken en dan naar benee trekken en los laten schieten.. ondertussen verdween met dat geklungel de geilheid als sneeuw voor de zon en kon je overnieuw beginnen :D
Sindsdien nooit meer zo'n ding aangeraakt, zou eigenlijk keertje met paar vrienden een 'Hoe doe ik een condoom om' middagje moeten houden :o |
Citaat:
Condooms zijn rotdingen......(n). Lang leve pil |
Citaat:
maar de halve wereld NIET, dus hou daar rekening mee |
Citaat:
|
Ik zou t fijn vinden om serieuze replies te krijgen. Tis namelijk echt een vervelend probleem. Kan het nou zo zijn dat de grote van zijn penis er mee te maken heeft? (hij is flink wat groter dan de gemiddelde)Of is dat gewoon vette onzin en moeten we t gewoon nog een keer proberen?
p.s. ik weet ook dat je soa's kunt krijgen zonder condoom. Alleen bij hem is t zeker dat ie er geen heeft, en hij is mijn eerste vriend dus..... |
koop anders gewoon een keer een extra large ofzow en probeer die......
|
Citaat:
en als 't dan nog niet gaat (wat kan) zijn er idd ook grotere maten te verkrijgen... |
Citaat:
hou rekening met die anderen :) |
Misschien moet je 'm eens andersom proberen.
|
Citaat:
Dat was t niet........... |
Hij moet wel heel erg groot geschapen zijn wil het niet passen, ik krijg zo'n ding namelijk makkelijk over mijn hoofd heen.
Wat je kan doen is een wat grotere maat kopen, kijk eens op de durex site. Maar je kan hem ook op een andere manier omdoen als beschreven staat op de verpakking, weliswaar volgens sommige onveilig maar ik zie nog steeds geen kleine Oentjes lopen. Wat doe ik (heb ik ook van dit forum geplukt): ik rol hem 2 cm uit, vervolgens doe ik 2 vingers in het condoom en plaats hem zo over de eikel heen en dan "trek" ik het condoom, dus niet rollen, naar beneden. Als je geen nagels hebt werkt het goed. |
Citaat:
Citaat:
Meer tips zijn natuurlijk altijd welkom :) |
Mijn vriend heeft ook een grotere penis dan een gemiddelde jongen zeg maar en wij gebruiken, als we een condookm gebruiken dan tenminste, een groter formaat, dat helpt echt ene stuk hoor en inderdaad, als je diet niet bij de hand hebt, dan wil uitrekken ook nog wel helpen en dat is niet onveilig ofso
|
1e X was laatste stukje een klote werk om hem helemaal afgerolt te krijgen :o
Stel dat hij weer op zou rollen ;) |
Mijn vriend heeft daar ook last van, hij krijgt hem met heel veel moeite wel om, maar dan zit hij echt veel te krap, ook uitrekken helpt niet. Tja, gelukkig hebben we het niet nodig, maar ja, anders zou ik denk ik ook wel van die XL condooms kopen.
|
Citaat:
Ik laat mezelf gewoon regelmatig controleren. Wel zo veilig. |
Citaat:
|
je haaklt hem er uit
rolt 1 cm af zodat je weet welke kant je zet hem erop voorhuid nah 8eren en afrollen maar soms moet je wel beetje nah beneden trekken mah lukt wel altijd (of ik ben klein geschapen mahjah dan is deze tip[ voor alle kleingeschapen lotgenoten onder ons ;)) |
Citaat:
Weet je zeker dat je 'm niet de verkeerde kant hebt opgerold? Dat schiet namelijk niet echt op. En als je dat wel zeker weet... Probeer eens extra large? :) Krummeltje |
tjo he, zo moeilijk isset niet damn
|
Citaat:
en oefenig baart kunst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lees de handleiding ;)
ahja, gewoon oefenen of grotere kopen ofzow |
Citaat:
ik zal grotere kopen pas als laatste alternatief willen stellen kijk bij mij was eerste x ook prutsen maar naar een tijdje krijg je het wel onder de knie als je al meteen begint met een grotere terwijl je pik "klein" is zal deze duz wel makkelijk omgaan dat is positief denk er echter wel aan dat als die tegroot is hij ook weer sneller af gaat. probeer eerst zovaak mogelijk de kleine. het is mishcien lastig maar zo neem je wel de risico's op zwangerscap meer weg suc6 ermee |
Ja..Natuurlijk is dit geen domme vraag, en natuurlijk moet hij het condoom overal om heen kunnen DUH!!!!!!!
maarja koop een Big Size condoom succes verzekerd..succes de hulpdesk |
Citaat:
want als ik dit zo lees lijkt het wel een dagtaak... |
Citaat:
groeten Uw God |
Citaat:
|
Citaat:
Groeten Uw God |
Citaat:
@topic starter is het inmiddels al gelukt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vergeet niet dat er wel veel inpast maar dat de bovenkant altijd nouw blijft! |
Citaat:
Ik vraag me ook al af of t gelukt is? |
Citaat:
heeft de topicstarter het inmiddels opgelost(is het gelukt) of nog steeds niet? |
ik kan er al helemaal niet tegen als ze niet serieus doen
sexualiteti is een serioeus onderwerp waar geen lullig opmerkingen mogen worden geplaats omdat de meeste die heir poste een serieus probleem hebben en die laat je heus niet beter voelen met zulke replys |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee het is nog niet gelukt....
Omdat t vorige keer niet lukte wil hij t niet meer proberen. Het is voor hem nu, of zonder, of helemaal niet... |
Hmm dat kan k me wel voorstellen, lijkt me wel een beetje beschamend ja...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ken het (n)
dan ben je helemaal wild en moet je zo'n verschrikkelijk jasje om en dan lukt t niet 1,2,3 en dan kan je weer van voor af aan beginnen wat hebben vrouwen t toch makkelijk (a) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik die altijd ver[pakking los. 5 mm uitrollen (dan weet je of je hem goed om hebt,. erop zetten afrollen dan oppassen van waar de voorheid stopt gaat die sroef daar moet je hem overheen "trekken" zeg mah.. |
Citaat:
tip: koop wel durex helemaal als je moet pielen met er wel of niet omheen krijgen die scheuren minder snel. trouwens he als je dat niet weet he... welke condooms heb je dan gebruikt? van je pa van 3 jaar geleden? vind je gek dat je die niet omkrijgt.. zit geen rek meer in :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |