![]() |
Voor een jaloerse poes/ex-kater...
Jij was het bed nog niet uit,
Of Freek kwam er al weer in, Hij legde zijn hoofdje naast de mijne, Met zijn 3en in bed, ik, hij en die spin. Je warme buik ademt zacht, Soms raakte je net m’n hand, Al zijn je nageltjes soms ietswat scherp, Lieverd, hoe breng ik dat aan je verstand? Ingerold op mijn roze slaapzak, Spin je terwijl ik je zacht aai, Gesloten oogjes, ook als je kopjes geeft, Tot je wakker wordt van je eigen lawaai… |
Gelukkig hoeft nu niemand meer jaloers te zijn :) (y) :)
Mooi en leuk geschreven :) |
:)
Een gecastreerde kater is btw geen poes. :p Het is een 'gecastreerde kater' of een 'kat', voor zo ver ik weet dan iig. ;) |
Och, 't gaat om het idee :) Niet te hopen dat hij je de volgende keer krabt omdat hij zich beledigd voelt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
okee ;) |
Ok, nog één keer voor állemaal:
De soort wordt 'kat' genoemd, de 'kat-achtigen' beter. De huiskat is een van de wat suffere familieleden. De vrouwelijke leden daarvan worden 'poezen' genoemd, de mannelijke 'katers'. Er is geen officiële term voor gecastreerde katers of gesterilliseerde poezen, bla. Oja, voordat er weer iemand gaat zitten verhalen dat ik op het gedicht moet reageren: Ik weet er alles van, hij is lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis een einde?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |