![]() |
wie kan zichzelf pijpen?
dat vroeg ik mij zo ineens af:) :confused:
|
Jammer genoeg niet, dan moet je volgens mij je onderste 2 ribben laten verwijderen.
Kunnen vrouwen zichzelf eigenlijk likken? Jullie hebben een rib minder toch? |
Citaat:
|
Ik geloof dat 50% van de mannen met wat inspanning zich kan pijpen en dat 25% van de vrouwen zichzelf zou kunnen beffen
helaas kan ik het niet misschien als ik een pik had van 25 cm en wat leniger was dan... dan zou ik mezelf iedere avond flink pijpen :D |
Nou ehm, nee, ik denk ik niet. Ik probeer het liever niet, trouwens.
Lijkt me best ranzig. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kom niet verder dan 1,5 cm... nou, dan is er ook geen lol aan... trouwens best vermoeiend.. en eik ook best wel doelloos, trekken is veel lekkerder...:o
|
Citaat:
Maar 'ranzig' is voor mij meer een stopwoordje dat zoveel betekend als 'niet erg leuk', ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2_ Het is wel zo (3_ Ik dwing ze toch niet? Als het ze net zo ranzig als mij lijkt dan hoeven ze het echt niet te doen, hoor) |
Nope .. of mijn lul is te klein of ik ben niet lenig genoeg.
|
pijpen niet...
|
nope
|
Wie kan het niej, maar waarom zou je?
Doe het goed of niet, ik geloof niej dat er iemand is die hem helemaal in zijn mond kan nemen ;) Pffffffff :p Ik begin er niej aan. |
nee, jammer maar helaas:(
|
Een half jaar terug heb ik het een keer geprobeerd, en ik kon op een gegeven moment net met de punt van mijn tong even mijn eikel aantikken (wel beetje rugpijn achteraf). Een tijdje terug heb ik het nog eens geprobeerd, maar toen lukt het niet meer. Ben minder flexibel geworden ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oprekken en zuigen die hap! d00d je bent zo bevoorrecht! je bent zo bevoorrecht dat je er gewoon de hele dag aan moet zuigen man! echt koel |
Neuh :p
|
nope,k ben ook alles behalve lenig :D
|
Nope.
GADVERDAMME Oke, ik bedenk me nu ineens het probleem van de meiden van WAT DOE JE ERMEE. (mijn fantasie is te groot) |
Citaat:
Maar goed, over dat 'gadverdamme'... ben je niet nieuwsgierig hoe je smaakt? ik zou echt dolgraag eens mijn eigen lul proeven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou zeggen snij m er af en stop m in je mond miss kom je klaar :D:D:D |
Citaat:
nee, ik heb wel betere dingen te doen... |
nope, nog niet gelukt
|
Citaat:
|
is me een keer gelukt met veel inspanning maar echt geweldig wasset nou ook niet (was melig en lachte me klem) had btw wel pijn in rug daarna :(
|
Citaat:
:rolleyes: Das klappertanden |
Ach joh heb wel pijnlijker ervaring gehad...
Maar elke keer als ik ging lachen boog ik weer omhoog dus nix werd er echt geraakt.(behalve toen mijn trekhaak daarna tegen de hete kraan kwam, recht op me eikel,heb pijn geleden ohne ende) (n) |
Citaat:
lolll sorry ik ben heel vrolijk 'trekhaak' lol! |
Ik ben een meester in taakbeschrijvingen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
haha lol kwou net zeggen :P |
Citaat:
zeker één keer om het te proberen. Snelle eiwit-recycling toch? :D |
Citaat:
maybe gaak dan wel turnen ofsow om ook zo lenig te worden :P |
Only sick ppl can and do it :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar ben ik A. niet lenig genoeg voor en is ie B. niet lang genoeg voor :P Natuurlijk kan ik wel wat doorslikken maar zonder dat ik mezelf pijp ben ik nooit geil genoeg om dat te doen :D |
Citaat:
als je een x wat anders wilt proeven stuur ik je wel ff een potje vol op hahah :D |
elke dag (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ook niet proberen of ik bij die 'gelukkige' 50% hoor...volgens mij riskeer je daar een flinke spit of hernia mee :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |