![]() |
Spanningen (positief)
Hey lovertjes
Ik heb een hele lieve vriend en het gaat nog steeds kei goed tussen ons. Ik ga hier nu ook geen probleem neerzetten ofzo, maar gewoon uit nieuwsgierigheid (jaja, alweer!). Ik ben dus superblij met mijn vriend (en hij ook met mij als het goed is ;) ). Maar soms mis ik de spanning tussen mij en een andere jongen zoals eerst met uitgaan. Ik zal ff uitleggen wat ik zo'n beetje bedoel. Met uitgaan, of in de stad, of zwembad ofzo en je hebt geen vriend/in en je ziet een ontzettend aantrekkelijke jongen/meisje en je probeert in contact te komen met diegene. En als je dan merkt dat hij/zij ook wat met je wil dan voel je echt zo'n (heerlijk wil ik niet zeggen) spanning. Het onbekende zeg maar. De laatste tijd hebben mijn vriend en ik het steeds vaker, de spanningen van het begin en das kei leuk... (y) Maar soms mis ik dat met andere jongens... Snappen jullie wat ik bedoel en herkennen mensen dit? Ik zit er niet mee, maar gewoon (jaja) uit nieuwsgierigheid. groetjes |
Hey tortelduifje, de passie van het verboden vrucht en / of het ontdekken van iets nieuws is nou eenmaal spannender als elke dag met dezelfde bekende rond te hangen.
Normaal dus dat je dat mist. Sommige mensen kicken ook zo op dat gevoel dat ze onmogelijk een relatie kunnen onderhouden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |