Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   op vakantie met je vrien(in) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=260109)

steentje 26-10-2002 19:58

op vakantie met je vrien(in)

ik kom net terug van vakantie en mijn vriend ging ook mee. Nu hadden we regelmatig ruzietjes, veel meer dan normaal. Ik wou gewoon af en toe wat tijd voor mezelf en dat wilde hij dus niet.
is het zo raar dan dat ik af en toe een uurtje voor mezelf wil???

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?

Herrie 26-10-2002 20:03

Citaat:

steentje schreef:
ik kom net terug van vakantie en mijn vriend ging ook mee. Nu hadden we regelmatig ruzietjes, veel meer dan normaal. Ik wou gewoon af en toe wat tijd voor mezelf en dat wilde hij dus niet.
is het zo raar dan dat ik af en toe een uurtje voor mezelf wil???

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?

Het lijkt me niet meer dan normaal dat je af en toe een uurtje voor jezelf wilt.

Ik heb pas geleden ook 10 dagen doorgebracht met een wildvreemde girl (nouja ik kende r via Internet). Ik heb bij haar thuis geslapen. We zaten dus 24/7 bij elkaar :D

Het viel me op hoe weinig ruzie we hebben gehad :) Ze is wel een paar keer naar school geweest, maar de meeste dagen waren we 24/7 bij elkaar :)

Ik heb niet zo heel vaak behoefte om alleen te zijn, wanneer ik bij m'n lief ben. Op andere momenten wil ik wel eens lekker alleen zijn....

Lethalis 26-10-2002 23:06

Het is voor mij niet raar om eens in de zoveel tijd mijn rust te hebben van alles en iedereen, maar anderzijds: wie ben ik om te bepalen wat raar of niet raar is? :o

Maar goed, "jullie zaten gewoon teveel op elkaars lip", om je met het algemene oordeel van de forummer te bekogelen.

saxy girl 27-10-2002 19:41

samen op reis gaan met je vriend(in) is de ideale test om te zien hoe goed jullie overeenkomen als jullie dag in dag uit bij elkaar zijn.

Angie_ 28-10-2002 08:01

als je teveel op mekaars lip zit leer je elkaar kennen
ECHT KENNEN

de ideale manier om uit te proberen of jullie daadwerkelijk bij elkaar passen

triple-X 28-10-2002 15:37

inderdaad,

en ben je erachter of jullie helemaal bij elkaar passen??

SuperS 28-10-2002 17:22

haha

grappig,

dat is bijna altijd zo, dan denken ze leuk, met mijn vriend(in) op vakantie en dan zitte ze constant op elkaars lip en dan krijge ze ruzie en vanalles, en ze willen toch wel een beetje vrijheid etc. etc.
Als ik bij mijn vriendin ben dan zitten we gewoon heel de tijd op elkaars lip, een week of een weekend ofzo, ik vind dat je elkaar dan pas ECHT leert kennen.

highlight 28-10-2002 17:38

Ik vind het helemaal niet raar dat je af en toe een keertje een uurtje voor jezelf wilt hoor, ik zou dat ook willen als ik met mijn vriend op vakantie zou zijn. En dat je wat vaker ruzie hebt vind ik ook niet vreemd, je bent het niet gewend om 24/7 bij elkaar te zijn, en daardoor ontstaan er wat irritaties...

steentje 28-10-2002 19:06

we hebben nu al 15 maandjes verkering en kweet da we wel bij elkaar passen, en we hebben elkaar nu ook echt goed leren kennen. En het is logisch dat we meer ruzies hebben, maar dan is dat nog niet leuk.
Ik vond het gewoon zo raar dat mijn vriend wel 24/7 bij mij kon en wou zijn. Ik wou bv ook af en toe ff alleen winkeltjes bekijken(recht naast t hotel) en ff alleen op bed een boekje lezen of tv kijken ofzo. Maar dat wilde hij dus helemaal niet!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.