![]() |
van der Vaart terug in de selectie
Het laatste nieuws op AT5 bevestigde nogmaals de terugkeer van v.der Vaart in de selectie van Ajax. Dat dit goed nieuws is, spreekt voor zich... :D Maar wat wordt nu de keuze van de coach? Litmanen die in vorm is, of het grote talent v.der Vaart?
Wie moet van jullie spelen? Of misschien allebei? Litmanen controlerend op het middenveld, en van der Vaart als aanspeelpunt voorin achter de diepe spits....... |
ik denk dat van der vaart niet zomaar weer op topniveau is. en litmanen is toch ook niet in zon enorme bloedvorm?
maar ze kunnen toch ook best samen spelen? als van der vaart in italie of spanje speelt zal hij ook mee terug moeten verdedigen |
Als vd Vaart eenmaal helemaal hersteld is zullen ze denk beide spelen en met galasek.
Vd Vaart's favorite positie is linkshalf dus zijn we snel uitgepraat denk ik. Hij stond altijd wel achter de spitsen maar dat vond hij best omdat het zo goed ging..maar linkshalf staat hij het liefst, dus op de plaats van witschge. |
Maar waarschijnlijk is hij niet fit voor tegen Lyon...
Als hijj dat wel is zie ik geen probleem Litmanen en Vd Vaart allebij op middenveld... Alleen van der Vaart wat dieper en wat meer naar links en Litmanen ietsjes meet hangend en meer aan de rechterkant. Litmanen niet in vorm slaat nergens op!!! Omdat hij 1 wedstrijd niet helemaal lekker speelde? Dat zou betekenen dat de gehele Feyenoord selectie uit vorm is. |
Vind dat ze beiden moeten spelen, daar vind het creatieve brein van Koeman wel wat op.
|
Citaat:
|
Citaat:
samen met Trabelsi, Witschge, Mido en SuperZlatan ja... |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |