![]() |
Uitkering
Uitkering
O Genialiteit Waarom kom jij nu en dan en dan weer niet en weer niet lang? Langzamerhand heb je mij gedeeld door nul ik kruip schoorvoetend door het stof - als was het stof tot denken - Waarom blijf jij niet of schrijf jij niet? Ik smacht en wacht al op een woord - besta jij wel of zit jij in mijn hoofd? en ik beloof - als jij komt draag ik gedichten aan je op maar welke jou bevallen gaan, heb jij zelf op eigen benen leren staan - ik open ogen boven woorden briefje op de keukentafel: jij bent net wéér langsgeweest |
kippenvel...
verdiend het absoluut gelezen te worden. Geen kritiek. |
over genialiteit gesproken...
alleen: - wat heeft het te maken met 'uitkering'? - af en toe staan de enters toch erg vervelend om te lezen... en secreet: leer alzjebliefd neterlantz! ik zeg niet dat ik geen i.net-neerlands gebruik, maar verdiend is in dit geval toch echt met een t! sorry maar ik ben van het irritante soort mensen dat zich daaraan ergert... |
Citaat:
:) De uitkering van de genialiteit. De schranderheid die ik soms voel als ik geen ideeën op kan doen. Wel jammer dat het woord uitkering niet echt mooi is. Het idee erachter is er opzich wel. ;) en die enters hmm ja die zijn vrij belangrijk vooral voor woordplaatsing enzo let op 'nu' en op 'en dan en dan' 'weer niet en weer niet' etc. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |