![]() |
Sarah?!?!?!?!?!
lieve mamma, vrouw, vriendin,
ook de zeventien rimpels onder je kin. al het eelt onder je voeten, zelfs je oren zullen boeten. 50 kaarsjes op je taart, grijze haren in je staart. overal veel slingers en ballonnen. o jee waar ben je aan begonnen. je hebt goed geleefd en vooral je best gedaan maar al die jaren zijn toch wel heel snel voorbij gegaan. voor grijze haren was je heel erg bang ook voor een leesbrilletje en voor de overgang er jong uitzien lukt niet meer en dat is naar maar het is alleen de leeftijd geloof me nu maar wat de meeste van ons niet vatten is dat er nog velen je jonger schatten. mensen schrikken bovendien, als je zegt dat je Sarah hebt gezien. nou dat zou je helemaal niet zeggen is wat ze je in de schoenen leggen. oudere mensen mogen er op jou feest niet zijn, want de muziek is er voor hun echt niet fijn. Door mijn muziek ren je vaak van mijn kamer af, en dan het zelf gaan draaien, ja! Jij bent maf! dan zeg je ook dat je gaat dansen, en met mooie mannen gaat staan sjansen. maar ik ben bang dat ze niets van je moeten, die zeggen daag, toedeloe, de groeten! jammer het is alweer tijd, maar ik moet dit nog even kwijt. lieve mamma, vrouw, vriendin, ook de zeventien rimpels onder je kin. al het eelt onder je voeten, zelfs je oren zullen boeten. het volgende zinnetje is helemaal niet lief bedoelt maar je bent toch ECHT zo jong als je jezelf voelt. einde!:):):):):) kusjes Vera |
supergaaf
echt lievig |
thanks! heb ik ook erg mijn best oop gedaan!:D:D:D:D
|
Mooi :)
Cool :) Apart:) ixi je nog wel ns op school wah :p (mjah k zit bij jou op skool :p) *kuzzje* Bite. |
oooh??? wie ben je dan? waar woon je? hoe heet je??
hihi sorry voor de vele vragen.... kusjes Vera. |
by the way.... je signature is het tegenovergestelde van mijne:D:D doeg kuzz Vera
|
Citaat:
Geeft niet hoor :p Wie ik ben: ik zit in h42 Ik woon (ook) in Landgraaf en heet dus Laura :o en als je hier vind je nog wa meer info over me ;) Kussje Lau. Ojah, je gedicht verveelt trouwens ook nie als ik t nog ns lees ensow, k vin t echt mooi :) K zal binnekort weerns wat van mn eigen werk plaatsuh :p Groetjuhs Bite. |
hehe ok thanks! leuk hoor! ik zal op je gedichten reageren doeg!
kussjes Vera |
TOF keileuk zeg!!
knap dat je zo'n lang gedicht kan schrijven en daarbij zorgen dat hij leuk blijft om te lezen, kwel |
hehe thanks!
Kus Vera |
Hij is echt gaaf.
Zo heerlijk simpel. Het leest perfect weg. Eerste indruk: Zucht weer zo'n lang gedicht. Tweede indruk: mwoh valt mee. derde indruk: He shit is ie nu al afgelopen. |
Thanks!!!
|
Leuk idee, maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt heel mooi. Het lijkt net of de zinnen zo zijn gevormd om te kunnen rijmen, omdat er nogal logische rijmwoorden zijn gebruikt.
Verder vindt ik het wel een heel lief gedicht! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |