![]() |
Huis der Verhevenen
Rome/Sorrento reis 2002 jazeker, Rome inspireert! heel erg zelfs. de blaadjes zijn er groener, de lucht is er blauwer, je bent vrijer dan ooit tevoren.
Huis der Verhevenen 't Schouwspel der wolken kijk maar eens goed de bovenste wereld Een fonkelend representatief huis de goden waardig En als ik dit leven heb geleefd zal ik het te zien en te begrijpen krijgen. NB ik doe meestal niet zo aan standaard strofen en die regels enzo. zoals je ziet heb ik met de hoofdletters aangegeven wanneer een neie 'strofe' begint... |
ik vind standaart aardig beschreven...
Je probeerd een duidelijke boodschap over te geven maar ik vind er niet echt een bijzondere clue inzitten, of iets wat je bijzonder aanspreekt. Niet slecht maar wel "standaart"voor zover een standaart gedicht bestaat... |
Citaat:
sorry hoor maar weet je nou echt niet beter? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar spelfouten maken niet uit voor de strekking, hoe storend ook, de boodschap komt over toch? |
Citaat:
weet je nog die ene re-sequence plaat die zo supermooi was maar waar zo extreem frustrerend 'forrest' met dubbel r stond? dat effect hebben bijna alle spelfouten op mij... zeker als het niet gewoon een fout is maar gewoon constant... |
Citaat:
Zoveel mensen maken zulke fouten op internet, en als je je dan aan elk dingetje gaat irriteren, dan wordt het bijna onmogelijk op fora rond te hangen... |
Citaat:
maarreh.. waar was je nou gister+vandaag? |
even voor de duidelijkheid nog, al leest waarschijnlijk niemand dit gedicht meer (bedankt voor de reacties btw), ik moet er toch even bij zeggen, dit gedicht beschrijft niet de 'verblijfplaats' van god/goden, maar meer het hiernamaals, wat voor iedereen hemel is (hel bestaat niet). zoals je leest lijkt die wereld zeer veel op de onze...
het schilderproject (gaat ook gebruikt worden voor school) wat ik hierbij heb bedacht zal ik eventueel ook nog in dit topic posten, als het af is... |
Ik vind het niet standaard. Je woordgebruik maakt het tot een bijzonder geheel. Ik mis alleen enig gevoel in je gedicht (maar misschien heb je het gevoel er wel bewust uit gelaten, dat het meer een beschrijving is vanuit jezelf, qua gedachten, hoe jij het hebt ervaren/ het ervaart?)....
|
mij stoort
het woord 'representatief' als zakelijk dus negatief afgetekend tegen de wolken het Huis der Goden en de lucht :) nit-picking. vergeet dat maar. ik vind dat je een prachtig beeld schetst. maar op een bloknoot-blaadje vind ik het nóg mooier :) Ti Amo! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |